Maddie
Rukou obkresluji konturu Niallových svalů na břiše, ktere se napnou po každém mojem doteku. Musím uznat, že Harrymu hodně dlužím nebýt jeho, tak bych tu teď s Niallem nejspíš neležela.
"Blondie ?" Oslovím ho svůdně.
"Ano miláčku."
"Proč nemáš žádné tetování ?" Zeptám se zvídavě.
"Nevím, proč bych si měl nějaké dávat." Odpoví lhostejně.
"Protože je to sexy." Pronesu provokativně a nalepím se na jeho tělo. Niall se zasměje a mírně posadí, zády se opře o nadychané polštaře.
"Tak to bych si měl asi nějake udělat, že." Rukou mu vjedu do vlasu a pouze přikývnu. Poté přisaji své rty na ty jeho.
"Vidím, že by sis rada chtěla zopakovat dnešní noc. Nemám pravdu ?" Místo odpovědi si na něj obkročmo sednu a vášnivě ho políbím. Polibek mi opětuje a jeho ruce stisknou mé holé boky. Ucítím, jak jeho ruce, šmátají po zapínání podprsekny, když najednou uslyšíme zezdola nějaký zvuk.
"Harry." Odfrkne si Niall. "Proč se vrací tak brzo ?"
"Byl pryč celou noc." Zasměji se. "Pořád lepší, když přišel teď, než kdyby přišel za pár minut." Usměji se na něj, když vidím jak se pořád mračí. "Notak, usměj se nebo budu muset zakročit."
"Jo ? a co jako udělaš" Jak chce, když provokuje má to mít.
Moje ruce ho začnou lechtat mezi žebry a podpaží. Niall se začne svíjet v křečích smíchu. "Dost, dost už jsem poučený."
Sesednu z něj a slezu s postele. Ze skříně vytahnu své oblečení a podám Niallovi to jeho, které se válelo na zemi. Když se oba oblečeme, sejdeme dolů za Harrym.
Najdeme Haryho, jak už sedí na gaučí a je zabaleným ve vlněné dece.
"Dobré rano." pozdavíme s Niallem.
"Dobré." Odfke si Harry. Podle jeho nalady soudím, že to moc dobře nedopadlo.
"Tak, ja už asi pujdu. Mějte se." Řekne najednou Niall a naposledy mě políbi než odejde.
"Aspoň někdo se dobře bavil." Ušklíbne se Harry. Pouze se mírně začervenám a sednu si na gauč.
"A co ty? Jak jsi dopadl ?" Zeptám se opatrně.
"Ani se neptej." Povzdechne si.
"Už se stalo." Nedbám na jeho smutnou naladu, dál srším optimismem. Pouze se smutně usměje a odejde do pokoje, nejspíš se převléknout.
Pouštím si televizi a najednou mě zarazí hlas nějaké moderátorky. Zesílím zvuk a začnu pozorně poslouchat.
Ahoj, zdravím všechny diváky našeho kanálu a přináším nejžhavější drby ze světa celebrit.
Justin Bieber se opět dostal do potyčky s policii, za řízení pod vlivem alkoholu. Očití svědkové říkají, že byl Justin agesivní a drzý.
Dalé tady máme žhavou novinku tentokrat z Anglie. Anonymní zdroj říká, že mladý zpěvak ze skupiny One Direction, Harry Styles, stravil teměř celou noc ve společnosti Louise Tomlinsona. Nezávisle na tomto zdoji řekl jiný, že viděl jak Niall vchazí do domu Harryho, ve kterém se v te době nachazela pouze jeho přitelkyně. Buďto chodí oba na zalety, nebo se někdo dobře baví na jejich účet.
Dále tady mame žhavou novinku, v podobě nového klipu.......
Moderatorka už nedomluvila, protože se vypla televize. Otočím se a vidím Harryho, jak drží v ruce ovladač a rudne vzteky.
"Nedívej se na ty sačky." Řekne pouze a přesune se neznamo kde. Má pryvdu vetšinou vykládají pěkné blbosti, dneska se bohužel nepletli. Pouze doufám, že se to nedozví management.
Zjišťuji že ovladač odešel společně s Harrym, takže se ho vydám najít.
Vypátrám ho v kuchyni, kde si bere z baru láhev Whiskey. "Harry tohle dělat nemusíš. Nemusíš pít, aby si byl šťastny."
Jen se uchcechte a napije se rovnou z lahve."O to tady nejde. Ja už nikdy nejspíš šťastný nebudu."
"To neříkej." Zarazím ho.
"Ne, ty to nechapeš." Zasměje se ironicky. "Mně je už všechno jedno. A tady kamaradka." Ukaže prstem na lahev lihoviny. "Mi jenom pomůže snad na některe věci zapomenout."
"Stejně si zase vzpomeneš."Pokčím rameny. "Muže ti stokrát někdo řict, že tě má rád a ty stokrát zapomeneš. Jednou ti někdo, jedním slovem ublíží a ty nezapomeneš nikdy." Pronesu jakoby nic. Nemá cenu na Haryho tlačit. Vím to, za tu dobu co sním travím, jsem zjistila, že některe věci nemá cenu řikat. Stejně mě neposlechne. Když mu řeknu ať nepije, akorát mě seřve. Vážně, mám už tu zkušenost.
Harry si pouze znovu přihne z láhve a odejde nahoru, pravděpodobně k sobě do pokoje. Najednou uslyším nějaky zvuk a zameřím se na něj. Dovede mě to k mobilu, který si Harry zapomněl v kapse kabátu. Na displeji se zobrazí obrazek Louise a nápis Boo. Mobil vezmu do ruky a utíkám směrem k Harryho pokoji. Zaklepu a otevřu dveře. Uvidím Haryho, opět jen v boxerkach a culíku, jak sedí na posteli a něco ťuka do notebooku, přitom v jedné ruce, dží lahev whiskey.
"Harry volá ti Louis." Ponesu a natáhnu ruku s mobilem směrem k němu.
"Zvedni to a řekni, že momentalně nemám chuť s ním mluvit a pravděpodobně, už jí nikdy mít nebudu." pronese se zachmuřeným pohledem.
Odejdu z pokoje a chvíli zirám na mobil, ktery pávě přestal zvonit. Jsem za to vlastně rada, protože nevím co bych Louisovi řekla.
Bohužel k mé smůle se mobil za chvíli rozezní znovu. Jsem si jistá, že pokud to nezvednu bude volat znovu a znovu a znovu.....
"Harry, prosím nech mě to všechno vysvětlit, ja......"
Ozve se z druhé strany telefonu. Nenechám ho však domluvit."Tady Maddie, Harry...on s tebou nechce mluvit." Pronesu opatrně.
"On...Proč?" Zeptá se zoufale.
"Mě se neptej. Jen ti mám vzkázat, že s tebou nemá chuť mluvit a že...no to je jedno. Nechce s tebou momentálně mluvit." Nehodlám mu řict zbytek Harryho vzaku. Jsem si jistá, že by toho Harry stejně později litoval. "Mrzi mě to Louisi." Dodám ještě litostive. Opravdu je mi jejich vztahu líto. Jejich vztah jsem podporovala ještě předtím, než jsem je poznala osobně.
"Tak já to zkusím jindy a děkuji." Odpoví smutně.
"Měj se."
"Ty taky."
Uslyším pípáni. Zavěsil.
Takže nová kapitola =DD Omlouvám se, je celkem o ničem. Nic se v ní neděje a tak =) Musím, ale nějak vyplnit mezery v ději =D Příště to už bude lepší =D
Mějte se :*
Luff ya <3
ČTEŠ
Marionette (Larry Stylinson)
FanficJsou slavní, mají peníze, obdiv. Ale za jakou cenu ? Členové One Direction jsou ovladani Modestem a už nátlak nezvládají. Co se stane se skupinou, když se objeví po boku Harryho neznámá Maddie, nastrčená Modestem kvůli vztahu Harryho a Louise? Znič...