EYLÜL
Rüya gibi bir hayatım var!Tamı tamına evliliğime üç ay kaldı.Nişanlım mı?
Volkan Bağ!
Babası büyük bir mafya sayılır.Kendisinin de ondan farkı yok.Ne kadar kötü de olsa ben onun içindeki o minik adama sevdalıyım galiba.Telefonumun çalmasıyla açtım telefonu..Volkan arıyordu!Volkan:Güzelim neredesin?
Eylül:Alışverişe çıkacağın sen ne yapıyorsun?
Volkan:Babamla biraz çalıştım gelecektim ama..
Eylül:Gelmene gerek yok eğer yorgunsan sonra yemek yeriz.
Volkan:Kırılma ama..
Eylül:Kırılmam kırılmam ya Volkan bak hani bırakacaktın..
Volkan:Daha evlenmedik.
Eylül:Korkuyorum ama..Volkan bu karanlık işlerin be-beni üzüyor.
Volkan:Ben değil babamın işleri sevgilim.
Eylül:Volkan niye böyle yapıyorsun?
Volkan:Yenge hanım olmak sana yakışıyor.Yoksa bizimkilerin bir hatası mı oldu?
Eylül:Hay-hayır canım kimsenin bir derdi yok benimle.Ben sana zarar gelmesini istemiyorum.Polis ya da bileyim güvenlik güçleri falan..
Volkan:Kızım Volkan Zahir benim adım!
Eylül:Kapatıyorum ben..
Volkan:Tamam seni seviyorum güzelim.
Eylül:Bende seni seviyorum canım.
Kapatıp yürümeye devam ederken takım elbiseli adamları arkamda hissediyordum.Volkan yine yapacağını yapmış beni takip ettiyordu.Oflayarak çıkıp arabama yöneldim.Eve gitmek sanırım en iyisi olacaktı.
...
SERKAN
Bunların sonu gelmesi lazımdı.Kadınlara değer verilmeli tecavüzler ve fuhuş sona ermeliydi.Canla başla bu görev için çalışıyordum.Başkomiserim yanına çağırdı.Bu mesleğe daha fazla ne kadar yaşam sığırırım bilmiyordum.Canımı almıştı bu meslek benden..Ama bu son olacaktı.Kız kardeşim...Derin bu nedenle can vermemiş miydi?Onun canı alacaktım.Onun canını alanları adalete teslim edecektim.Annemin gözyaşı bir damla kurusun diye..
Tam tamına altı ay oluyordu öleli.Neşe doluydu oysa ki Derin..Önce uyuşturucu sonra ise onlar kararttı hayatını..Derin biricik kız kardeşim benim..Nazan:Serkan bırak artık şu mesleği babanın yanında çalış oğlum.
Serkan:Anne Derin..Derin'e bunları yapanların cezasını vereceğim.Kardeşimdi ya o benim..Canımdı!
Nazan:Oğlum tek polis sen değilsin ya.
Serkan:Gerekirse tek polis ben olurum annecim.
Nazan:Dikkatli ol..Tamam mı?
Tevfik:Serkan nereye oğlum?
Serkan:İşe gidiyorum baba.Görev vatan..Vatan benden hizmet bekler.
Tevfik:Ah Serkan nice çocuklar senin yerinde olmak ister.Ne güzel aile şirketimiz varken oğlum..
Serkan:Baba ailemizi parçalıyorlar görsene..
Tevfik:Tamam ama bak söz verdin.Derin'den sonra..Söz verdin.Son görevini yapacak ve bırakacaksın.
Serkan:Umarım babacım.Hadi hakkınızı helal edin.
Üzerimi giyinip silahımı da aldım.Hazırdım.Çalıştığım bölüme gelip başkomiserimin odasına girdim.
Toprak:Serkan bugün bir operasyon yapacağız.Ben buradan sense ortam da onları takip edecek ve başlarında duracaksın.Destek ekibi istediklerini hazırla.Serbest!
Serkan:Anlaşıldı başkomiserim.
Toprak:Serkan artık sonuna geliyoruz aslında sen harika bir polissin.Keşke görevine son vermesen..
Serkan:Bende bırakmak istemem fakat söz verdim.
Toprak:Biliyorum oğlum biliyorum.Hadi ekipleri hazırla..
Serkan:Anlaşıldı hemen hazırlıyorum.
EYLÜL
Volkan'ın peşime adam takmasını sevmiyordum.Annem yemek yaptırmıştı bir yandan yemeği yerken diğer yandan da magazin haberlerini takip ediyordum.Eylül:Anne düğüne basını alsam mı kararsızım.
Gülay:Bilmiyorum sen bilirsin ama Volkan ne söyler bu duruma!
Eylül:Of ne olacak düğüne mafyacılık oynacak hâlimiz yok ya.
Gülay:Sen bilirsin kızım.
Eylül:Anne..Ben onu çok seviyorum.Gerçekten çok seviyorum..
Gülay:Biliyorum...Bilmem mi?
Eylül:Ah bak arıyor.
Telefonu açtım.Bana bir geceye katılacağımızı ve hemen hazırlanmamı söyledi.Odama çıkıp üzerime elbisemi giydim.Son anda çıkan davetlere yemeklere hazırdım her zaman.Kapının önünde karşıladı beni.Dudaklarımdan öptü.
Volkan:Sana ölüyorum..Bu ne güzellik?
Eylül:Gidelim mi?
Volkan:Buyrun efendim..
..
Kocaman ve görkemli bir salondu.İnsanlar el ele gelmişlerdi.Volkan'ın elinde de benim elim vardı.Magazine pozları verip içeriye geçtim..
Volkan:Şu tarafımda dur.
Eylül:Ya neden?
Volkan:Herkes seni izliyor farkında mısın?
Eylül:Güzel olduğumdan olabilir mi sence?
Volkan:Benim olacaksın elini asla başkası tutmayacak.
Eylül:Tabii ki aşkım şey ben bir lavaboya gitsem olur mu?
Volkan:Bak ya tamam git ama oyalanama sakın.
Eylül:Tamam aşkım.
İlerledim.Neredeydi bu lavabo!Bu sırada silahlı bir adam ve karşısında ise Volkan'ın abisi Semih abiyi gördüm!Silahlı adam ona silahını çekmişti..Ödüm kopuyordu..
Eylül:İmdaaat!Silahlı adam var!
-Bölüm Sonu
Kırık Dökük'ü bu yüzden silmek istiyordum ama sayenizde vazgeçtim.Aşk Hormonu finale giderken bu hikayeyi de buraya bırakyım istedim..Yorumlarınız doğrultusunda ilerleceğim.Hoşçakalın!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..