16.Bölüm

179 23 15
                                    

CEMRE
Güneyle konuşurken kapı açıldı.Serkan ve Eylül gelmişlerdi.Eylül elinde ki çiçekleri bana uzatınca gülümsedim.

Eylül:Merhaba Cemre nasılsın?

Güney:Serkan kardeşim biz çıkalım.

Serkan:Fazla durma..

Eylül:Tamam..

Cemre'nin yanında duran sandalyeye oturdum.Cemre ellerimi tuttu.Yüzüğüme bakılı kaldı gözleri.

Cemre:Çıkarmıştın..Eylül o sana zarar verecek.

Eylül:Volkan beni seviyor Cemre o Semih abi gibi değil..

Cemre:Of..Umarım anladığında çok geç kalmış olmazssın Eylül.

Eylül:Gerek olmayacak ki çünkü biz evleneceğiz.Ee sen anlat?

Cemre:Ne anlatacağım tüm gün içerde ilaç yemek..Krizler..

Eylül:Hm..

Serkan içeri girince ayaklandım.

Serkan:Yine görüşeceğiz Cemre..Bu arada Songül erken gelecek yanına.

Eylül:Görüşürüz Cemre..

Cemre:Eylül dediklerimi unutma.

Sadece gülümsedim.Serkan ile kapının önüne çıktığımızda bana bakıyordu.

Serkan:Kaçırsana gözlerini niye benim kaçırmamı bekliyorsun?

Eylül:Serkan Güney ile konuşsak biraz dışarıya çıkabilir mi?

Serkan:Cemre kendisi mi istedi bunu Eylül?

Eylül:Evet.

Serkan:Konuşurum yarına..

Eylül:Aslında bende gelsem yanında olmuş olurum hem dışarı falan çıkması gerekirse..

Serkan:Hı yok..Sen keyfine bak.Biz burada oluruz.Ben karakoldan sonra..Ah hatta yarın Songül'ü de bırakırım buraya..Bakarız yani sana gerek yok.

Bir şey demedim.Sadece arabama ilerledim.

SERKAN
Eve geldiğimde annem uyuyor babamsa tv izliyordu.Saate gözüm kaydığında 02:30 olduğunu fark ettim.

Tevfik:Niye gecikiyorsun Serkan?

Serkan:Baba polisim ben..Saat vakit yok sende biliyorsun ya daha kaç defa söylemem gerekecek.

Tevfik:Annenin ömründen ömür gidiyor Serkan.Derin'i kaybettik sıra sana mı gelsin!

Serkan:Ben kardeşimin intikamı almak için çabalıyorum baba.O iti adalete teslim etmedikçe içim sönmeyecek anladın mı?

Tevfik:Senden başka birisi mi yok Serkan?Kaç yıl oldu bırak şu mesleği..

Serkan:Baba konuştuk!Oan bu kez çok yakınım.Sevgilisi..

Tevfik:Ne?

Serkan:Volkan Zahir..Onun sevgilisi avucumda sayılır.Görüşüyoruz..

Tevfik:Oğlum görüşüyoruz da ne demek?

Serkan:Baba öyle değil.Hem boşver..Önemli olan Volkan'ı almak..Gerisi gelecek.

Tevfik:Dikkat et..

Serkan:Ediyorum baba..

Odama geçip üzerime rahatça bir şeyler giydim ve yatağa uzandım.

EYLÜL
Cemre'nin yanına gidemeyince Kader'i bize çağırdım.Kader gülümseyerek sarıldı bana..

Kader:Kız sen nerelerdesin?

Eylül:Yoğunum biraz şey..Volkan'ın olayları duydun değil mi?

Kader:Her yer yankı yankı..Nerede o Cemre?

Eylül:Bilmiyorum ki..O gün bayıldı sonrası gelmiyor.

Kader:Hı..Semih iyi sana patlamamış Eylül.

Eylül:Eh Volkan izin vermez ki..

Kader:Tabii ki canım..

Filmi takıp mısırı da aldım.Kader ile film izlemeye başladım..

CEMRE
Songül yanıma geldiğinde Güney ve Serkan da içeriye girdiler.Serkan bu gün daha çok gülümsüyordu.Güney ise sanki özenle giyinmiş gibiydi.Ve üzerine önlük yoktu.

Cemre:Günaydın hepinize..

Serkan:Nasılsın daha iyi..

Cemre:E-Evet..Şey Eylül gelmedi mi?

Songül:Yok Cemre..Biz kimseyi görmedik.

Cemre:Hı..Anladım işi vardır belki..Neyse..

Songül:Serkan ve Güney diyecek bir şeyiniz yoksa dışarı alalım sizi.

Güney:Anladık ta-

Cemre:Bu oda da konuşulanlar burada kalmayacak mı zaten?Size güveniyorum..Zahir ailesi beni bu vakte dek bulamadıysa siz samimisiniz demektir.

Serkan:Yani?

Cemre:Yani bu acı hikayeye ortak olmanızı isterim.Keske Eylül de olsaydı ve dinleseydi..

Songül:Gelebilirdi gelseydi.

Cemre:Neyse öyküm de en son kalmıştım?

Güney:Geceyi birlikte geçirdiniz en son..

Cemre:Ah evet..Sonra işte vedalaştık ben evime gittim.Hafta içi boyunca böyle çok huzurluydum..Sonra hafta sonu geldi.Buluştuk biz..Yemek yedik..Semih ile oyun oynadık öylesine.Sonra gece yarısı oldu ben eve gitmek istedim.Hayır dedi itiraz etti.Benden soyunmamaı istedi.

Güney:Şerefsiz!

Cemre:Ben istemedim.Zorla dokunmaya çalıştı öptü..Ve yaptı da ilk o gece..Zorla..

Güney:Pislik!Pislik!Serkan nasıl bıraktınız bu adamı abicim!Nasıl bıraktınız geri lan nası-

Songül:Güney..Sakin ol şuan yalnızca dinliyoruz..

Cemre:Ertesi sabah kaçmak istedim.Yanımda uyuyordu.Ama üzerimde bir şey yoktu..Kalkamadım.O gün öğlene dek yattım yatakta..Sonra..

Songül:Sonra ne oldu..,

Gözlerimi sabitledim.Dilim lâl olmuştu sanki o an.Yine hatırladım!

Güney:Söylesene..

Serkan:Cemre?Cemre..

Songül:Tamam yeter siz çıkın..

SONGÜL
Onlar çıkınca yatırdım Cemre'yi saçlarını toparlarken elimi sıktı.Yine kriz mi geliyordu yoksa!

Cemre:...

Songül:Ne diyorsun anlamıyorum!

-Bölüm Sonu

Merhaba.Güzel bölümler yakındaydı ama bileğimi incittim.Açıklamayı yazarken  bile acıyor.Düzelene dek yokum galiba.Görüşmek üzere!

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin