EYLÜL
Serkan köpürmüştü.Onu nasıl sakinleştirebilirdim ki!Serkan:Nasıl tamam dersin sen Eylül!
Eylül:Sana seni sevdiğimi söyledim.Sen ne yaptın bana bende bile diyemedin..
Serkan:Bu nasıl bir dengesizlik!Sana nasıl baktığımı görmeyecek kadar kör müsün sen ya!
Eylül:İtiraf edemiyorsun..Şu hâline bak o koca polisin ardından yalnızca bir korkak var..
Serkan:Seni nasıl kurtacağım hiç düşündün mü bunları sen Eylül hı!
Eylül:Bir yolunu bulursun dedim eğer hayır deseydim daha kötü olacaktı.
Serkan:Gelip düğünü mü izleyeceğim Eylül söylesene bana bir!
Eylül:Sakin ol ve düşün nolur..
Bir anda bana yaklaşıp elleriyle yanaklarımı kavrayınca şaşırdım.Nefesini yüzümde hissederken gözlerimden yaşlar damlıyordu.Sıcacaktı..Ah!
Serkan:Bak gözlerime bak..Nasıl bakıyorum söyle bana Eylül!
Eylül:Serkan..Be-ben..
Serkan:Vermem seni o adama Eylül..Vermem veremem!
Eylül:Ne yapacağız?
Serkan:Gözlerime bakacaksın böyle..Güvenle ve aşkla!
Eylül:Söyle bana o zaman..Serkan nolur söyle bana duymak istiyorum..
Ellerimi onun ellerinin üzerine bıraktım.Gülümsedi alnıma bir buse kondurdu..
Serkan:Ben sana tutuldum kırmızı kadın..
Eylül:Seni seviyorum dünyam..
Serkan:Dünyam mı?O nereden çıktı?
Eylül:Dünyamsın sen benim..Seninle yeniden doğacağımı aşkı tadacağımı biliyorum çünkü ben..Gözlerin bana dünya olacak..
Serkan:Gel gel..
Beni sardı kendisine..Koltuğun üzerinde sarmaş dolaştım onunla..Huzur güven tüm bunları tadıyordum belki de..Saçlarıma buseler verdi..
Serkan:Çok güçlü olman lazım..Sende bizimle bu operasyonu yaşacaksın artık tamam mı?
Eylül:Uzun sürecek mi peki yani ben..Onunla ne kadar evli kalırım..
Serkan:Elimden geldiğince hızlandıracağım.Sen normal davra-
Ellerimle yanaklarını avuçlayıp dudaklarını öpmeye başladım.Hemde büyük bir açlıkla öpüyordum..Nefesim kesiliyordu ama her şeye değerdi ona dokunmak!O da bana karşılık veriyordu..Nefes alıp yeniden onu öpmeye başladım..
Serkan:S-sakin olmalıyız.E-Eylül..
Eylül:Bi-biliyorum a-ama..
Serkan:Bu z-zor..Çok zor..
Bu kez o öpünce bende karşılık verip hemen çektim kendimi!
Eylül:Korkuyorum ben artık..
Serkan:Neden korkuyorsun seni alacağım bırakmam seni bırakmayacağım..
Eylül:Biliyorum ama Serkan onun bana dokunmasından..Beni ked-
Serkan:Şt..Sen benim sevgilimsin artık tamam mı?
Eylül:Biliyorum..Serkan?
Serkan:Efendim..
Eylül:Beni sevdiğin için sana teşe-
Susturdu beni alnıma buse kondurdu.Bu sırada kapı çalınınca hemen sıyrdılık birbirmizden..Polis memuru gelmişti..
Polis:Serkan komiserim?
Serkan:Evet ne var?
Polis:Bir ihbar geldi de..Hemen bakabilir miyiz?
Serkan:Bakarız tabii ki..
Serkan çıkarken bende ardından çıktım.Merkez tarafına geldiğimizde Toprak başkomiser beni görüp gülümsedi.
Toprak:Merhaba!Nasılsın Eylül?
Eylül:İyiyim siz nasılsınız?
Toprak:Ben de yoğunluk Eylül Hanım ne olsun..Ee nasıl gidiyor Volkan falan!
Eylül:Volkan ile yarın düğünmüz var.
Toprak:Orada bulunacağım.Belki birkaç şey alabilirim..Tabii adresi bana söylemen lazım.
Eylül:Serkan gelecek zaten..
Toprak:Oo tamamdır o zaman Serkan ayarlamıştır!
Eylül:Evet sanırım..Neyse ben eve geç-
Toprak başkomiserin yanına polis gelince benim sözüm yarım kalmıştı ve ardından ilerlerken Serkan'ı gördüm.O kadar titiz çalışıyordu ki..Elleri mimikleri kusursuz muydu?
Beni görünce gülümseyerek yanıma geldi..Eylül:Ben gidiyorum da..
Serkan:Tamam..Dikkat et kendine..Yarın..
Eylül:Yarın..
Serkan:Yarın için korkma da tamam mı bana adresleri ver her adımını takip edeceğiz..Ben ve ekibim!
Eylül:Anladım ama şey..Volkan'ın işini tam olarak ne zaman öğreneceğim Serkan.
Serkan:Şimdi değil ama yakında öğreneceksin tamam mı canım?Hadi..
Eylül:Çatışmaya falan giriyor musun?
Serkan:Bu da nereden çıktı şimdi?
Eylül:Sana bir şey olmasın ya ama..
Serkan:Yaa..Kıymam..Sen polis sevgilisi oluyorsun alışacaksın..
Eylül:Bilmem ki..Yani..
Serkan:İçini ferah tut ve güzelce uyu..
Eylül:Tamam sende kendine dikkat et..
CEMRE
Güney ile yürüyüş yapıyordum.Son günlerde biraz daha dirençli hissediyordum kendimi!Güney ve Songül hep yanımdalardı..Cemre:O gün Serkanlarla dışarı çıkmıştık ya o çok iyi gelmişti..
Güney:Ee yani bu ne demek Cemre?
Cemre:Bir daha çıkabilir miyiz diye sormaya korkuyorum.
Güney:Serkan bu aralar yoğunmuş baksana buraya bile uğrayamaz oldu.Hem seninkini tutuyor içerde.
Cemre:Ya seninki deme şuna..Pislik layık olduğu yerde işte.
Güney:Songül desen dönem ortasında vizeleri var..
Cemre:Güney..
Güney:Efendim?
Cemre:Sen varsın işte..İkimiz..İkimiz çıksak olmaz mı sanki?
Güney:İkimiz..İkimiz mi?
Cemre:Çıkar mısın?
Güney:Böyle sorunca bilemedim ama seni gülümseteceksem neden olmasın ki nereye gitmek istersin mesela!
Cemre:Nereye olursa..Yeter ki güneşi gökyüzünü görebileyim..
-Bölüm Sonu
Herkese merhaha kısa bir ara verelim.Bayram da yoğun olunur ya genellikle zaten..Bayramdan sonra görüsürüz💜Yorumlarınızı bekliyorum..
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..