EYLÜL
Yeni bir yıl.Volkan ve Semih hâlâ hapisteyken günlerin tadını çıkarmak sanırım en güzeliydi.Serkan beni ailesi ile tanıştırmayı istiyordu.Eylül:Serkan annemler benim hâlâ onunla evlen-
Serkan:Aşkım neden anlamak istemiyorsun sen?
Eylül:Neyi Serkan anlat o zaman sende saklama benden bir şey.
Serkan:Annemlerin karşısına hayatımda biri var diye çıkmazssam yakında Songül ile nişanlayacaklar beni.
Eylül:Bu şaka falan olmalı.Bu devirde kaldı mı böyle işler!
Serkan:Kalmadı ama annemler Songül'ü çok sever..Gerçekten..
Eylül:Ne zaman gideceğiz ne konuşacağız ya da bilmiyorum işte ne!
Serkan:Önce sen sakin olacaksın.Bu akşama yemeğe gidelim mi?Hı..
Eylül:Serkan saat zaten 9.30..Habersiz pat diye olmaz.
Serkan:Yarın o zaman tamam mı?Bana görev çıkmaz ise yarın..
Eylül:Tamam..Şimdi benim gitmem lazım ama..
Serkan:Gel buraya sarılayım önce sevgilim..
Gülümsedim sarıldı bana..Yanağıma ufak bir buse kondurup ayrıldık..
SERKAN
Akşam eve geldiğimde saat 21:30 civarıydı.Onlara yemeklerini yemelerini söylemişken yine beni beklemişlerdi.Annem mantı yapmıştı yemeğimizi yerken babam yine gündemden bahsediyordu.Serkan:Anne-baba?
Nazan:Ne oldu o davada bir şey mi oldu hı?
Serkan:Yok yok öyle değil.Annecim bakın ne yapmaya çalıştığınızın farkındayım ama Songül ve ben olamayız.
Tevfik:Hopalla!Serkancım kızın mesleğine kalmış bir yıl.Annesi sonra babası zaten benim kaç yıllık iş arkadaşım.Adamların yüzüne ne diyeceğiz?
Serkan:Songül'de üzülüyor bakın lütfen ona ve ailesine böyle umut verici şeyler yapmayın.
Nazan:Serkancım biz seninde gönlün var sanırdık.Sen Songül Güney kardeşin beraber büyüdünüz.Gerçi kardeşin sizin gibi büyüyemedi ama..
Serkan:Anne neyse ne.Madem açıldı bu konu.Benim hayatımda zaten birisi var.
Nazan:Kim sakın aama sakın polis deme!Sakın bir de onun için meraklanırım!
Serkan:Hayır annecim tam sana layık gelin..
Nazan:Güzel mi?
Tevfik:Nazan Songül'ü unutup döndün ya tebrikler!
Nazan:Ne?benim biricik evladım var onun dediği olur.
Serkan:Yarın yemeğe gelecek..Onunla öyle konuştum..
Nazan:Peki buyursun gelsin bakalım.
Annemin yanağına buse kondurup odama geçtim.
..
Karakola geldiğimde dava günlerinin belli olduğunu öğrendim.Semih'in duruşması iki Volkan'ın duruşması ise bir hafta sonraydı.
Toprak:Serkan hangisini tercih edeceksin?
Serkan:Volkan çıkacak bunu biliyorm çünkü elimizde cinayete dair kanıtlarmız yok ama..Semih Cemre olayından yatacak.Bu yüzden..Semih'in..
Toprak:Peki yazıyorum seni..
Serkan:Tamam komiserim.
Emniyetten çıktığımda saat 16.30 idi.Biraz vaktim varken Güney'e uğradım.Cemre de hastanedeydi onunla gelmişlerdi..
Güney:Ne oldu bir haber mi var?
Serkan:Cemre nerede?
Güney:Bahçeye çıktı arkadaşlarının yanına..Ne oldu!
Serkan:Davanın tarihi belirlendi.Biliyorum Volkan çıkacaktır ama Semih'i bırakmaları zor..Cemre sayesinde tabii..
Güney:Cemre'yi bu duruma hazırlamam lazım.Daha doğrusu Songül'ün hazırlaması lazım.
Serkan:Songül..Annemler aramı yapmaya çalışıyorlardı bende Eylül'ü alıp annemlere gidiyorum.
Güney:Aa ne güzel..Yolunuz açık olsun.
Serkan:Saol..Neyse ben çıksam iyi olacak.Eylül'den fırça yemek istemem.
Güney ile vedalaşıp arabama atladım ve Eylül ile buluşacağımız yere geldim.Çok bekletmeden gelmişti bile..Sarıldı bana..
Eylül:Çok heyecanlıyım!
Serkan:Bende öyle..Ama annemler seni sevecekler bunu biliyorum.
Eylül:Hadi sürsene ne bakıyorsun?
Serkan:Çok güzelsin..Ben sana nasıl düştüm seni nasıl buldum?Ah..
Eylül:Ya Serkan utandırıyorsun beni..
Serkan:Utan..O da yakışıyor sana..
Yanağına buse kondurdum.
-Bölüm Sonu
Merhahalar beklettim.Bir İhtimal'de öylece kaldı ama ilham perilerim gelmiyor.Bende saçma sapan yazmak istemiyorum..Affedin..
eysercilerrr-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..