12.Bölüm

176 23 15
                                    

SERKAN
Bu kadın ahmak mıydı?Volkan'a hâla nasıl güveniyordu?Onunla birlikte Songül'ün içerden çıkmasını bekliyordum.

Serkan:Sen gidebilirsin artık.

Eylül:Hı?

Serkan:Sen diyorum gidebilirsin artık.

Eylül:Evde duramam ki böylece ben.

Serkan:Ne bileyim sevgilin belki seni ister falan.Kızdırma evlilik arefesi.

Eylül:Pardon da sanane?

Serkan:Aslında hata yaptım biliyor musun?

Eylül:Ne diyorsun be!

Serkan:Niye güvendim ki sana adını bile bilmiyorum şu hâle bak.

Eylül:Tanışalım dediğimi hatırlıyorum.

Serkan:Gereği yok nasılsa Cemre'den sonra bir daha karşılaşmayız.Kırmızı kadın olarak kalırsın bir köşede.

Eylül:Peki!Benim için hiç dert değil.

Bu sırada içerden Songül çıkınca ikimizde ayaklandık.Songül'ün yüzünde asık bir ifade vardı.

Songül:Henüz tam konuşamadım ama yalnızca uyuşturucu aldığını almadığı zamanlarda kriz geçirdiğini söyledi.

Serkan:Hay ben onun sül-

Eylül:Küfür etme!

Serkan:Sanane ailene dokunuyor değil mi ucu!Nişanlına..

Eylül:Sanane benden ya ailemden sevgilimden sanane!Volkan beni seviyor tamam mı!

Serkan:Sevsin lan sevsin!

Öfkleyle dışarıya çıktım.Derin derin nefes alıp verirken omzumda ki eli hissettim.

Güney:Abi sakin olsana biraz.Durduk yere bağırıyorsun kızacağıza da.

Serkan:Kızcağız?Kızcağız falan değil o.Bırakyım ne olursa olsun ona!Asalak!

Güney:Serkan sen polissin.Herkes senin gözünle göremez abicim.

Serkan:Kendini ateşe atıyor haberi yok.

Güney:Sende bahset ona bu ailenin pisliklerini..

Serkan:İnanmaz.Baksana Volkan Bey'e aşıkmış hanımefendi!

Güney:Baksana sen niye taktın bu kadar bu aşk meselesini?Yoksa..

Serkan:Saçmalıyorsun Güney sakın ama sakın devam etme.

Güney:Şimdi hakkını yemeyelim.Güzel kadın..

Serkan:Lan bizene!İşini yap Güney.

Adımlayarak karakola gitmek için arabama atladım.

EYLÜL
Şu Songül sevememiştim bu kızı.Onu itici kılan bir şeyler vardı sanki ama çözememiştim.Bana Güney kahve uzatınca gülümseyerek aldım.

Güney:Songül ikinci görüşme ne zaman?

Eylül:Bugün ama..Değil mi?

Songül:Biraz sakinleşmesini beklememiz lazım.Sen gereken ilaçları verdin mi?

Güney:Evet ben hallettim.

Songül:Ya Serkan nereye gitti ki?

Güney:Bilmem gazladı gitti bir anda.

Songül:Ne yapsın hep stres yoğunluk..İnsanın siniri çıkar.

Güney:Sen Serkan'a da bir bak istersen Songül.

Songül:Ahaha teklif ederim.

Eylül:Demek adı..Serkan..

Güney:Bir şey mi dedin?

Eylül:Hı?Yok sadece Cemre'yi düşünüyorum da..

Güney:Peki..Birer kahveye daha ne dersiniz?

Songül:Cemre ile baya uğraşacağımıza göre uykusuz bir gece geçebilir.O nedenle hayır demem Güney.

Güney:Sen peki?

Eylül:Yok ben eve gitsem iyi olur annemler merak eder.Bende yalan söylemeyi pek beceremem.

Songül:En iyisi zaten burada işin yok.

Tek kelime dâhi etmeden ilerledim.Arabama binip gazladım..

VOLKAN
Kader'i yanıma çağırdım.Onunla rahatlayabiliyordum.Eylül gibi değildi ki zaten Kader benim kurbanım da olmayacaktı.Yanağını okşayıp öptüm.

Kader:Düğün işine ne diyorsun?

Volkan:Eylül ne diyor asıl?

Kader:Off bir saçma hayalleri var ki.

Volkan:Anlatsana biraz eğlenelim.

Kader anlattıkça kahkahalara boğuluyordum.Eylül ne kadar da saftı.Gecenin ilerleyen saatlerinde Kader'i kendime çekip yatağıma aldım.

SERKAN
Yaklaşık olarak 3.5 saattir çalışıyordum.Başkomiserim ile..

Toprak:Bu kadın Cemre miydi?

Serkan:Evet Cemre henüz yirmi dört yaşında.Uyuşturucu bağımlısı hâle gelmiş.

Toprak:Ve sebebi ne?Semih Zahir.

Serkan:Evet hatta komiserim..

Toprak:Ne?Serkan..

Serkan:Biz tecavüzden de şüpheleniyoruz.

Toprak:Ben anlamıyorum hiç mi kimsesi yokmuş arayıp sormaz..

Serkan:Kadın hakkında tek bildiğimiz bir iki yıldır Semih'in yanında olduğu..

Toprak:Kırmızı kadın bize verilen bir mucize sanki Serkan.Ne oldu sana karş-

Serkan:O Volkan'ı seviyor.Bunu hissedebiliyorum.

Toprak:Serkan o Volkan'ı tanımıyor bile.Sen ona tanıtacaksın bakalım o zaman da sevecek mi?

Serkan:Sever o.Neyse konumuz kırmızı kadının gönül meselesi değil.Ben sabah erkenden çıkar Cemre'ye bakar ardından da size haber veririm.Cemre baya bir toparlayınca ve delillerimiz oluşunca da Semih'i şikayet etmesini sağlarız.

Toprak:Aferin işte bu.Tamamdır şimdi git dinlen..Yarın uzun bir gün olacak.

Serkan:Peki..

-Bölüm Sonu

Merhaba.Nasılsınız?Bir bölümde böyle bitti.Voteler ve yorumlar bekleniyor.

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin