39.Bölüm

110 10 16
                                    

EYLÜL
Lucy'in yanında aldım soluğu.Evde daralıyordum ona ulaşmamak kendimi açıklamamak canımı yakıyordu.Nihan'dan şüphe ettiğim için o davaya gitmiştim.Onlara yardım etmek için değil.Lucy'e ilerlerken Serkan'ın orada olduğunu gördüm ve ona sarıldım..Sımsıkı!Kocaman sarıldım ona..

Eylül:Seni seviyorum.

Serkan:Eylül şunu yapma bana!

Eylül:Ya beni bir konuştursan anlayacaksın her şeyi neden diretiyorsun Serkan!

Serkan:Polisim ben tüm ihtimalleri düşünüyorum ama senin bana yalan söylemenin bir izahını bulamıyorum ben Eylül!

Eylül:Serkan Nihan beni şüpheye düşürdü..Cemre hakkında konuşup duru-

Serkan:Bana gelmen lazımdı!Bana bana!

Hiçbir şey diyemedim.Gözlerimden akarken bana sarılıp yanaklarımı öptü.

Serkan:Tamam ağlama Eylül.Bir daha yalan olmayacak ilişkimizde..

Eylül:Özür dilerim...

Serkan:Sana kırgın olan ben değilim..Sana kırgın olan dostların.

Eylül:Onlara da açıklar mısın beni görmek istmediklerine eminim..

Serkan:Tamam halledeceğim ama Nihan konusunu bana açman lazım Eylül merkeze de geçmem gerek oraya gelir misin?

Eylül:Sorguya mı çekeceksin Serkan?

Serkan:Sorgu olmasa da..

El ele birlikte merkeze doğru yol alırken mutluydum.

SERKAN
Yılbaşı gelip çatmışken bugün 31 Aralık idi.Volkan ve Semih hâlâ içerdeydi..Ne olacağı henüz belli olmasa da Cemre'nin delilleriyle daha da güçlenmiştik.Birazdan Eylül'ü alacaktım.Cemre ve Güney'in yanında ufak tefek kutlama vardı.Eylül'ü gördüğüm yine kırmızı kadın olmuştu.

Serkan:Aşkım harikasın!

Eylül:Seninle geçireceğimiz ilk yılbaşı heyecanlıyım..

Serkan:Bende öyle her yıl çalışırdım kimsem yok diye ama şimdi sen varsın anlam kazanan bazı şeyler var artık.

Eylül:Mesela ne gibi?

Serkan:Kalbim gibi seninle doldurdum içini..Bu yıl her şey daha güzel olacak..İnan bana.

Eylül:Gidelim mi?Biliyor musun sen hayatıma girdikten sonra..Dost edindim Güney gibi..

Serkan:Cemre ve Songül'ü saymadın?

Eylül:Cemre bana mesafeli..O Songül ile iyi ne diyebilirim ki?

..

Songül Cemre Güney Eylül ve Serkan önce Cemre'nin yaptığı yemekleri yemişler şimdi de birkaç kadeh bir şeyler içeceklerdi.Güney kadehleri doldururken Cemre'ye koymadı..

Güney:Hayatım sana hâlâ yasak biliyorsun..

Cemre:meyve suyu içeyim istersen hı Güneycim?

Güney:Sağlığın için kurtulman için canım.

Songül:Serkan neden sen içmiyorsun bu gece polis kimliğini bıraksana..Kendine bak.

Serkan:Ani bir şey olursa ve çıkmak zorunda kalırsam diye tercih etmiyorum.

Songül:Haklısın tabii..

Songül yavaş yavaş sarhoş oluyordu.Serkan ve Eylül bahçeye çıkmışlardı..Cemre ise Güney ile tv'de çıkan filmi izliyordu.

Cemre:Bu yıl daha güzel olacak.Artık korkularım yok..Sen varsın bu huzurlu..

Güney:Sana her şeyin en güzelini yaşatacağım..Söz veriyorum..

EYLÜL
Serkan ile birbirimize sarılırken ben onun yanaklarını okuyordum.O ise beni izliyordu..

Eylül:Sana bir şey itiraf edeceğim.Seni gördüğüm ilk anda..

Serkan:Birbirimizin hiçbir şeyi olamayacağımızı düşündüm.Volkan'ın peşindeydim..Onun yaptığı tüm kötülükleri bilirken sana itiraf edemezken..Senin onu sevmen..Bu canımı yakıyordu.

Eylül:Bilmiyordum ki seninle açtım gözlerimi ben..o masmavi gözlerin bana açılan yeni bir dünyaydı..Herkesten her şeyden farklıydın..

Serkan:Seni seviyorum..Kırmızı kadın.Bugün yarın ve daima yanımda kollarımda olup gözlerime bakacaksın..

Eylül:Seni seviyorum..Mavi adam..Mutlu yıllar..

Havai fişekler gökyüzünü süslerken Serkan sevgilisinin dudaklarını öpüyor ve kız da ona aynı hazla cevap veriyordu..

Serkan:Ömrümün sonunda dek yanımda ol..Her şeyim..

Eylül:Seninle her zaman..Her şeyim.

Serkan sevgilisine doymamamışcasına dudaklarına bıraktı dudaklarını..

-Bölüm Sonu

Merhaba nasıl olacak devam edebilecek miyim bilmiyorum ama hikayeyi bende merak ediyorum.Desteklerinizle yanımda olduğun için çook teşekkürler!Yeni yılda başarı tabii öncelikle sağlık sizinle olsun..Mutlu Yıllar..
eysercilerrr❤️

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin