24.Bölüm

174 26 22
                                    

EYLÜL
O günden sonra konuşmadım ne onunla ne de Cemre ile.Volkan ile aram her zaman ki gibiydi.Yalıya gelmiştim güzel kahvaltının ardından üzerime yeni bir şeyler giymek için yatak odasına girdim..Yatağa oturup buraya getirdiğim kıyafetlerime bakarken elime bir şey geldi..Bu?Neydi..

Eylül:K-küpe..Ka-kadın küpesi..

Öylece kaldım.Hiçbir şey hissedemezken Volkan içeriye girdi.Bana gülümsedi ve dudaklarımdan öptü..

Eylül:Şey..Ben eve gideceğim annem aradı acil..

Volkan:Hayatım daha yeni geldin.Bak abimde içerde beni huzura eriştiren sen varsın..

Eylül:Volkan gitmem lazım dedim!

Volkan:Ne kızıyorsun ya tamam git!

Eylül:Şey..Gerildim biraz galiba..

Volkan:Senin rengin falan solmuş Eylül doktorumuzu çağırayım mı canım?Hı..

Eylül:Dün üşütmüş olabilirim Volkan.

Volkan:Emin misin yoksa ters giden bir şey falan mı var Eylül?

Eylül:Aşkım hayır dedim!Yok bir şey sadece eve gitmek ve dinlemek..İstiyorum..

Boynuma inen acıyla inledim.Gözlerim kapanırken kendimi yatağa bıraktığımı biliyordum.

SERKAN
O günden sonra görüşmemiştim onunla.Yüzünü özlemek..Gözlerini istemek mi bilmiyorum ki..Özledim mi?Neden özledim!Songül ile beraber bir de film izlemeye sinemaya gelmiştim.Neden bunu yapıyordum ki!

Serkan:Baydı ya ara da çıkalım..

Songül:Ya Serkan en heyecanlı yerinde mi!

Serkan:Tamam peki..

Sustum.O filmi izliyordu bense gözlerimi kapatıp o kırmızı kadını düşledim.Kırmızı nasıl da yakışıyordu bedenine..Ani bir telefon gelse de işe çıksam diye dua etsem de malesef her şey yolundaydı.

Songül:Serkancım..

Serkan:Hı?

Songül:Film bitti çoktan hadi salonu temizleyecekler.

Serkan:Bir an dalıp gittim.Ben seni eve bırakayım emniyete geçerim.

Songül:Ama o zaman yol uzar Serkan.Yorulma ben taksiye atlarım..

Serkan:Ama saat geç oldu.

Songül:Dedim ya giderim.Teşekkürler..

Yanağımdan öpüp ilerledi.Asla olamazdı..Songül ile bir hayat süremezdim..

VOLKAN
Eylül bayılmıştı.Kader gelince ona da söyledim.Sıra Eylül de idi..Onu da kurbanlarım arasına alacaktım.Kader ağızında sakızla karşımızda ki adamla konuşuyordu..

Adam:Ee kim bu hatun anlatın bakalım..

Kader:Abicim Eylül işte baksana su misali saf masum tatlı mı tatlı!

Adam:Volkan Bey ne diyorsun?

Kader:Volkan evet der sen kararını ver.

Eylül uyanmaya başlayınca hemen onu yatak odasına götürdüm.Planımı anlayabilirdi.Bu ilaç neden tutmamıştı ki adama da rezil olmuştum.

Eylül:Volkan ne oldu bana?

Volkan:Uyudun sevgilim..Hadi seni eve bırakacağım annen merak etti.

Eylül:Ser..Ser-kan'ı aramayalım..

Volkan:Ne?Kimi aramalısın Eylül?

Eylül:Hadi eve gidelim artık.

Kafası daha açılamamıştı.Onu hemen adamlarımdan birisi ile onu eve yolladım.

EYLÜL
Başıma ağrı saplanıyordu yine bu bana ilaç falan mı vermişti.Onu aramayacaktım.Onlar zaten mutlulardı bana ihtiyaçları da yoktu.Duş alıp hazırlandım ve yola çıktım.Yürüyerek giderken bir adam zorla çantamı alıvermişti!

Eylül:İmdat!

Polise geldim..Ve benim vakam ile ilgilenen Serkan olmuştu.O kadar polisin içinden onu bulduğum için ne demeliydim!

Eylül:Ben Alaska Caddesin'de gezerken birden arkamdan geldi..

Serkan:Yüzünü gördün mü peki?Tarif edebilir misin!

Eylül:Edemem galiba of kimliğim param kartlarım her şey gitti Serkan ya!

Serkan:Bir sakin ol ekip yolladım olay yerine gidip bakılacak.

Eylül:Peki bulunacak mı?Yani..

Serkan:Dur sakin ol Eylül lütfen ya.

Eylül:Nasıl sakin olmamı bekliyorsun ya!Çantam çalındı Serkan Özgün farkında mısın!

Serkan:Ya ben günde kaç defa böyle vaka ile karşılaşıyorum haberin var mı senin!

Eylül:Kusura bakmayın Serkan Bey benim her gün çantam çalınmıyor.

Serkan kolumu kavrar kavramaz onunla göz göze geldim!Bu sırada bizi izleyen bir çift gözle kaldım..

Songül:Serkan?

-Bölüm Sonu

Merhaba arkadaşlar evde değilim malum bayram yaklaşıyor.Yazabildiğim sürece yazacağım..Hoşçakalın!

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin