35.Bölüm

160 28 9
                                    

EYLÜL
Nihan'ın beni görmemesi gerekti.Hızlıca koşarak uzaklaşırken beni gördü.Ardıma dönsem Serkan ile göz göze kalacağımdan emindim.Derin bir nefes alıp Nihan'ın karşısında durdum.

Nihan:Selam tatlım Volkan hakkında bilgi aldın mı?

Eylül:Yok alamadım.

Nihan:Toprak komiser o almış içeriye.Polisliği bitecek haberi yok geçirsin bakalım son günlerinin tadını..

Eylül:Size iyi günler benim acelem var..

Nihan:Peki tatlım!

..

Nihan Serkan'ın olayla ilgilendiğini biliyordu.Bu nedenle onun yanına geldi.Daha önce de birkaç kez yüz yüze gelmişlerdi.

Serkan:Ne vardı yine Nihan Hanım?

Nihan:Abimin duruşma tarihi belli peki ya kardeşim!

Serkan:Bunun kararını ben vermiyorum sizi daha önce de uyardım.Burası emniyet kafanıza göre girip çıkmazssınız!

Nihan:Tamamen kurtulacağız.Toprak Bey ile görüşmem lazım!

Nihan Toprak'ın odasına ilerlerken Serkan'da gelen ihbara doğru yöneldi.

CEMRE
Kötü bir kriz geçirdiğimi Güney söyledi.Neden böyle bir şey olmuştu?Tam kurtuluyorum derken en başa sarmakta neyin nesiydi!Derince bir nefes aldım.Yataktan kalkıyordum ki Songül girdi yanıma..

Songül:Cemre oh şükürler olsun uyanmışsın canım..

Cemre:En başa sarmak canımı çok yakıyor Songül.Şimdi ne olacak?

Songül:Başa falan sarmıyoruz yaşanan ufak bir krizdi.Güney anında müdahale etti zaten Cemre..Unut gitsin!

Cemre:Semih'i gördüm ben..Rüyamda!Tam bir kabustu..Çıldırmıştı ba-bana öyle şe-şeyler yaptı ki!

Songül:Tamam bak ama şimdi uyandın ve bitti.Hem yeniden eve çıkacaksın unutma..

Cemre:Eve mi?Hastanede kalmak zorunda değil miyim?

Songül:Değilsin..Güney ile konuştuk bu konuyu.Serkan'da destem ekip yollamış eve..

Cemre:Bu duruşmada her şeyi açıklasam yani duruşmadan önce şikayet etsem olmaz mı?

Songül:Cemre hazır olduğuna emin olmak lazım ama canım..Yine zarar gören taraf olmamalıyız.

Cemre:E-evet ama artık kurtulmak istiyorum Songül..Güney ile seviyeli bir birliktelik ve yeniden mesleğime dönmek istiyorum..

Songül:Mesleğin neydi ki?

Cemre:Ben mimarım..İç mimar!Aslında okulum tam bitemedi..Semih beni alıkoyunca..

Songül:Anladım..Meraklanma şu tedavi bir son bulsun okuluna da devam edeceksin!

Cemre:Umarım..

Songül gülümsedi ve elimi tuttu.Onu çok seviyordum bana çok sempatik ve tatlı geliyordu..Samimi!Eylül'den daha samimi..

SERKAN
Yorgun argın eve geldim.Duş alıp annemlerin yanına indiğimde Songül'ün de burada olduğunu gördüm.Ne işi vardı ki!

Songül:Serkan konuşmamız lazım.

Serkan:Gelmeden arasaydın ya Songül.

Songül:Akıl edemedim..İşin mi var?

Serkan:Eylül ile konuşacaktım da şimdi uzar o sen söyle ne konu?

Songül:Gitmemiz gerek Serkan.

Serkan:Of..Songül açık açık anlat geveleme ya yorgunluktan ölüyorum!

Songül:Cemre ifade vermek ve şikayette bulunmak istiyor!Umarım şimdi önemli olduğunu anlarsın!

Serkan:Ne demeye çalışıyorsun ya!Hadi gidelim.Eve geçtiler öyle mi!

Songül:Geçtiler..

Songül ile birlikte Güneylere doğru yol aldım.

GÜNEY
Cemre ile konuşurken kapının çalınmasıyla kalkıp açtım.Serkan ve Songül'ün geldiğini görünce onları içeriye aldım..

Songül:Cemre uyanık öyle değil mi konuşmamız lazım.Hep beraber..

Serkan:Eylül de gelse miydi ya?

Güney:Neler oluyor Cemre bana bir şey demedi siz sabah konuştunuz herhalde Songülcüm.

Songül:Evet..Ve durum ciddi.Serkan polis..Sen doktoru bende psikoloğu olarak yeteriz.Serkan?

Serkan:Peki geçelim...Ama Eylül ve Cemre'de arkadaş..

Songül:Serkan sevgilini görmek için türlü bahaneler uydurmaktan vazgeç.

Serkan:Bahane mi?Songül ben sadece Cemre'nin bu süreci atlatırken bir dosta da ihtiyacı oldğunu düşünüyorum bu kadar.

Güney:Cemre'ye soralım o ihtiyaç duyuyorsa eğer Eylül de gelsin!

Songül:Peki..

Cemre'nin yanına gittiğimizde onun alnına bir buse kondurup yanıma oturdum.Serkan ve Songül'ü selamladı.

Serkan:Bazı şeyler varmış..

Cemre:Evet Serkan Songül de seninle konuşmamızın doğru olacağını söyledi.

Serkan:İyi yapmış.Cemre..

Cemre:Evet hadi konuşalım ve bitsin rahat bir nefes almaya ihtiyacım var.

Serkan:Eylül'de gelse olmaz mı?Sana soralım istedik..

Cemre:Ne gereği var anlamadım ama..

Serkan:Sonuçta senin bir dostun hem de eski bir dost..

Cemre:Yok gelmesin..Bana siz yetersiniz..

-Bölüm Sonu

Merhaba bir bölüm sonu daha..
Yorumlar ve voteler hâlâ aynı durumda Mertebe pek sevilmedi bende artık ne kadar devam edersem ama yarım bırakmayacağım illa ki bir finalimiz olacak.Teşekkürler şimdiden..

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin