11.Bölüm

215 29 32
                                    

EYLÜL
Beni odanın ortasına aldı Semih abi.Sesim çıkmıyordu.Volkan da bu konu hakkında sessizdi.Nasıl olurdu da beni savunmazdı!

Semih:Nerede Cemre!

Eylül:Abi daha kaç kez anlatmam lazım yok bilmiyorum.Bayıldı işte sonra ambulans geldi.

Semih:Çıldıracağım lan!Neden gitmedin sen de ambulansa!

Eylül:B-bilmiyorum benim araba ile gitmemi istediler.Takip ediyordum trafiğe takıldım.Işıklarda kaybettim onları sonra da..

Semih:Sonra da ne!Volkan götür şunu başımdan!

Volkan:Eylül hadi seni eve bırakacağım.

Volkan ile arabaya bindim.Tek kelime etmiyordu bana.Bende ses edemedim.Sustum..

Eylül:Cemre'ye bir şey olmaz değil mi?

Volkan:Semih Zahir kaldıracak ortalığı bilmiyorum.Bu süre zarfında seninle görüşmem doğru olmaz.

Eylül:Aşkım sende..Sende mi beni suçluyorsun Volkan?

Volkan:Hayır nereden çıkarttın Eylül?Hadi in..Dikkatli ol bir de aklım sende kalmasın.

Yanağımdan öptü.Zoraki gülümseyip arabadan indim.Eve girmeden gelen ilk taksiye atlayıp geri yolculuğa başladım.

SERKAN
Songüllerin kapısını çaldım.Son iki yıldır falan ilk kez geliyordum herhalde.

Serkan:Merhaba..Songül bana yardım edebilir misin?

Songül:Ne oldu Serkan?Bir sıkıntı yok umarım.

Serkan:Yani benim açımdan bir sorun yok ama kurtarılmayı bekleyen onlarca kadın var.

Songül:Seni anlamadım Serkan.

Serkan:Bana yardım eder misin etmez misin önce bana bunu söyle Songül.

Songül:Tabii ki ederim.

Songül'ü alıp Güney'in çalıştığı kliniğe getirdim.Yol boyunca tek kelime etmemiştim.

Güney:Naber Songül?

Songül:İyiyim Güney senin işler nasıl?

Güney:Ne olsun insanları kurtarmaya çalışıyorum.

Songül:Serkan şimdi ne yapacağım ben?

Güney:Cemre daha uyuyor Serkan.Yarım saate falan anca uyanır.

Songül:Bana da anlatırsanız bende ne yapacağımı bir bilsem ya.

Güney:Serkan dışarıya çıkalım kardeşim orada rahatça konuşuruz hem.

Serkan:Bu ne nerede kaldı ya?

Güney:Kim kırmızı kadın mı?

Serkan:Hı..En son şerefsizle buluşacaktı ya..Siz gidin ben birkaç dk daha beklerim.

Songül:Kimi bekliyorsun?

Serkan:Güney abi al Songül'ü.

Güney:Hadi Songülcüm hadi çok işimiz var.

Serkan:Ah..Neredesin ya neredesin?

Oturup onu beklemeye başladım.Gideli iki buçuk saat oluyordu.Acaba atlatamamış mıydı?Ah!

Eylül:Geldim..

Birden ona sarılıverdim.Çekildiğimdeyse yaptığımın farkında vardım.O ise boş boş gözlerle ve ama hafifte tebessümle bakıyordu bana!

Eylül:Ne?

Serkan:Ben bir an kurtulamadın da plan iptal sandım.

Eylül:Semih'in gözü dönmüş..

Birlikte dışarı doğru yürümeye başladım.

Serkan:Senden şüphelendiler mi?

Eylül:Bilmiyorum aslında.Semih kesin şüphelendi ama..Volkan öyle değil.

Serkan:İşte.Bakın..

Songül:Merhaba.Songül ben..

Eylül:Memnun oldum sen psikolog..

Songül:Hıhı evet..Seninle mi başlıyoruz?

Güney:Ahaha.Yok Songülcüm sağlam o.

Eylül:Ha ben..Yok ben değil.

Serkan:Songül sır tutman lazım.

Songül:Anlatırsanız tam olarak bana biraz Güney bahsetti ama.

Serkan:Bak şimdi Songül..

Ona olan biteni özetle anlattım.Anladığını ve yardımcı olacağını dile getirdi.

Güney:Cemre uyanmış..Hadi..

Songül:Ama böyle kalabalık olmaz.

Eylül:Tamam da önce tanıdık birilerini görse..Yani en azından neler olduğunu anlayabilse..O zaman daha kolay olmaz mı?

Güney:Aynen sen gel benimle.

Kırmızı kadın ve Güney içeri girdiler..

EYLÜL
Cemre ağlamıştı hemde çok ellerini tuttum önce onun..Ne diyeceğimi bilmiyordum aslında.

Cemre:E-Eylül..Semih bulursa be-beni ç-çok kötü olur.Hadi çıkar beni..

Güney:Bu şekilde çıkarsan ölürsün.Durum bu kadar vahim..

Cemre:Eylül..Bak be-ben tedavi falan olamam!

Eylül:Olacaksın.Ona mahkum kalmayacaksın.

Cemre:Sen mi diyorsun bunu bana Eylül?Onların ne kadar güçlü olduğunu bilmiyorsun sanki!

Eylül:Volkan..Volkan bilseydi engel olurdu ya da biliyor ama elinden gelen bir şey yok Cemre.Ama ben sana yardım edeceğim.

Cemre:Onu seviyorsun parmağına bak..Yüzüğü takılı!Bana bu şekilde mi yardım edeceksin?

Yüzüğümü çıkarttım.Cemre'nin eline bir buse kondurdum.

Güney:Hadi..Eylül..Hadi.

Cemre:Uzak dur onlardan!

Çıktım..Songül içeri girdi ben çıkarken.

Serkan:Ağladın mı sen?

Eylül:Ama ben..Ben onu bırakamam ki..Yapamam ki.

Serkan:N-ne diyorsun?

Eylül:Volkan..Ben ona aşığım..

-Bölüm Sonu

Sahura kalkanlar merhaba!Nasılsınız?Size bu vakitte bir bölüm atayım dedim.Neyse yorumlar azalmasa hanii..

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin