EYLÜL
Sabah erkenden kalkıp hazırlandım ve Cemre'nin yanına geldim.Yattığı odanın yakınında kimse olmadığını görünce içeriye girdim.Eylül:Cemre nasılsın?
Cemre:Semih her an bulabilir Eylül beni.
Eylül:Songül onunla konuştun mı hı?Neler anlattın?
Cemre:Yanlış yapıyoruz Eylül öldürüler bizi.Kendini düşünmek zorundasın.
Eylül:Seni düşünmek zorundayım.Volkan kötü değil,kötü olan sadece Semih abi.
Cemre:Eylül anlasana.
Eylül:Ya ne!Bak Cemre-
Serkan:Günaydın Cemre..Nasıl hissediyorsun?
Cemre:Beni çıkaracaksınız buradan duydun mu!
Serkan:Ben doktorun değilim yalnız.
Güney:Bende çıkmana izin vermiyorum Cemre Hanım.
Cemre:Se-Semih hepinizi öldürür.Bundan sonra benim için yaşanacak bir hayat söz konusu değil kendinizi boş yere tehlikeye atmayın.Verin beni..
Eylül:Vermeyeceğiz..Vermeyeceğiz değil mi?
Serkan:Sen ondan kurtulacaksın ondan da bağımlısı olduğun maddeden de.
Güney:Sabırlı olmak yeterli olacaktır.
Cemre:Ben ba-bağımlı fa-falan değilim.Ne diyorsunuz ya siz!
Güney:Songül gelecek birazdan biraz olsun rahatla.Burada güvendesin.
Cemre:Size neden güveneyim!Of..Keşke o gün seninle hiç çıkmasaydım!
Eylül:Ben sadece senin için çabalıyorum.Sende kendin için yaşamın için çabala artık..
Songül:Merhaba burayı boşaltırsak ben seansa başlayacağım.
Eylül:Cemre..Kendini sık-
Songül:Biz ne konusacağımızı gayet iyi biliyoruz.
Serkan'ın kolumdan tutup çıkarması ile sendeledim.Kapıyı kapatmışlardı..
Serkan:Volkan iti bir şey sordu mu?
Eylül:Sen benim nişanlım hakkında kötü kelime kullanmazssın.
Serkan:Öyle mi çok özür dilerim ya.
Eylül:Bana bak!
Serkan:Sen varya cidden bencilsin hem de çok bencil.Dünya da ki tek kadın değilsin.
Eylül:Bu nereden çıkıyor ki?
Serkan:Off hiçbir şeyin farkında değilsin.
Eylül:Nişanlımla konuştum.Semih abi her yerde arıyormuş sevgilisini.
Serkan:Sevgili deme şuna sinilerim zıplıyor.İnsan sevdiğine uyuşturucu vermez!
Eylül:Orasına karışmam.
Kolumdan tuttu.O kadar canım yanıyordu ki..Acıyla inledim!
Serkan:Ne demek karışmam!İnsan değil misin sen!Birinin birine bu meret maddeyi vermesini nasıl normal karşılarsın!
Eylül:Kolum acıyor!
Serkan:Hak ediyorsun lan sen!Başına gelebilecek her şeyi hak ediyorsun sen!
Eylül:Benim başıma gelmez bir şey.Ben nişanlımı nişanlım da beni seviyor.
Kolumu bıraktı.Sırıtıyordu.Elini saçlarının arasında daldırdı.Ufak çaplı gülümsedi.
Eylül:Ne gülüyorsun ya?Dalga fala-
Elimi tuttu!
Serkan:Aşık olduğun adamın yüzüğünü diyorum bir günde çıkarıvermişsin..
Eylül:Hı?
Elimi bırakınca yüzüğümün parmağımda olmadığımı anladım.Hâlâ sırıtıyordu.
Serkan:Tamam tamam gülmüyorum sen gerçekten aptal aşıksın..
Yanımdan ayrıldı.Yüzük nereye kaybolmuştu ki?
VOLKAN
Eylül'ü aradım.Birazdan burada olacağını söyledi bu sırada Kader üzerini giyinmiş çıkıyordu.Kader:Bir daha ne zaman buluşuyoruz yakışıklı?
Volkan:Nihat!Eylül gelecek malları toplayın.Onun saçma soruları çekemem.
Nihat:Tamam patron.
Kader:Madem bu salak kız ayak bağı oluyor bize.Neden ayrılmıyorsun bırak..
Volkan:Güvenini kazanıp onu da kurbanlarım arasına alacağım Kadercim.Eylül hakkını yememek lazım güzel kadın.
Kader:Benden güzel değil ama..
Dudaklarından öptüm.
Volkan:Şt..Asla..
Kader:Çıkıyorum ben ararsın.
Kader gidince Nihat'ı çağırdım yanıma.En hakiki adamlarımdan birisi idi.
Nihat:Volkan Bey..Cemre Hanım hâla bulunamadı.İşe polisi de karıştırmayınca zor oluyor.
Volkan:Abim ne hâlde?
Nihat:Orman yolunda ki evde babanız tarafından kontrol halinde.
Volkan:Nereye gitti nasım gitti bu lan!
Nihat:Adamların dört bir yana dağıldı.
Volkan:Umarım çabuk bulunur.
Eylül:Cemre'den..Cemre'den haber yok mu daha ya?
Volkan:Nihat dediklerimi yap üst kat sana emanet.Hoşgeldin aşkım..
Eylül:Semih abi nerede?Nasıl..
Volkan:Seni özledim.
Eylül:Volkan sana bir soru soruyorum.
Volkan:Babam tarafından tutulmuş..Babamın sözünü zor da olsa dinler abim.Hem Cemre'yi elbet bulacağız.Adamlarımız her yanda.
Eylül:Tabii ki bulacaksınız.
Volkan:Bizim düğün..
Eylül:Canım sırası değil şimdi düğün kaçmıyor ya önce bir her şey yoluna girsin de bakarız.
Ona sarıldım.
Volkan:İşte benim sevgilim...
Kollarıma bayılıyordu..Alnına bir buse bıraktım.
-Bölüm Sonu
Merhaba yorumlar niye bu kadar az?
Sevilmediyse eğer bırakacağım.
Görüşmek üzere❤
EySercinizz ve eysercilerrr-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..