EYLÜL
Nihan Zahir!Volkan ablası Semih'in kardeşi..Hep sinsi kadın olmuştu..Derin derin nefes alıp odama çıktım.Tam bu anda telefonum çalınca açmak zorunda kaldım.Eylül:Efendim Serkan?
Serkan:Canım uyumuş muydun?
Eylül:Hayır henüz uyumamıştım sen ne yapıyorsun çalışıyorsun değil mi?
Serkan:Evet..Bir operasyona gideceğim birazdan Eylül.
Eylül:Dikkatli ol..Lütfen..
Serkan:Seni çok seviyorum..
Eylül:Bende seni seviyorum kahramanım..Çok seviyorum..
Telefonu kapatıp kenara bıraktım ve yatağa uzandım.
CEMRE
Güney'in evinde kalacaktım.Zaten kimsem yoktu ki..Bana çorba yapmıştı birde tepsiyi elime verince gülümsedim.Cemre:Teşekkürler Güney.
Güney:Afiyet olsun Cemre şey..Ben bir duşa gireceğim sen rahatına bak tamam mı?
Cemre:Hastanede de yatıyordum burada da yatacağım ayrıca..
Güney:Ayrıca?Ne oldu böyle yüzün düşmüş senin Cemre?
Cemre:Şey..Sen gideceksin ve ben burada yalnız kalacağım öyle mi?
Güney:Sen buna takıldın yani ben ne desem bilemedim.Songül buraya gelir olmaz mı?
Cemre:Ah harika olur aşkım!Biliyor musun Güney!Ben Songül ile harika bir enerji tutturdum çok iyi dost olduk..
Güney:Tamam ben onu ararım yarın dersinden sonra buraya gelir..Tabii yemek listen ve ilaçlarını alacaksın.
Cemre:Emredersin..
Güney:Ha ederim evet..
Alnıma bir buse bırakıp yanımdan ayrıldı.Bende çorbamı yudumlaya başladım.
EYLÜL
Üzerime kıyafetlerimi giyinip saçlarımı da halletim.Gitmeliydim çünkü o kadın bir şeylerden şüpheleniyordu.Zaten çok sinsi birisiydi..Çıkmadan Serkan'ı aradım.Serkan:Aşkım..
Eylül:Serkan ne yapıyorsun?
Serkan:Evdeyim dün gece işten çıktım uyuyordum sevgilim ne oldu önemli bir şey yoktur umarım..
Eylül:Yok yok öylesine aradım.Sen bugün çalışacak mısın?
Serkan:Öğleden sonra geçeceğim..
Eylül:Anladım..Peki bugün ya neyse sonra konuşuruz..
Serkan:Tamam canım..
Hızlı adımlarla arabama ilerledim.Cidden görüşmek istemiyordum.Yüzüğü parmağıma geçirip ardından nezarethaneye doğru yürüdüm..Onların yardımı ile görüşme odasına girdim.
Volkan:Eylül..Geldin ah seni ne kadar özledim bir bilsen..
Sarılacaktı ki gardiyanın ikazı ile benden uzaklaştı bende sandalyeye oturdum.
Volkan:Biliyorum Nihan bahsetti canım..
Eylül:Nasıl anlamadım?
Volkan:Anlamadım mı?Aşkım biliyorum işte gazeteciler bildiğin gibi o nedenle gelmemissin..
Eylül:E-evet öyle oldu.
Volkan:Ee sormuyorsun hiç Eylül?
Eylül:Neyi Volkan?
Volkan:Nasıl olduğumu ya da..Düğünümüzüm ne zaman olacağını falan..
Eylül:Düğünümüz rezil hâle geldi Volkan hâlâ nasıl düğünden bahsedebiliyorsun acaba?Hem kim bilir ne zaman çıkacaksın!Yani..
Volkan:Saçmalama ilk duruşmadan çıkacağımı herkes biliyor Eylül!
Eylül:Nasıl yani bu kadar kolay mı Volkan?
Volkan:Off Zahir ailesinin iki erkeğini hapishane köşelerinde kimse durduramaz!
Eylül:Tamam sakin ol lütfen.Benim şimdi gitmem lazım Volkan sonra yine görüşürüz..
Volkan:Seni seviyorum..
Eylül:Görüşürüz Volkan.
Kendimi dışarıya zorla attım.Serkan duysa eminim çok öfkelenecekti.Derin derin nefesler alırken karşımda Nihan Hanım'ı gördüm.
Nihan:Merhaba Eylülcüm nasılsın?Nasıl geçti Volkan ile görüşmeniz?Eminim hasret giderebildiniz..
Eylül:Hıhı..Biraz konuştuk yani ben..
Nihan:Bir kahve içelim mi ne dersin?
Eylül:Kahve ıı..benim eve geçmem lazım ama..
Nihan:Tatlım kasma kendini..Seni sorguya çekecek değilim Eylül.Sen bizim ailemizin bir ferdisin zaten..Tatlı bir sohbet ve acı bir kahve?
Eylül:Peki ama çok zamanım yok Nihan Hanım?
Nihan:Nihan Hanım?Hanım nereden çıkıyor Eylül?
Eylül:Gidelim dedim ya fazla vaktim yok..
Arabama bindim.Nihan Hanım'da yanıma bindi...
Eylül:Nereye gidiyoruz?Yani..
Nihan:Şu ikinci caddeden sola dön bakalım..
Eylül:Peki.
Nihan:Volkan ne dedi düğün tarihini sana söyledi mi?
Eylül:Düğün tarihi mi!
-Bölüm Sonu
Merhaba ben geldim.Bu bölümde böyle son buldu.Herkese teşekkürler görüşmek dileğiyle..
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..