SERKAN
Kahretsin bu kadında nereden çıkmıştı.Bir de avaz avaz bağırıyordu.Onu susturmam lazımdı.Semih'in kafasına silahla vurdum ve ardından kadını kucaklayıp odaya soktum.Elimi ise ağzına koydum!Serkan:Sus!Sus bir şey yok!
Çırpınıyordu her an birisi duyabilir ve planım mahvolabilirdi.Silahı kadının başına dayayınca sustu.
Eylül:Ta-tamam..B-bırak be-beni.
Serkan:Ne oldu avaz avaz bağırıyordun kırmızı kadın.
Eylül:Ne?Beni burada zorla tutuyorsunuz.
Serkan:Buna siz beni mecbur bıraktınız kırmızı kadın.
Eylül:Silah tutuğunuz adamı tanıyorum o yüzden bağırdım
Serkan:Oo sizinle de işimiz var anlaşılan.Semih'i tanıyorsan eğer seninle de işimiz var demektir.
Eylül:Ben bir şey bilmiyorum.
Serkan:Ben size bir şey sormadım ki daha.
Eylül:Semih abiyi tanıyorum diye ne var bunda!Siz kimsiniz hem!
Serkan:Sesini çıkarma ve çık buradan hemen..
EYLÜL
Volkan'ın kollarındaydım.Elleri saçlarımı okşuyordu.Korkmuştum o mavi gözlü adamdan!Kimdi?Semih abiye niye silah çekmişti?Volkan beni öperken onu durdurdum.Volkan:Ne?
Eylül:Volkan ben evlendikten sonra normal bir hayat istiyorum.
Volkan:Normal hayat ne demek Eylül?Yaşıyoruz işte..
Eylül:Sen farkında değil misin Volkan?Bugün abine silah çekildi yarın sana çekilse ben ne yaparım söylesene..
Volkan:Bana bir şey olmayacak.
Yine dudaklarıma yöneldi ama kalktım ve odaya çıkıp kapıyı kilitledim.
SERKAN
Ah kırmızı kadın!Tüm planımı bozmuştu.Volkan'a bu kadar yaklaşmışken şimdi yeniden bir operasyona imza atmam lazımdı.Toprak:Bir kadın gördü sizi yani!
Serkan:Evet bir anda çıktı ve bağırmaya başladı.Onu aldım sonra konuşmasını sağladım.
Toprak:Ne dedi?
Serkan:Semih Zahter'i tanıdığını söyledi.O yüzden bağırmış..
Toprak:Sevgilisi olabilir mi?
Serkan:Zahir kadınlarını bilmiyoruz ki..
Toprak:Aklım almıyor aylarca üzerinde çalıştık ve yalnınca bir dk'da her şey uçtu.
Serkan:Bakarız değil mi çaresine komiserim?
Toprak:Bakacağız elbette.Şu kadını düşünüyorum ama..
Serkan:Kırmızı kadını mı?
Toprak:Serkan evladım o kim?
Serkan:aah..İşte dün ki planı bozan kadını diyorum evet..
Toprak:Kırmızısı nereden çıktı?
Serkan:Dudakları..
Toprak:Serkan kendine gel oğlum ne diyorsun sen?
Serkan:Komiserim yani dudaklarında ki ruj kırmızı idi.Kıpkırımızı bir de elbisesi tabii.
Toprak:Bence bu kadın senin aklını almış.Şu hâle bak.
Serkan:Asla..
EYLÜL
Annemin yanına geldim.Dünkü olayı anlattım acele ile.Babam bana evlilik hakkında iyice düsünememi söylerken annem ise arkamdaydı.Kader gelmiştii.Kader:Gelinlik provası ne zamandı?
Eylül:Bir hafta sonra ay Kader o kadar heyecanlıyım ki.
Kader:Eh haklısın tabii.İnsan bir kere evleniyor.
Eylül:Balayına Paris'e gideceğiz.
Kader:Eylül belki bana kızacaksın ama emin misin ben üzülmeni istemem.
Eylül:Ben onun kalbine aşığım.İşi babası mafyalık halleri beni ilgilendirmez.
Kader:Tamam ne dersen o mutlu ol.
Eylül:Kahve?
Kader:Ay çok işim var çıkmalıyım sonra içeriz ha?
Eylül:Peki..
Kader kalkınca bende ayaklarımı uzatıp elime kitabımı aldım.
KADER
Geldim ona..Kapıyı kapatır kapatmaz dudaklarıma yapışıp delicesine öpmeye başladı.Bende ona karşılık verirken beni yatak odasına taşımıştı bile üzerimdekilerden hemen kurtuldu altına aldı beni..Kader:Volkan yavaşla..
Volkan:Deli oluyorum sana..
Dudakları vücudumu keşfederken bense sızıyla inleyip ellerimi sırtına geçirdim.
Kader:Aptal seni seviyorum.
Volkan:Bende seni seviyorum.Çok çok!
Öpmeye devam ediyordu bende ona istekle cevap veriyordum.
SERKAN
Eve gelip ılık bir duş aldım.Annemin hazırladığı yemeklerden sonra ayaklarımı uzatıp tv'de ki haberlere daldım.Tevfik:Serkan birgün seni tv'de şehit görmekten korkar oldum.Bırak şunu artık..
Serkan:Olmaz baba..Onu yakalayıp cezasını vermeden asla olmaz.
Nazan:Baban haklı oğlum.Her gün neler izliyoruz ya.
Serkan:Anne kardeşimin kanı ellerinde onların..Ve dışardalar!
Nazan:Of Serkan!
Umursamadım..
-Bölüm Sonu
Merhabalar!Nasılınız?Burada biraz ağır ilerleyeceğiz haberiniz olsun ama güzel olur umarım tabii desteklerinizle..Hoşçakalın!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..