EYLÜL
Çantam bulunmuştu hırsızı kıskıvrak yakalamışlardı.Derin bir nefes aldım..Eylül:Saolun..
Serkan:Görevimiz Eylül Hanım ne demek..
Eylül:Şey Serkan ben az önce galiba sana biraz fevri davrandım özür dilerim..
Serkan:Gerek yok böyle teşekkülere fa-Eylül!
SERKAN
Gözlerim önünde bayılınca onu hemen kucağıma alıp emniyetin karsısında ki hastanenin aciline getirdim!Serkan:Doktor!Doktor yok mu!Yardım edin..Nolur yardım edin!
Müdahale odasına almışlardı bense dışarda bekliyordum.Ona yine ne olmuştu böyle?Volkan..Kesin o bir şeyler yapmıştı yine!Derin nefes aldım..
Doktor:Hastamız birazdan uyanır.Vücuduna verilen yabancı maddeden dolayı bu bayılma meydana gelmiş..
Serkan:Yabancı madde..Anladım girebilirim sanırım..
Doktor:Buyrun hemişre hanım sizi yönlendirecektir..
İçeriye girdim.Yatıyordu ama gözlerini açmıştı.Serum bağlamışlardı..Bana doğru başını çevirip gülümsedi.
Eylül:Mavi adam hoşgeldin.
Serkan:Deli hastaneye hoş gelinir mi?
Eylül:Yaa..Ne zaman çıkacağım?
Serkan:Niye ne bu acelen Eylül?
Eylül:Bitirmem gereken bir mesele var Serkan.Üzerimden atmam gereken bir damga da olabilir bu..Ama kurtuluş..Sonu kurtuluş olacak Serkan.
Serkan:Şimdi yalnızca..
Elini tuttum.Elimi sıkıp gülümsedi..Bende ona gülümsedim.Onu özlediğimin farkına varıp daha da sıkı kavradım elini..
Serkan:Volkan sana da zarar vermeye başladı..
Eylül:Nasıl?Bu bayılmalar o nedenle mi!
Serkan:Evet bir takım yabancı maddeler vermiş senin bünyene Eylül.
Eylül:Sana güveniyorum.Beni de tıpkı Cemre'ye yaptığın gibi ondan kurtar mısın Serkan?
Serkan:Sana ne demiştim..Ayağın kayar düşersen dizlerinden kan akarsa ben seni kaldırırım..
Eylül:Serkan..
Serkan:Efendim?
Eylül:Serkan ben..
Serkan:Efendim dedim ya serum kafa falan mı yaptı anlamadım?
Eylül:Seni seviyorum.
O gece de böyle söylemişti bana gülümsedi.Bende gülümsedim ona yaklaşıp alnına bir buse kondurdum ve yanına oturdum bir eli elimdeydi diğer elimi de yanağına bıraktım.
Serkan:Kırmızı kadın..
Eylül:Efendim..
Serkan:Çok güzelsin..
Gülümsedi o kadar sıcaktı bu gülüş..
..
Hastaneden çıktıktan sonra onu evine bırakıp bende kendi iş yerime geldim.Volkan artık daha da düşmanım hâline gelmişti..
Toprak:Serkan!Serkan çok önemli bir ihbar var..
Serkan:Nedir?Hemen söyleyin ben çıkacağım.
Toprak:Eylül..Senin kırmızı kadını Volkan iti birine satmış!
Serkan:N-ne!
Öfkeyle kapıyı açarken Toprak başkomiserim beni zor tutuyordu.Bütün küfürleri ona saydırıyordum!
Toprak:Kendine gel lan!Kendine gel nerede olduğunu unutma!
Serkan:Bırakın beni gidip alacağım onu!Ardından da on-
Toprak:Hayır sus!Hayır Serkan kardeşin için duracaksın.Söz verdin anladın mı!
Serkan:Ama başkomiserim..
Toprak:Ama falan yok Serkan!Her şey gereğince yapılacak.Şimdi Eylül'e bir şey söyleme.O adam tutuklandı!
Serkan:Tutuklandı mı!
Onu dinlemeden nezarethaneye geçtim.
EYLÜL
Volkan'dan ayrılacaktım.Her şeyin sonu gelmişti!Yalıya geldim.Serkan ile yeni bir hayata, dünyaya merhaba diyecektim..Eylül:Volkan benim seninle konuşmam gereken bir şey var.
Volkan:Aşkım hoşgeldin ne oldu haber vermeden gelmişsin..
Eylül:Volkan ben daha fazla bu iliş-
Volkan:Yarına nikahımız var Eylül..
Eylül:Ne?Nasıl ya Volkan çok erken..
Volkan:Birtanem hep sen evlenelim demez miydin?Evleniyoruz işte..
Eylül:Ama ben böyle istemiyordum gerçekten..
Volkan:Ama olacak ya bugün ya yarın ne fark eder ki Eylül..Biz birbirimizi sevdiğimizin farkındayız zaten...
Eylül:Volkan çok ani oldu.
Volkan:Sevgilim kasma kendini lütfen..
Eylül:Peki..Peki tamam evleneceğiz..Tamam..
Bana sarıldı..
-Bölüm Sonu
Herkese merhaba diyorum ki yeni hikayemi atayım mı yoksa biraz daha mı bekleyelim?
Yorumlar size emanet!Hoşçakalın..-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..