EYLÜL
Cemre ile beni yalnız bırakıp çıkmıştı Songül nihayet..
Cemre'nin elini tuttum ve gülümsedim.Cemre:Ee benim baş belası sorunlar aynı yine sen nasılsın?Zahir ailesinden kurtulduğuna göre..
Eylül:Ben iyiyim daha iyiyim hatta Cemre.Şey..Serkan ve ben biz bir ilişkiye başladık..Yani nasıl olur ne denli olur bilmiyorum..
Cemre:Yakışıyorsunuz aslında ama..
Eylül:A-ama?
Cemre:Eylül sen kimin kızı olduğunu unutma olur mu?
Eylül:Kimin kızı olduğum Serkan ile olan ilişkimi ne denli etkileyebilir ki?
Cemre:Serkan bir polis Eylül.Tamam iyi bir insan kabul ediyorum ama..
Eylül:Ama falan umursamıyorum Cemre..Ben Serkan'a aşığım..Gerçekten ona aşığım..
Cemre:Senin ailenle falan aran açılmasın..
Eylül:Of Cemre kafamı daha fazla bulandırma ya..
Bu sırada Serkan ve Güney içeriye girmişlerdi.Serkan yanağıma bir buse kondurunca gülümsedim.
Serkan:Sevgilim..
Eylül:Serkan konuştunuz ve bir karara vardınız mı?
Serkan:Vardık..Ama bunu Cemre ve Güney konuşabilirler..
Eylül:Tamam anladım Serkan..Biz gidelim mi?
Serkan:Gidelim..Cemre kendine dikkat et.Unutma biz yanındayız..Ayrıca buraya emniyetten arkadaşlar gelecek..
Cemre:Saol Serkan teşekkür ederim.
Serkan elimi tuttu ve beraber ilerlemeye başladık..
SERKAN
Lucy!Özlemiştim onu..Eylül ile barınağa gelmiştim.İkimiz de onunla eğlenebiliyorduk!Derin ah canım kardeşim geliyordu aklıma..Serkan:Lucy yordu bizi..Yemek?
Eylül:Hm..Sen yaparsan neden olmasın?
Serkan:Ben mi?
Eylül:Ne o kendine güvenmiyor musun?
Serkan:Saçmalama..Gel buraya gidip mantı yiyelim oh mis.
Eylül:Mantı..Hm umarım güzel yapıyordur..
Serkan:Evet baya iyi..Hadi acele edelim.Gece şubede olacağım..
CEMRE
Güney yanıma oturdu ve elimi tuttu.Ona karşı bir şeyler hissediyordum inkar edemezdim.Ama o bana nasıl bir cevap verirdi bilmiyordum.Derin bir nefes aldım..Güney:Kendini güvende hisset..
Cemre:Hissediyorum.Çünkü sen varsın..
Elimin birini Güney'in göğüsüne diğerini de yanağına yerleştirdim.Huzur güven barındırıyordu bende..
Güney:Cemre..Sen iyi olacaksın iyileşeceksin..
Cemre:Seninle olursam iyileşirim ben Güney..
Ona yaklaşıyordum.Gözlerinin dudaklarıma kaydığını fark ederekten gülümsedim..
Güney:Cemre..
Cemre:Huzur veriyorsun bana nasıl böyle güven kokuyorsun anlatamam sana..
Gülümsedi ardından dudaklarımı dudaklarına bıraktı ve yavaşça beni öpmeye başladı.Böylelikle bende ona karşılık vermeye başladım.Onu öptükçe ellerim yanaklarını hızla okşuyordu..İlk defa böyle bir şeyi kalbimden istiyordum!Delice..Aşkla!
EYLÜL
Serkan beni eve bırakıp evine geçmişti.Tüm gece evde öylece oturmak canımı sıkacaktı biliyordum!Tam duşa girecekken kapı çalındı.Kimse olmadığından kapıyı ben açtım.Nihan Zahir!Nihan:Eylül..Nasılsın?
Eylül:İyiyim daha doğrusu iyi olmaya çalışıyorum Nihan abla.
Nihan:Tabii Volkan'ın durumu seni de bozup canını sıkmıştır Eylülcüm.Umarım daha iyi olunur!Zaten nişanlın yakında hapisten çıkacak..
Eylül:Nasıl yani?Daha ilk mahkemeye bile bir ay falan var Nihan abla.
Nihan:Bence hazırlıklara devam et..Eylül Volkan'ı hiç ziyarete gitmemişsin..
Eylül:Gitmedim çünkü onu parmaklıklar ardında görmek istemediğim için Nihan abla.
Nihan:Ama eminim ki seni çok özlemiştir Eylül..
Eylül:Peki yarın giderim görüş kaçtaydı?
Nihan:Bunu bana değil de başkasına sorabileceğini çok iyi biliyorsun Eylül..
Eylül:Nasıl?
Nihan:Neyse bu sonra konuşulur Eylülcüm.Benim artık gitmem lazım..
Eylül:Peki Nihan abla görü-
Nihan:Yarın istersen beraber gidelim mi?
Eylül:Hayır ben kendim gidebilirim..Teşekkürler!
Nihan:Peki canım nasıl istersen..
Eylül:İyi geceler Nihan abla..
Nihan:Sana da tatlım!
-Bölüm Sonu
Nihan'a merhaba deyiniz.Nasılsınız?
Bölüm böyle sonra erdi..Yorumlarınızı özlemişim yeni bölümde görüşmek dileğiyle!❤-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..