27.Bölüm

178 24 12
                                    

EYLÜL
Gelinliğimle ve yüzümde ki en sahte gülümsemem ile hazırdım.Volkan'ın elini sıkı sıkıya tutmuş ve nikah masasına ilerliyordum.

Volkan:Heyecanlı mısın?

Eylül:Biraz..

Volkan:Herkeste gelmiş keşke abim de görseydi Eylül en güzel bu günü..

Eylül:Keşke ama göremedi.Neyse kayıttan izlerler..

Volkan:Önce bir çıksın da..

Eylül:Hadi..

Masaya oturduğumuzda nikah memuru klasikleşmis sözleri söylerken Serkan'ı gördüm.Gülümsüyordu bana oradan bende ona gülümsedim.Geleceğim demişti ve gelmişti de..Güven demişti yapmıştı!

Eylül:Evet ediyorum..

Volkan:Evet..

İmzamı attıktan sonra Volkan atarken birden her yanı polisler sarıvermişti.Bir sürü adam Volkan'ın etrafını sarıvermişti..

Volkan:Bir saniye ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!

Polis:Hakkınızda tutuklama emri var.Bizimle karakola gelmek zorundasınız..

Volkan:Memur bey düğünmü bastınız farkına mısınız acaba?

Polis:Beyefendi bizimle geleceksiniz buna mecbursunuz kendi rızanızla gelmediğiniz hâlde zorla götüreleceksiniz.

Eylül:Ya bu kadar acele mi?Gerekçe ne ki?

Şaşırmış gibi yapıyordum.Ama içim bayram ediyor gülümsememek için kendimi zor tutar hâle gelmiştim..

Polis:Gerekçe..Gerekçe kadın paz-

Volkan:Tamam düğün zaten rezil oldu gideyim..

Polis:Hadi..

Herkes uğultular eşliğinde dağılırken bende gelin odasına geçtim.Beş-on dk geçmeden Serkan geldi..

Serkan:Sana yarını düşünme demiş miydim?

Eylül:Ben inanamadım..Serkan teşekkürler çok teşekkürler..

Serkan:Hem senin evlenebileceğin tek bir adam var artık..

Eylül:Evet..Biliyorum..

Serkan:Bil ve sakın aklından çıkarma tamam mı aşkım?

Eylül:Tamam aşkım..

Gülümsedim alnıma bir buse kondurup çıktı odadan.Annem içeriye girdi bir anda!

Gülay:Şu rezilliğe bak..Herkese rezil olduk.Tüm yılın olayı diye geçecek ya Eylül!

Eylül:Anne ne yapalım olacak olur yani..

Gülay:Aman kızım sende ne rahatsın şu hâline baksana.Düğünün iptal oldu Volkan karakola götürüldü hâlâ şaka gibi geliyor.

Eylül:Anne zaten evlenemedik ki imzalar daha atılmamıştı..

Gülay:Ah bunu içerden de çıkarmazlarsa ne olacak sen kalırsın böyle ah vah!

Eylül:Anne!Ne saçma sapan konuşuyorsun ayrıca suçluysa ki suçlu olmasa polis niye düğünü bassın ki..

Gülay:Eylül sana inanmıyorum o kadar rahatsın ki..İnsan karakola gider ya.

Eylül:Of anne koskoca Zahir ailesi bin tane avukat basın toplanmıştır şimdi gelinlikle gidip etiket mi olayım ya boşver..Bana koca mı yok?

Gülay:Volkan'ı bırakacak kadar kafayı sıyırdın mı!

Eylül:Anne bir zanlı ile birlikte olmama karşı olmalısın farkında mısın acaba?

Gülay:Zahir ailesinden bahsediyoruz Eylül!

Eylül:Anne yeter Volkan'ın yasını tutacak değilim.Şimdi yardım et şu gelinlikten kurtulmak istiyorum!

Gülay:Kafayı sıyırdın sen Eylül!

Onu umursamadım.

SERKAN
Volkan'ın sorgusuna Toprak komiserim girmişti.Bende camdan onu izliyordum.Hem kardeşimin katili hem de sevgilimin namusuna ve diğer kızların hayatlarına etkisi olan iğrençlikleri barınıyordu.Öldürmek istesem de yapamazdım.Ben cezalandırmak için polis olmuştum!Öldürmek için değil.

Toprak:Serkan?Elimizde iyi ispatlar ama..

Serkan:Aması ne başkomiserim?Daha ne yapacağız!Buna izin vermemiz imkansız!

Toprak:Avukatında öyle bir dil var ki!

Serkan:Bırakamayız!

Toprak:Serkan bende biliyorum ama sakin olman lazım.Keşke bu baskını düğününde yapmasaydık..Şimdi daha da olay patladı.

Serkan:Olay patladı!Farkında mısınız siz Eylül'ü evlendirecekti kendisiyle!

Toprak:Sakin ol diyorum sana Serkan!

Serkan:Sorguya girmeme izin vermediniz bari bu-

Toprak:Bir daha konuşursan Serkan seni alırım bu olaydan.

Serkan:Hopalla!

Toprak:Şimdi git şu yeni gelen adamın sorgusuna gir.

Söylene söylene sorgu odasına girdim..

-Bölüm Sonu

Merhaba kaç gündür bölüm yoktu ama sormadınız..Denge'ye bakın derim diziden devam edecek olan yeni hikayem..Hoşçakalın!

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin