28.Bölüm

190 26 18
                                    

EYLÜL
Yine erkenden rutinlerimi halledip hazırlandım.Volkan bugün hapishanedeki altıncı gününü geçiriyordu ve mahkemesine kadar tutuklu yargılanacaktı.Bu benim işime geliyordu.Cemre'nin yanına gidecektim.Son üç dört gündür göremiyordum..Arabama atlayıp gazladım.İlerlerken yolda çalan telefonumu açtım.

Serkan:Günaydın neredesin?

Eylül:Trafikteyim Serkancım.Sen eminim yine çalışıyorsundur..

Serkan:Yalnız sen bir polis sevgilisisin Eylül buna alışman lazım..

Eylül:Daha önce hiç polis sevgilim olmadığından..

Serkan:İyi!Son olacağım umarım..Tekme basmassın herhalde..

Eylül:Yani duruma göre bakacağız Serkancım..

Serkan:Hadi kapatıyorum.Acil işim..

Eylül:Tamam canım..Şey..Serkan lütfen dikkatli ol..

Serkan:Peki..

Otoparka otomobilimi park edip Güney'in odasına girdim..Songül de onunla birlikte oturuyordu.Sevemiyordum şunu..

Songül:Eylül?Bu saatte ne işin var burada?

Eylül:Cemre'yi ziyarete geldim Songül.Sana da günaydın!

Songül:Güney ama önce benim konuşmam lazım ya dersim başlayacak birazdan..Ama seansta atlamayalım istiyorum..

Güney:Ah peki Songül sen geç Cemre'nin yanına.Eylül seninle de bir kahve içelim ne dersin?Hem..Serkan'ı çekiştiririz belki..

Eylül:Harika olur..Serkan hakkında sana soracaklarım olabilir Güneycim.

Songül bozulmuştu sinsice gülümsedim.Kapıyı kapatırken Güney de bana döndü.

Güney:Ee Eylül nasıl gidiyor?Yakalanmış o şerefsiz..

Eylül:Evet öyle oldu..Keşke hiç tanısamasaydım ama..

Güney:Canım olur mu yani bizler tanışmış olduk ne güzel..Tabii Cemre'nin de başına gelenler hiç yaşanmasaydı ama..

Eylül:Cemre nasıl daha iyiye gidiyor mu?

Güney:Çok iyi..Güzel olumlu yanıt alıyorum hep yani..

Eylül:Sevindim..

Güney:Ee sen nasılsın?Serkan ile de görüşemez oldum ama..

Eylül:Bilmiyorum Serkan sana bahsetti mi ama biz Serkan ile bir birlikte-

Güney:Eylül yenge..Oldu mu?

Eylül:Ay..Söyledi mi?Sen birden böyle deyince şaşırdım..

Güney:Bahsetti..Yani senden bahsediyordu zaten bana..

Eylül:Öyle mi?

Güney:Öyle..Ki Serkan aşka vakit ayırdıysa sen çok özelsin demektir.

Eylül:Biliyorum..

Kapı açılınca Serkan'ın girdiğini gördüm.Kalkıp ona sarılınca o da kollarını bana doladı..Ayrılınca ellerimi tuttu.

Eylül:Serkan gelmeyeceğini söylemiştin..

Serkan:Kötü mü ettim Eylül?İstersen geri gidebilirim.Şube de bir sürü iş var..

Eylül:İşler birazcık beklesin o zaman..

Güney:Öhöm!Seans bitmiştir şimdi..Hadi gidelim isterseniz..

Serkan:Hadi..

Serkan elimi kavradı hep beraber Cemre'nin odasına vardığımızda Cemre ağlıyordu...

Eylül:Hih!Ne oldu?

Serkan:Songül bir terslik var galiba..Ne oldu?

Songül:Her şey yoluna girmişti oysa ki..Bir not her şeyi değiştirdi Serkan..

Serkan:Ne notu bu?

Cemre:Be-benim burada olduğumu biliyor Serkan.Bir hasta bakıcı bana bir kağıt verdi.Kağıdın içerisinde s"senin burada olduğunu biliyorum sığınma oralara"yazmış..Ben korkuyorum..

Eylül:Serkan?Şey..Semih hapiste değil mi?

Serkan:Evet elimizde endişelenmeyin sakin olacağız.Güney bundan sonra buraya benim arkadaşlardan dikeceğim..Haberin olsun!

Güney:Bence hastane artık uygun bir yer değil Serkan..

Serkan:Ne yapacağız abicim o zaman!

Güney:Konuşuruz bir yolunu buluruz.Cemre burada güvende değil Serkan..

Serkan:Cemre..

Cemre:Ben korkuyorum..Eylül korkuyorum anladın mı o işkence yeniden başlar diye..

Eylül:Hayır başlamaz..Başlamaz!Başlamayacak değil mi Serkan?Bak Serkan yanımızda..Aşkım sende bir şey söylesene..

Songül:Aşkım mı?Serkan..

Eylül:Serkan bir şey söyle!

Serkan:E-vet bir şey olmayacak Eylül..Ben izin vermem.Hem..Hem Semih içerde dışarı çıkamaz ki!

Eylül:Bak duydun mu Cemre?Çıkamaz..

Serkan:Güney kardeşim benimle gelsene bir..

SERKAN
Güney ile dışarıya çıktım.Cemre burada güvenli değildi evet ama başka nerede kalacaktı ki?

Güney:Abi o notu şerefsiz nasıl gönderebilir ya aklım almıyor nasıl iş yapıyorsun sen!

Serkan:Bende bilmiyorum Güney! Bağırma bana anladın mı!

Güney:Ona bir şey olmayacak Serkan aksi takirde bunun cezasını sana ödetirim anladın mı!

Serkan:Sen beni tehdit mi ediyorsun Güney ne dediğinin farkında mısın be!

Güney:Farkındayım!

Serkan:Ne yapmayı planlıyorsun peki!

Güney:Bende kalır!

-Bölüm Sonu

Herkese merhaba yorumlarımız ve gelen mesajlar için teşekkür ederim.Yaptığım hata mıydı bilmiyorum.Ama sizleri ve yazmayı bırakmamalıyım galiba..Destekleriniz için teşekkürler siz EySer okudukça yazmaya çalışacağım..Yazamadığıma inanıyordum zamanla bu düşünceden kurtulurum umarım.Mertebe'yi unutmadınız umarım..Hoşçakalın!EySerli Kalın..

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin