18.Bölüm

162 25 21
                                    

SERKAN
Eylül'ü alıp deniz kenarına getirdim.Burayı seviyordum.Ne zaman kendimi dinlemek istesem kendimi burada buluyordum.

Serkan:Neden geldin benimle?

Eylül:Ben bir şey demedim ki sen getirdin buraya beni.

Serkan:Eylül o kaseti almak zorundasın anladın mı?

Eylül:Anladım..

Serkan:Onu nasıl ikna edebilirsin yani kaseti almak amacıyla açıldığını bilmeyecek o..

Eylül:Serkan..

Serkan:Hı?Var mı bir fikrin?

Eylül:Evet bir yolu var.

Serkan:Aferin!Tamam yarına ya da diğer güne hallet.Ben Güney ile de konuştum Cemre gün geçtikte daha iyi oluyor bunun farkına varıyorum.

Eylül:Evet umarım kurtulur hem o maddeden hem de Semih'ten.

Serkan:Volkan ile görüştün ya sabah ne dedi?

Eylül:Cemre hakkında konuşmadık.

Serkan:Anladım.

Eylül:Aa kağıt helva.

Serkan:Çocuk musun sen ya?

Eylül:Ne çocuk muyum?Sadece çocuklar mı kağıt helva yiyebilir Serkan aşk olsun.

Serkan:Çocuksun tam bir çocuk.Huysuz..

Eylül:Sen hiç kağıt helva yedin mi?

Serkan:Yedim tabii marstan mı geldim ben Eylül?

Eylül:İyi hadi bendensin.

Kalktı oturduğumuz taştan ve gidip kağıt helva alıp geldi.Bana birisini uzattı.

Serkan:Saol.

Eylül:Çocuk musun ya kağı helva yiyorsun?

Serkan:Ahaha.Eylül bak..

Eylül:Biliyorum Serkan kaset çok önemli!

Serkan:Hayır onu demeyecektim ki lafı ağzıma tıkadın ya.

Eylül:Ayy özür dilerim söyle efendim.

Serkan:Huysuzssun.Cidden huysuzssun ama..

Eylül:Ama?

EYLÜL
Bana dönünce gözlerini gözlerimde hissettim sanki..Bu nasıl bir maviydi.Mavinim ne tonu idi böyle?Elimde kağıt helva gözlerini izliyordum.Sanırım...Şey..

Eylül:Ama..Ama Serkan?

Serkan:Huysuz ama tatlı o beş yaşında ki elinde böyle kağıt helva ile gezen minik kırmızı elbiseli kız çocuğu..

Eylül:Öyle mi?

Serkan:Öyle..Ama ben neden korkuyorum biliyor musun peki?

Eylül:Bilmiyorum öğret bana o zaman..

Ona yaklaştım neden bilmiyordum ama gözleri o kadar güzel izliyordu ki..

Serkan:Korkuyorum..Çünkü o minik kırmızı elbiseli kız koşarken düşebilir ve dizleri kanar diye..

Yutkundum!

Eylül:Düşerse..Eğer o kırmızı elbiseli küçük kız düşerse sen o kızın elini tutup onu kaldırır mısın peki?

Serkan:İster misin beni?

Eliyle çenemi kavrayınca derin bir nefes aldım..Gözlerim dudaklarına neden kayıyordu ki?

Eylül:İsterim..Ya sen gelir misin?

Serkan:Gelirim..

Gülümsedim.Elini çekmesiyle önüme döndüm.Neler oluyordu neden heyecanlanıyordum..Gözleri aklımdan çıkmıyordu!Kahretsin Volkan'ın düşmanına his besleyemezdim..

CEMRE
Songül yanımdaydı günün çoğunda.Bugün ise dün zor geçen seansın ardından duş alıp saçlarımı taradım.Songül ile birlikte dışarıya çıktım.Gökyüzü toprak!Ağaçlar..Hepsini özlediğimi ve onlara hasret kaldığımı fark ettim.Çimlere oturdum..Bir sürü hasta da dışarı da idi.

Cemre:Songül ben seninle dost olmak isterdim.

Songül:Şimdilik danışmanın olabilirim ama sonra neden olmasın ki?

Cemre:Benimle dost olursun öyle mi yani?

Songül:Evet tabii ki..Bence bizim yollarımız yine kesisecek.

Cemre:Bilmem şunlardan bir kurtulsaydım..

Songül:Az kaldı az..Sabret şey benim artık eve gitmem lazım.Se-

Güney:Selam nasılsınız bakalım?

Songül:İyiyim ben eve geçiyorum Güney.

Güney:Tamam Songül..

Songül giderken el salladı.Bende gülümsedim.Güney oturacaktı ki elimi ona uzattım.

Güney:Ne?

Cemre:Kaldır beni de biraz yürüyelim.

Güney:Ah pardon tabii.Hadi gel..

Elimden tutup kaldırdı.Elime bir ot alıp onunla uğraşırken bir yandan da Güney ile yürüyordum.

Güney:İlk geldiğin günle aranda kocaman farklar var.

Cemre:Bilmem..Ben hissedemiyorum.

Güney:Hissetmek değil bu dışardan  gözleniyor hem bence sende artık inanıyorsun ve bize güveniyorsun Cemre.

Cemre:Size?

Güney:Bize yani Serkan'a bana ve Songül'e güvenmiyor musun?

Cemre:Güveniyorum..Bu kalabalıkta nereden çıktı bir de şu-

Güney:Bu ne ya böyle!

Bir sürü takım elbiseli adam arasında onu seçmiştim.Semih buradaydı!

Cemre:Buldu..Buldu beni!

Güney:Ne?

Cemre:Se-Semih.

Güney beni hemen kolumdan tutup duvara yasladı ve kapşonu kafama geçirip dudaklarıma yapıştı!Biz..Dudaklarımı öperken bense bir anda ellerimi yanaklarında buldum..Ne kadar sürecekti bu böyle!

-Bölüm Sonu

Merhaba!Yorumlar ve okunma sayısı oldukça düşük ben mi hata yapıyorum lütfen belirtin..

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin