EYLÜL
Beni görmesiyle şaşırdı.Büyük bir kavga edeceğimizi biliyordum ve tabii haksız olan tarafın da ben olduğunu biliyordum!Derin bir nefes aldım.Nihan ablanın uyarısıyla Semih abiye gülümsedim.Ve dava başlamıştı....
Hâlâ sürüyordu mahkeme.Arada bir Nihan'a söz veriliyor ve Nihan'da şiddetle Semih'i savunuyordu.Serkan ise şiddetle tam tersini yapıyordu.Bakamıyordum gözlerine..
Hakim:Karar..Tutuklu Semih Zahir'in tahli-
Serkan:Hakim Bey bir saniye daha beklerseniz eğer kararınızda bir değişikliğe gideceğinizi umuyorum..
Hakim:Kararı etkileyecek bir delil falan mı mevcut?
Serkan:Evet öyle..Yalnızca iki dakika daha beklerseniz..
Bu sırada Cemre içeriye girdi.Elindeki kağıtlar ve cd ile.Beni görünce şaşırsada evrakları Serkan'a Serkan'da hakime uzattı.
Hakim:Semih Zahir'in size şiddet ve hatta tecavüz ettiği yönünde durumlar mevcut..Semih Zahir bu konu hakk-
Semih:İftira ben bu kadını tanımıyorum bile.
Güney:Şerefsiz kes lan sesini!Tanımadığın kadını sen uyuşturucu bağımlısı mı yaptın lan!
Hakim:Eğer bir daha sesinizi yükseltirseniz sizi dışarı almak zorunda kalırım.
Güney:Özür dilerim ama bu adam yalan söylüyor!
Hakim:Ona biz karar veririz!Siz değil..
Cemre:Hakim Bey Semih Zahir bizzat beni tanıyor.
..
Dava ileri bir tarihe ertelenmişti.Nihan Hanım Semih'in yanında çıkmıştı.Serkanlar ise yüzüme bile bakmadan..Dışarıya çıktım.Songül Serkan Cemre Güney oturumuşlardı.Yanlarına yürüdüm..
Cemre:Gelme buraya!Ne işin var şimdi tarafını yeterince belli etmişsin işte!
Eylül:Ben..Yani bildiğiniz gibi değil gerçekten ben size açıklayacaktım.
Güney:Sana inanmıyorum sen Cemre'yi zehirleyenlerle aynı tarafta oturdun Eylül.Bunun sanırım hiçbir izahı olamaz..Bu çok saçma.
Songül:Sen bizi kullandın!Serkan mahkeme tahliye verecekti dedi..Yani sen buradan bilgi uçurdun değil mi?
Cemre:Songül doğru mu söylüyor cevap ver bize ya!Sen nasıl bir insansın!
Onları umursamadan Serkan'ın yanına ilerledim.Yüzüme baktı acı acı..Ellerini tuttum.
Eylül:Serkan sen bunlara inanmadığımı söyle aşkım..Buna ihtiyacım var..
Serkan:Sana tek kelime dâhi etmemeliymişim.
Eylül:Nasıl?Sende beni suçluyorsun bu mu yani Serkan?Bana güvenmiyorsun öyle mi yani!
Serkan:Gördüğüme inanmayacaksam neye inanacağım ben Eylül!Neye inanacağım söylesene..Gözlerime mi sana mı!
Eylül:Beni hiç tanımamışsın yazık..Yazık sana..Sana olan aşkıma o bağlılığıma..Sana olan hayranlığıma yazık!
Serkan:Senden bana eş olmaz..Sen Volkan'ı..Onun gibileri hak edersin an
Acımadım ve tokatı yanağına geçirdim.Gözümden akan damlaya rağmen hızlıca ilerledim!
SERKAN
Eylül hakkında konuşmak istemiyordum.Attığı tokat aklımdan çıkmıyordu.Güneylerde buluştum bizimkilerle..Cemre:Serkan şimdi ne olacak baksana az daha tahliye olacaktı Semih.
Serkan:Denetimli serbestlik sağlanacaktı ama olmadı sayende..
Cemre:Bundan sonra peki?Yani..Bu durumlar falan ben ne olacağını merak ediyorum.Volkan'ın da davası var ona da serbestlik gelirse ki gelecek sanki..Ve şöyle Volkan ya da Semih ikisinden biri çıkar çıkmaz hayatım..Hatta hayatımız tehlikeye girer.Keşke hiç bulaş-
Güney:Sana bir şey olmasına asla izin vermem Cemre.Bak ben yanındayım..Polisler hep nöbette
Eee Serkan'da var..Cemre:Serkan..Eylül konusunu ne yapacaksın?
Güney:Abi o yanındaki kadın kimdi kıza birden fazla mı yüklendik ki acaba?
Cemre:Ya saçmalama!Görmedin mi nerede oturduğunu Volkan'ın ablası o kadın da Nihan Zahir!Belalının teki dışta hanımefendi takılıt..Zahir ailesinin basına yönelik en büyük piyangosu..
Serkan:Tanıyorum o kadını neredeyse her anı karakolda geçti.Şey..
Cemre:Ne?
Serkan:Eylül Volkanla birlikteyken..Onlar Nihan ve Eylül böyle samimi miydi?
Cemre:Tabii ki canım.Hayatta ayrı takılmazlardı..Onlar çok iyiyidi..
Serkan:Peki ben çıkıyorum.
Güney:Abi Eylül'e mi gidiyorsun?
Serkan:İşim olmaz artık onun kalbininde tarafı belliymiş.
-Bölüm Sonu
Merhaba..Bir bölüm sonu daha..Yorumlar azalmasın!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..