EYLÜL
Günlerdir evden çıkmıyordum.Semih abi henüz bırakılmamıştı.Volkan bir hâyli sinirliydi yanına yaklaşmıyordum o yüzden.En iyisi Lucy'i görmeye gitmekti.Hem belki şu mavi adamı da görmüş olurdum.Evden çıktım.Taksiye atladım..Volkan aramıştı..Cevap vermedim.Barınağa geldim..Lucy'i dışarı çıkarmışlardı..Beni görünce havlamaya başladı.Gülümseyerek ona mamasını verirken omzuma bir el dokundu.Serkan:Selam?Seni görmek güzel kırmızı kadın.
Eylül:Buradasın işte.Semih abim ne olacak?Neden tutukladın onu!
Serkan:Ben nasıl tutuklayacağım kızım.Hem..
Eylül:Polissin sen.
Serkan:Hopalla!Sadece yardım ettin ve bitti.Hem bence bu kadar üzülme ya kırmızı kadın..
Eylül:Neden?
Serkan:Semih abin öyle birisi değil demek.
Eylül:Gizemli olman seni çekici kılmıyor.
Serkan:Tatlım ben zaten çekici biriyim.Gizemli olmama gerek yok..
Eylül:Bir kere Volkan senden daha yakışıklı..
Gülümserken birden beni belimden çekip sardı.
Serkan:Volkan yakışıklı öyle mi?
Eylül:E-evet..
Serkan:Peki..
Hâlâ nefesini yüzümde hissediyordum.Barınağın ortasında şu hâle olduğumu inanmıyordum.Benim ellerimde omuzlarına düşmüştü..Sırıttı..
Serkan:Madem Volkan benden daha yakışıklı o zaman kırmızı kadın neden o güzel gözlerin dudaklarıma kayıyor?
Affaladım.Ne diyecektim?Haklı mıydı haksız mı?Derin nefes alıp kendimi ondan kurtardım.
Eylül:Hadsiz..Ne yapmaya çalışıyorsun sen ayrıca kimsin ya sen!
Serkan:Gizemli olduğumu sen söyledin.
Eylül:Haddini aşma.Bak ben Volkan Zahir'in nişanlısıyım.Senin o aileden haberin var mı!
Serkan:Ah ah..
Gitti.Hiçbir şey eklemeden gitti.,Hemde Lucy'i alıp gitti.Bende oradan uzaklaşmak için ilerledim.
SERKAN
Kırmızı kadın adını bilmiyorum ama hikayeni sanırım öğreneceğim.Çünkü Derin'e ne yapıldı ise sana da yapılacak..Toprak:Ne yaptın ne oldu şu kadınlar?
Serkan:Kırmızı kadının verdiğini o kağıt parçası iki tane Rus kadın.
Toprak:Şerefsiz..Kadın ticareti yapacak yine!
Serkan:Kim bilir ne haplar veriyor..
Toprak:O kırmızı kadın farkında değil mi?Aklım almıyor insan nasıl görmez.
Serkan:O kadar iyi bürünüyor ki pislik!Derin de göremedi işte.Öylece gitti canım benim..
Toprak:Serkan o kadından almamız gereken çok şey var.
Serkan:Nasıl ama?Benden ciddi anlamda nefret etmeye başladı.
Toprak:Şu Semih konuşmayacak.Onu alalım da Volkan kudurmasın Serkan.Salın..
Serkan:Ama..
Toprak:Serkan sende biliyorsun daha fenası olur.
KADER
Volkan'ın yanındaydım.Göğüsüne aldı beni..Gülümsedim ve ellerimi ellerine geçirdim.Kader:Yatıştı mı sinirler Zahir Bey?
Volkan:Sen ne güne duruyorsun alacaksın sinirimi..
Kader:Ahaha..Volkan şu evlilik ne olacak.Senin ki gelinlik falan bakıyor.
Volkan:Giyemeceği gelinliğe baksın dursun ya sen gelsene..
Beni kendine çevirip dudaklarımı öpmeye başladı.Ona karşı koymak mümkün değildi asla..Bende onu hırsla öpmeye başladım..Elleri belime inerken telefonum çaldı.
Volkan:Bak şuna..
Kader:E-Eylül arıyor.
Volkan:Aç..Sesi de dışa ver ne diyecek bakalım?
Kader:Emin misin canım?
Volkan:Eminim hadi ya..Zaman kaybetmek istemiyorum.
Yine öpmeye başladı bir yandan telefonu açmaya çalışıyor diğer yandan da onu durdurmaya çalışıyordum.
Kader:Ah..Efendim Eylül.
Eylül:Kader ne yapıyorsun neden gelmedin bekledim seni..
Kader:Canım yoğundum..Ya..
Eylül:Yarına buluşacak mıyız?
Kader:Bilmiyorum ben sana haber veririm.
Eylül:Volkan'ın sinirler tavan bende evde patladım.Buluşalım mutlak!
Kader:Olur kuzum..
Kapatıp Volkan'a sırıttım.O ise beni altına alıvermişti..
EYLÜL
Erkenden kalkıp evin ardında ki koru da biraz koşu yaptım.Eve gelip ılık duş aldım..Başıma bir ağrı saplanmıştı.Gülay:Kızım nereye?
Eylül:Cemre'ye gideceğim ne yaptılar merak ettim.
Gülay:Volkan'ı kızdırma Eylül.
Eylül:Anne abisinin evine gideceğim ya.
Gülay:Bak sen bilirsin.
Hazırlanıp arabama attım.Semih abinin evi büyüktü.Yalı da olduğu gibi burada da bir sürü koruma vardı.Cemre'nin odasına girdim.Yataktaydı..
Cemre:E-Eylül..
Eylül:Nasılsın biraz daha iyi misin?
Cemre:Ah işte biliyorsun ne olsun.
Eylül:Cemre ne zaman geçecek iki-üç aydır bu hâldesin ya.
Cemre:İlaç iğne ne yapayım..
Zoraki kalktı..Gözlerinin altı mosmordu.İğnesinin kutusunu alıp çantama attım o görmeden..Yanağına öpücük kondurdum ve gazlayarak barınağa geldim.Banka oturup onu beklemeye başladım..
İki saat olmuştu...Serkan:Yine mi sen?
Eylül:Sana bir şey vermem lazım.Madem kötü insanlara ders veriyorsun..
Serkan:Ne vereceksin?
Eylül:Bu ne grip ilacı falan mı?İğne..
Serkan:Dur bakalım..
-Bölüm Sonu
Merhaha yorumlar yine azalmış..Kaybolmayım okurlarım görüşlerinizi bileyim ki ona göre hareket edeyim..❤
EySercinizz gizemli bir şeyler seviyor mâdem❤-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..