EYLÜL
Uyandığımda yatakta olduğumu anladım.Serkan..Onunla mı kalmıştım?Dışarıya çıktığımda oturuyordu..Eylül:Günaydın..
Serkan:Günaydın başın nasıl hâlâ ağrıyor mu?
Eylül:Geçiyor galiba..
Serkan:Ee?
Eylül:Yani..Ben dün geceye dair bir şey hatırlamıyorum..Önemli bir şey olmadı değil mi?
Serkan:Hayır hayır çok yorulmuştun zaten..
Eylül:Ben eve döneyim o zaman Serkan.
Serkan:Peki..İstersen bırakabilirim.
Gülümseyip yanağına bir buse kondurdum ve yanından ayrıldım..Taksiye atladım.Her şeyi hatırlıyordum.Dudaklarını ellerinin bana dokunuşunu..Hepsini hatırlıyordum peki ya o neden hiçbir şey olmamış gibi davranmıştı ki?Adım kadar emindim..Bu mavi adam benim dünyam olacaktı.Zahir ailesi..cemiyet hayatı samimiyetsiz merhabalar gülüşmeler hepsini arkamda bırakıp bu mavi adamla yepyeni masmavi bir dünyaya adım adacaktım.Sırıtarak indim..
Gülay:Volkan geldi.Seni burada bulamaya-
Eylül:Anne Volkan'dan ayrılacağım.
Gülay:Ne?Eylül bu çok ani olmadı mı?
Eylül:Anne sevmiyorum onu ya bu kadar basit..
Gülay:İyi sen bilirsin ama başına bir şey gelirse karışmam Eylül.
Eylül:Anne medeni insanlar gibi ilişkiyi bitireceğiz.
Gülay:Nereye!
Eylül:Duş alacağım sonra da çıkar söylerim.
Gülay:Tamam..
Odama çıkıp duşumu aldım.Dün gece aklımdan çıkmıyordu.O kadar kendimden emindim ki..Başım dönüyor içim içime sığmıyordu..Derin derin nefesler alıp verdim.O mu arıyordu!
Serkan:Eylül..Merhaba!
Eylül:Merhaba..Efendim.
Serkan:Ah..Ben Cemre'ye gideceğim ziyarete belki sende gelmek istersin hı?
Eylül:Gelirim şimdi mi?
Serkan:Evet..Birazdan..Seni alabilirim.
Eylül:Tamam..Geliyorum!
Hazırlanıp evden çıktım.Çok bekletmeden gelmişti zaten.Ön koltuğa oturdum.
Serkan:Volkan ile görüştün mü Eylül?
Eylül:Bize gelmiş beni bulamayınca sinirlenmiş falan..Zaten ayrılacağız..
Serkan:Nasıl?Bir saniye.
Eylül:Onu sevmediğimi anladım Serkan.Olamaz mı?
Serkan:Olamaz!Eylül bak sana ihtiyacımız var ayrılamassın.
Eylül:Sevmediğim bir ada-
Serkan:Sevmediğin mi?İki gün önce onun içm ayılıp bayılıyordun Eylül.Aşk kavramı sizin yüzünüzden böyle basitleşti..
Eylül:Ay üstad konuştu!Nasıl olurmuş aşk beyefendi!
Serkan:İnsanın içi titreyecek sevdiğine bakınca..Onu arzularken ona dokunmaya kıyamayacak..
Sustum..Uzun uzun baktı gözlerime..Ani bir fren yapınca gülümsedim.
Serkan:Kaza yapacaktık az daha..
Eylül:Eh aklın neredeyse dikkatli ol.
SERKAN
Böyle olmamalıydı.Dün gece..Sarhoş olduğunu biliyordum.O benimle olmak istese bile onu ben durdurmuştum.Bir anda Volkan'ı bırakması bana samimiyetsiz geliyordu.Birlikte Cemre'nin yanına geldiğimizde Cemre bana sarıldı..Cemre:Serkan tutuklamışsın o manyağı..
Serkan:Öyle oldu.
Cemre:Şimdi artık ben istediğim gibi gezebilecek miyim?Özgürce.Tabii tedavi sürecim bittikten sonra..
Serkan:Kadın pazarlama fuhuştan alındı..Bir de senin olayları sunarsak ömür boyu çıkamaz şerefsiz.
Eylül:Nasılsın Cemre?
Cemre:Ya Songül duydun mu artık neredeyse özgürüm..Yaralarımı da sarıyorsunuz..Hem sen hem de Güney..İyi tanıştık!
Eylül'e baktım acı acı gülümsüyordu.Cemre ona soğuk davranınca morali bozulmuş,suratı düşmüştü.Derin nefes alıp gülümsedim.Güney ise bana göz kırptı.
Güney:Serkan abi diyorum ki ben yarına Cemre'yi izinli çıkarayım.
Songül:Yoksa bir şeyler mi yapacağız?
Güney:Harika olmaz mı?Yemek falan yeriz ya da ne bi-
Cemre:Ya inanmıyorum bende gelecek miyim?
Güney:Tabii ki geleceksin..Serkan abi ne diyorsun?
Songül:Serkan harika olur..Bir günlük çalışma..
Serkan:Ama be-
Güney:Abi itiraz yok..Hatta piknik yapalım!
Cemre:Piknik küçükken ailemle giderdim.Çok severim..Çok mutlu ettiniz.
Ses etmeden Eylül çıkınca bende ardından çıkıp ona yetiştim.Kolunu kavrayıp kendime çevirdim..
Serkan:Nereye?Bir saniye beklesene..
Eylül:Serkan haklısın sen..Ben buraya uygun değilim.Volkan..Beni o sever ancak!Haklısın sen..Aşk bir günde bitmez..
-Bölüm Sonu
Merhabalar!Nasılsınız?Bir bölüm sonu daha böyle oldu.O gece teknede neler yaşandı bir flashback gelebilir.Yorumlar bekleniyor!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..