EYLÜL
Nihan Hanım ile kahve içerken oldukça huzursuzdum.Bu kadında bir şeyler vardı.Nihan:Volkan ve sen harika bir çiftsiniz Eylül..
Eylül:Saolun teşekkürler..Ben kalksam artık annem evde bugün bir şeyler yapacaktık aslında onunla ama ben Volkan ile görüşmek isteyince aksadı tabii.
Nihan:Ah..Tabii ki kalkabilirsin..
Eylül:Peki o hâlde size iyi günler dilerim..
Nihan:Görüşürüz tatlım.
Kalktım.Arabaya bindiğim an telefonum çaldı.Serkan arıyordu elim ayağım birbirine girmişti sanki.Kaza yapmaktan korktuğum için arabayı sağa çektim.
Eylül:Efendim!
Serkan:Neredesin evde misin canım?
Eylül:Evde..Iı..
Serkan:Alo?Eylül aşkım..
Eylül:Serkan..
Serkan:Ben seni alacağım ve ardından da Güney'e geçecektim.
Eylül:Güney'e mi neden ki?
Serkan:Oraya gidince göreceksin tabii gelirsen görürsün Eylül..
Eylül:Ya Serkan..
Serkan:Hayatım gelip seni alabilirim.Bana nerede olduğunu söylersen daha kolay anlaşabiliriz.
Eylül:Dışardaydım Serkan.Sen geç o zaman bana da konum gönder bende gelirim hemen..
Telefonu öylece kapattı.Ardından mesaj geldi.Pek uzak değildi kısa sürede gidebilirdim!
CEMRE
Songül gelmişti.Güney ben ve Songül oturmuş güncel şeylerden konuşurken bazen kahkahalar atabiliyorduk.Burada kendimi her anlamda daha pozitif hissediyordum.Songül:Sonra Serkan polis ben psikoloji Güney de tibbiyeli oldu.
Güney:Tıbbiye deme şuna koskoca tıp fakültesi o.
Songül:Ay yesinler..
Cemre:Serkan neden polis oldu ki?
Songül:Serkan aslında mühendislik kazanmıştı ama daha sonra okulunu dondurdu..Ve polisliğe girdi kazandı da..
Cemre:Acaba neden?Polislik..Yani zor..
Güney:Serkan'ın bazı haklı sebepleri vardı Cemre o nedenle.
Cemre:Anladım..Peki şey siz çocukluktan tanışıyorsunuz..Ne güzel..Üç arkadaş..
Güney:Aslında Songül ile sonradan tanıştım denilebilir..Yani dokuz-on yaşında değil mi?
Songül:Iı..Ben sizinle ortaokula aynı başladım.Ondan önce başka bir okuldaydım..Serkanlar bizim komuşumuz..Hatta şimdi de evlerimiz karşılıklı..
Güney:Serkan ile de babamlarımız aynı yerde çalışıyordu gide gele dost olduk..
Cemre:Ne tatlı..Üç dost..Peki böyle çocukluk sevdası olur ya ona falan oyun mesela eş falan oldunuz mu?
Songül:Ay olmaz mı?Ben Serkan ile olurdum..
Cemre:Aşkım sen?Senin eşin kim olurdu?
Songül:Onun eşi de..Derin olurdu!
Cemre:Derin hm..Peki nerede bu benim sevgilimin partneri şimdi bir de ondan dinlemek isterdim sevgilimi..
Güney:Derin uzakta Cemre..Hem de çok uzakta..
Cemre:Hı..Yollar ayrıldı desene..
Bu sırada Serkan gelip bize katıldı.Songül ona da bir kahve uzatınca Serkan gülümseyerek aldı eline..
Serkan:Neler kaynattınız?Ayrıca Cemre nasıl hissediyorsun?
Cemre:Çok daha iyiyim hastaneden bin kat daha iyi..
Serkan:Buna sevindim Cemree..İyileşmen lazım artık daha Semih'i süründüreceğiz unuttun mu?
Cemre:Unutur muyum?İyileşmeye çalışıyorum tabii..
Kapı çalındığında Songül ayaklanırken Serkan ona oturmasını söyledi.
SERKAN
Eylül'ün geleceğini tahmin ederek kapıyı açtım.Evet o gelmişti.Gülümseyince ona sarıldım..Eylül:Serkan..
Serkan:Özlemişim bile çoktan..Gel..
Eylül:Güney'e neden geldik anlamadım ama..
Serkan:Gelsene..
Elini elime aldım ve birlikte salona ilerledik!
Eylül:Aa!Cemre..İnanmıyorum buradasın eve çıkmıssın ne güzel..
Serkan:Evet şimdi anladın mı neden geldiğimizi canım?
Eylül:Anladım..Yaa sevindim..Naber Güney?
Güney:İyiyiz böyle işte..Hoşgeldin yeniden..
Eylül:Hoşbuldum evin gerçekten güzel..
Songül:Kahve içersen yapabilirim Eylül..Biz daha yeni içtik..
Eylül:Peki olu-
Serkan:Ben yaparım..Hem Eylül de mutfağa bakmış olur..
CEMRE
Güney sırıtınca Serkan omzuna geçirdi.Songül ise oturdu yerine..Serkan'a olan duygularını anlamıştım galiba..Serkan Eylül'ün elini kavradı ve birlikte mutfağa geçtiler...Songül:Peki..Ben gidebilirim bana ihtiyaç yoksa..
Güney:Canım ihtiyaçtan mı?Konuşuruz işte..Gitme..
Songül:Bilemedim ki..
Cemre:Songül kal sen olunca daha iyi hissediyorum..
-Bölüm Sonu
Merhaba atıyorum gidiyor bölümleri bakalım ama yorumlar da artsa❤
Teşekkürler..-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..