EYLÜL
Evet hazırlanıp Volkan'ı aradım ama açmıyordu.Ki o anda yeniden telefonum çaldı.Volkan:Eylül korumalarımdan biris gelip seni alacak..Arka kapıdan giriş yapacaksınız.
Eylül:Ee Volkan sen gelecektin ama?
Volkan:İşim çıktı ne yapabiliri?Hadi sende geç kalma.
Eylül:Tamam.
Aşağıya indim.Yine o iri yarı adam gelmişti sessiz süren yolculuğun ardından görkemli otele geldik.Volkan'ı gördüğümde hemen dudaklarımı öpüp sarıldı bana..
Volkan:Hadi geçelim gel..Semih abim de sana merhaba diyecek bugün.
Eylül:Önce ben bir lavaboya gitsem olur mu?
Volkan:Peki bende abimi bulayım o zamana kadar.Aşkım nolur dikkatli ol.
İlerliyordum yine her zaman ki esintiler vardı.Lüks eşyalar samimiyetsiz insanlar va kahkahalar ve dahası..Lavaboda işlerimi halledip çıktım ki mavi adam beni tuttu.
Serkan:Merhaba kırmızı kadın yine kırmızılar içerisinde duruyorsun.
Eylül:Her zaman karşılaşacak mıyız?
Serkan:Ben sizi gördüğüme memnun oldum.
Eylül:Bakın adınızı bile bilmiyorum.Lucy haricinde sizi tanımıyorum bile.
Serkan:Nişanlınız da geldi mi?
Eylül:Evet tabii ki!Ama sizi neden ilgilendiriyor anlamadım.
Serkan:Bu küpe sizin mi?
Elim kulağıma gitmişti ne zaman düşmüştü bu?Gülümsedim bana uzattığı küpeyi alacaktım avucunu kapattı.
Serkan:Hayatta her şeye o kadar kolay ulaşmazssın.
Eylül:Verir misiniz?
Serkan:Sana şimdi bir görev vereceğim kırmızı kadın.
Eylül:Ne?Ne diyorsunuz siz!
Serkan:Ya aptallık etme dediğimi yap yoksa Volkan'ı öldürürüm.
Eylül:Volkan Zahir'den bahsediyoruz sen farkında mısın be!
Serkan:Farkındayım şimdi bana buraya Semih Zahir'i getireceksin.
Eylül:Ama neden?Ya sen kimsin ki!
Kolumdan kavrayıp bana yaklaştı.Gözleri gözlerimin içine bakarken sırıttı.
Serkan:Kimim öyle mi?
Eylül:Kimsin!
Serkan:Mavi adam..Ve sende kırmızı kadın hı unutmadan sana kırmızı çok yakışıyor.Hep böyle giyin!
Eylül:Sanane be!
Silahı kalbime doğrultunca öyle kaldım.Pis pis sırıttı.
Serkan:Şimdi seni vurayım mı yoksa Semih Zahir buraya gelecek mi!
Eylül:T-tamam..Ta-tamam bırak gideceğim.
Serkan:Ölecek kadar aşık mısın ona?
Eylül:Sanane.
Serkan:Hadi sadece on dakika süren var hanımefendi.
Derin bir nefes alıp yürüdüm.Volkan belimden kavradı gülümsedim zorla..
Volkan:Aşkım geciktin ya.
Eylül:Küpemi kaybettim de o yüzden Volkan.
Volkan:Hadi abimin de seninle konuşması gerekiyor.
Semih:Nasılsın Eylülcüm?Yine çok şıksın uzun zamandır görüşemedik ben biliyorsun yoğunum.
Eylül:Biliyorum hatta bazen Volkan'da size katılıyor.
Semih:Eh Zahir ailesinin üyesi olmak kolay değil.Sende yakında bizimle olacak ve soyadımızı taşıyacaksın.
Eylül:Umarım.Ah ben şey diyecektim..
Yürümeye başlayınca onlarda benimle yürümeye başlamıştı.Derin derin nefes alıp verirken o mavi adamı gördüm yine..Bana sırıtıp göz kırptı.
Volkan:Ben bir içeceğimi tazeleyim nasılsa gece uzun..
Volkan gider gitmez mavi adam yerinden kaybolmuştu..Birden yerde yatan Semih abiye baktım.
Serkan:Şimdi buradan uzaklaş ve aptal sevgiline bahane uydur!
Eylül:Ne uyduracağım?Ya se-
Yeniden bana silahı doğrultunca adımladım.Volkan bana geliyordu.Hemen ona sarılıp yanağına bir buse kondurdum.
Volkan:Sevgilim?Abim nereye kayboldu konuştunuz mu hem siz?
Eylül:Abini Cemre aramış..Oraya gitti.
Volkan:Cemre mi?İyi de abimi Cemre arayamaz ki..Eylül ne oldu?
Eylül:Bilmiyorum konuşuyorduk bir anda gitti.
Volkan:Bana yalan söylersen sonuçlarına katlanırsın değil mi?
Eylül:Ya-yalan değil..
Volkan:Eh hadi davette sona eriyor.Sende benimle geliyorsun!
Korkmuştum ona yalan söylemiştim.Araba sessizce gidiyordu.Koca yalıya geldiğimizde korumalar beni yine eve sokuyordu.Bu sırada iki kız ile karşılaştım sanki ağlıyorlardı..İri yarı olan benden uzaklaşırken kızın biri elime kağıdı tutturdu.Volkan'ın odasına soktular beni..Kapıyı kilitledim ve notu açtım..
"KURTAR BİZİ POLİSİ ARA!"
Neler dönüyordu o kızlar kimdi?Neden kurtalılmaya ihtiyaçları vardı ki!
-Bölüm Sonu
Herkese merhaba.Hikaye seviliyormuş öyle duydum.O zaman tam gaz devam edelim..Herkese teşekkürler.Yorumlarınız pek çok önemli!
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..