EYLÜL
Eve tıkılıp kalmaktan başka bir şey yapamaz hâle gelmiştim.Canım yanıyordu hem de çok fazla..Onun yüzünü sözlerini gözlerini özlemiştim.Ama bir cevap bile alamıyordum.Güneyle konuşmak en iyisi olabilirdi.Hazırlanıp Güney'e gitmem lazımdı.Cemre'yi de görecektim..Son zamanlarda aramız oldukça açılmıştı.Güney:E-eylül sen ne arıyorsun burada?
Eylül:Ben konuşmak için geldim.Güney dur lütfen..
Güney:Sen bizi sattın Eylül!Bizim tarfımızı değil Zahir ailesini seçtin!Ya inana-
Eylül:Bir saniye dinleseniz keşke beni hemen karar vermeseniz.
Güney:Serkan sana çok öfkeli ayrıca Cemre'nin de seni görmesini doğru bulmuyorum!
Eylül:Pardon!Kimsin de izin vermiyorsun buna sen?
Güney:Cemre benim hastam.
Eylül:Cemre ile konuşmam lazım..
Cemre çıkagelince ona sarılmak istedim ama benden uzaklaştı.
Cemre:Eylül bak neden geldin bilmiyorum ama biz dünyada seni istemiyoruz.
Eylül:Cemre evet Nihan ile konuştum ama beni tehdit etti..Sende biliyorsun onların belalı olduğunu!
Cemre:Bunlar bizi satmanla aynı şey kusura bakma.
SERKAN
Akşam olunca yine Güneylerin yanında aldım soluğu.Dava artık lehimizeydi en azından..Songül de buradaydı.Güney'in sırtına vurdum.Güney:Ne lan?
Serkan:Kazanacağız onları mahvedeceğim..Onların sorgusuna gireceğim anı nasıl bekliyorum bir bilseniz.
Güney:Abi bir kereliğine bende izlesem ha?
Serkan:Bir ameliyata alırsan belki.
Songül:O değilde Zahir ailesi nasıl mosmor oldu Cemre girince hayatım boyunca unutmayacağım anlardan birisiydi.
Cemre:Serkan konusunu açmayayım diyecektim ama..
Serkan:Adını anma desem..Cemre beni yıktı anladın mı?Ya biz tüm her şeyi beraber yürütüp bir anda pata küt!Yerle bir.
Cemre:Haklısın ama Nihan tehlikeli bir kadın..
Serkan:Sorun Nihan'ın tehdidi mi sanıyorsun?Sorun onun bana yalan söylemesi..Bilmiyorum biraz kafa dinlemeye ihtiyacım var.
Cemre:Sen bilirsin tabii..Konuştunuz mu hiç?
Serkan:Yok..Ne ben ne de o...aramadık.
Telefonum çalınca çıkmak zorunda kalıp merkeze geldim..Toprak komiserimin yanına oturdum.Beni süzercesine bakıp kahkahasını patlattı.
Serkan:Komiserim?Ne oldu acil dediniz..
Toprak:Duygularına yenik düşmek.Davayı dün bitirebilirlerdi!Nefret ettiğin Zahirleri tıkayabilirdin!
Serkan:Sorumlusu ben miyim!Yanlıs bu çok yanlış..
Toprak:Nesi?Nesi yanlış..Ben herkesi arkada bırakıp bu görevi sana veriyorum sense beni rezil ediyorsun ve dava erteleniyor.Hem de o kız yüzüden!Duygularınla olacaksan çık bırak silah ve kartını!
Serkan:Yanıldım ya da yanılmadım bilmiyorum.Bu onunla konuşmadım..
Toprak:Onunla konuşursan davadan ve operasyonlardan seni alırım Serkan Özgün!
-Bölüm Sonu
Herkese merhaba..Hâlâ kütüphanenizdeyse ve bildirimle ulaştıysam ne mutlu..Bu hikayeme devam kararı aldım.Bilmiyorum ister misiniz ama bende merak ettim neler olacağını..Kısa özet geçebilirim diğer bölümde..ne dersiniz?
eysercilerrr yazarcım hatırladın mı acaba?
-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..