İki hafta sonra
Yarın dava varken Eylül stres altında Serkan ise gayet sakindi.Eylül davaya gidecekti Nihan Hanım öyle istemişti.Serkan ile karşılaşmaktan korkuyordu.Eylül etrafı izlerken Serkan sevgilisine sarıldı..
Serkan:Şu suratını asma da gülümse..
Eylül:Biraz gerginim aşkım yani bence bu normal ama.
Serkan:Gergin olmana gerek yok sevgilim.Bana güvenmiyor musun?
Eylül:Güveniyorum..
Cemre:Ben bu dava sonrası geleceğim.
Güney:Onunla karşı karşıya kalmamalısın.
Serkan:Cemre konrtolümüz altında olacak merak etme Güney..
Güney:Bende gelsem olmaz mı Cemre anlamıyorsun korkuyorum..Her gece gördüğün kabusları ben biliyorum ya sevgilim..
Serkan:Kabus mu..Cemre bundan bize bahsetmemiştin!
Cemre:İyiyim kabus falan yok.
Serkan:Sen tam olarak iyileşmeden seni mahkemeye çıkarmak çok yanlış bir karar olmuş olacak Cemre.
Cemre:Ah iyiyim uzatmayın!
Eylül ve Serkan el ele Lucy'nin yanına geldiler.Serkan'ın keyfi yerinde olsa da Eylül onun kadar keyifli değildi.Canı sıkkındı Serkan'a yalan söylediğinden rahat edemiyordu.Serkan kızı kendisine çekip yanağına buse kondurdu.
Serkan:Aşkım senin canın sıkkın ne oldu?
Eylül:Serkan aynı şeyler.Cemre beni sevmiyor galiba baksana Songül ile dost olmuş.
Serkan:Hayır sadece onunla birlikte zaman geçirdiği için aşkım kendine haksızlık ediyorsun ama böyle ben üzülüyorum.Ayrıca sen olmasan Cemre hâlâ o şerefsizin elinde olacak ve kim bilir ne işkenceler içerisinde olacaktı.Sen onu bana getirdin ve bende yardım ettim.
Eylül:Serkan ben çirkin miyim?Ya da fesat falan mıyım neden sevilmiyorum artık.
Serkan:Ben seviyorum yetmez mi?Çok severim seni..Hı?
Serkan kızı kendisine çevirip çenesinden kavradı.Eylül ise adamın elini tuttu.
Eylül:Yeter galiba zaten senden başka seven yok beni.
Serkan:Birgün seni sevenler artacak biliyor musun kırmızı kadın?
Eylül:Nasıl insanlara beni zorla mı sevdireceksin Serkan?
Serkan:Yoo..Kızlarımız ve oğlumuz seni sevecek gerçi paylaşabilir miyim bilmiyorum.
Eylül:Çocuklarımız..Daha çok var o zaman-
Eylül konuşamadı Serkan susturdu kızı dudaklarıyla.Dudaklarının alışacağı tada doydu bir süre.
Serkan:Seni seviyorum kırmızı kadın..
Eylül:Bende seni seviyorum..
Bu sırada Lucy yanlarına geldi.Serkan ve Eylül onunla ilgilenmek adına oturdukları banktan kalktılar.
EYLÜL
Eve geldiğimde annem arkadaşları ile oturuyordu.Kısa bir merhabadan sonra odama kapanadım.Tam duşa girecektim ki telefonum çaldı.Nihan Hanım!Nihan:Tatlım merhaba nasılsım?
Eylül:İyiyim siz nasılsınız?
Nihan:Bende daha iyi olacağımı biliyorum.Cemre..Ondan da iyi haber var.Bir doktorun evinde yaşamaya başlamış.Kimlere metres oldu acaba?
Eylül:D-doktor mu?Nasıl yani?
Nihan:Semih alacak ifadesini zaten önce bir çıksın yarın bakalım.Ben seni evden alırım.
Eylül:Ben kendim gidebilirim asl-
Nihan:Ah saçmalama sizler değerlisiniz bizim için..
Eylül:Peki..Tamam..
Telefonu kapattım ne yapacaktım?Serkan'a Nihan ile görüştüğümü buluştuğumu söylemezdim.Ama bir yandan da Cemre tehlikedeydi.Elime telefonu aldım.
Serkan:Aşkım..
Eylül:Serkan Cemre'nin yerini biliyorlar galiba.
Serkan:Bir saniye sakin ol sevgilim.Nereden duydun bana tane tane anlat tamam mı?
Eylül:Ben birisiyle konuşurken anladım gibi.
Serkan:Kiminle konuşuyordun?
Eylül:Kim olduğunun ne önemi var..Cemre'yi korumamız lazım.
Serkan:Tamam..Ben Güneyle konuşacağım..
..
Sabah erkenden kalkıp hazırlandım.Serkan nöbetten çıktığını yazmıştı.Biraz da olsa rahatladım uyuyor olurdu..Annemin yanına inip yanaklarına öpücükler verdim.Oyalanmadan çıkıp adliyeye vardım.Nihan Hanım tam takım hazırdı..
Nihan:Eylül her şey güzel olacak.Semih özgürlüğüne kavuşacak..
Eylül:Umarım Nihan Hanım.
Nihan:Hadi gel..İçeriye girelim.
Birde elimi tutmuştu.İçeri girip oturmamız gereken yere oturduk.Şahitler çağırıldığındaysa öylece kaldım.
Serkan Özgün!
-Bölüm Sonu
Merhaba buraya gelmez olmuştum geldim.Şimdilik diğer hikayem öncelik olacak buraya sık sık atmasam da devam edecek.Yeni hikayeme bakmadınız mı?Seversiniz umarım..
Aşk Uykusu mutlaka gelin❤-Esraa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERTEBE
Teen Fictionİnsan kocasının katiline aşık olur mu? Ve Mavi Adam Kırmızı Kadın'a tutuldu..