33.Bölüm

156 23 11
                                    

SERKAN
Toprak komiserim beni çağırınca yanına ilerledim.

Toprak:Semih Zahir'in mahkemesi Serkan belli oldu.

Serkan:Ne zaman peki?

Toprak:İki hafta var..Ve bu kez avukat çok iddialı konuştu.Kızların mağdur kadınların avukatı belli ki para yemiş..

Serkan:Şerefsiz!İnsan mesleğine nasıl böyle ihanet edebilir ya aklım almıyor benim!

Toprak:Polis memuru şahitliğine se-

Serkan:Beni yazacaksınız herhalde.Bu olayın başından beri ben vardım ve olacağım komiserim..

Toprak:Evet olay senin ama..Semih'in duruşmasında şahit olarak yazılırsan Volkan'ın mahkemesine giremezssin bir karar vermen lazım Serkan.

Serkan:Of başka bir yol bulamaz mıyız?

Toprak:Serkan sende biliyorsun işleri zorlaştırmayalım tamam mı?Hadi seç birini..

Serkan:Kardeşimin katilininin duruşması..Volkan Zahir bende komiserim..

Toprak:Kırmızı kadın nerede?

Serkan:Kırmızı kadın nerede olsun az önce birlikteydim onunla..Görseniz böyle çok korkuyor ben operasyon falan deyince..

Toprak:Daha yeni tabii..Yazık korkutma kızı şubedeyim de oyala..

Serkan:İlişkimde yalan olmasın isterim..

Toprak:Anladım..Neyse hadi ben çıkıyorum buralar sana emanet..

Serkan:İyi geceler..

Tekrardan kendi alanıma geçtim.

EYLÜL
Sabah olmuştu..Saate baktığımda 11:30 olmuştu bile ne çok uyumuşum.Telefonuma baktım cevapsız çağrı ya da mesaj yoktu.Büyük ihtimalle Serkan işten çıkmış ve yatıyordu.Kalkıp bir duş aldım ve ardından giyinip kahvaltı ettim.Bu sırada telefonum çalmaya başladı.Nihan Hanım!Açmak istemiyordum ama ısrarla çalıyordu..

Nihan:Alo tatlım ne yapıyorsun?

Eylül:Şey uyuyordum Nihan Hanım.

Nihan:Aa öğlen oldu Eylülcüm..

Eylül:Galiba biraz grip atlatıyorum Nihan Hanım ondan yataktan kalkmadım.

Nihan:Hmm...Geçmis olsun çorba yapacak kimsen yoksa hemen gelebilirim tatlım..

Eylül:Yok ben hallederim teşekkürler..Siz neden aradınız ki?

Nihan:Semih abinin duruşma tarihi belli oldu tatlım.Belki gelmek istersin..

Eylül:Oo..Ne zaman peki?

Nihan:İki hafta sonra tatlım..Zaten önce Semih sonra da Volkan çıkacak o zindandan!Daha fazla Zahir erkekleri içeride tutulamaz..

Eylül:E-evet öyle haklısınız..

Nihan:Peki kendine dikkat duruşmaya geleceğini varsayıyorum tatlım..

Eylül:İyi günler..

Telefonu kapattım fakat bu kez de Serkan arıyordu.Şu an konuşamazdım.Lavaboya gidip ellerimi yüzümü yıkadım..Derince bir nefes alıp koltuğa geçtim.

Eylül:Serkan?

Serkan:Aşkım buluşmamız lazım sana anlatmam gereken şeyler var önemli..

Eylül:Ne kadar önemli Serkan?Yani..

Serkan:Ne oldu sen iyi misin Eylül?

Eylül:Ben..Ben evet iyiyim!Tamam nerede buluşuyoruz?

Serkan:Öğle yemeğine ne dersin?

Eylül:Tamam..Ben araba ile seni alayım çift araba olmasın..

Serkan:Tamamdır..

Telefonu bırakıp odaya çıktım.Üzerime uygun bir şeyler giyip ardından çantama telefonu attım arabaya atladım..

SERKAN
Eylül ile önce Lucy'e bakıp ardından yemeğe geldim.Bir yandan yemeğimi yerken diğer yandan da onunla konuşuyordum..

Eylül:Gece nasıldı çok yoğun muydu?

Serkan:Birkaç hırsızlık dışında şubede geçti canım..Sen ne yaptın?

Eylül:Uyudum..

Gülümseyince yanağından makas aldım.

Serkan:Oh ne âlâ..Ben sabahlara dek uyksusuz sen mışıl mışıl..Kırmızı kadın..

Eylül:Uzun zamandır söylemiyordun böyle..Özlemişim..

Serkan:Ahhaa.Neyse asıl konuya gelelim mi?

Eylül:Zahir ailesi ile ilgili olduğunu belli Serkan.

Serkan:Evet Semih'in duruşma tarihi belirlendi aşkım..Bir defa daha hayal kırıklığına uğrayacak ve orada kalacak..

Eylül:Umarım..Çıkarsa eğer kötü olur hem de çok kötü..

Serkan:Meraklanma..

Eylül:Ama daha iki hafta var..Of hep bir endişe..

Serkan:Eylül?Bir saniye sen nereden biliyorsun daha iki hafta olduğunu?

Eylül:İki hafta mı var du-duruşmaya?

Serkan:Ee sen söyledin hem..Şimdi de bana mı diyorsun Eylül?

Eylül:Ben iki haftadan fazla vardır diyecektim..

Serkan:Hıı..Tam iki hafta var.Meraklanma her şey konrtol altında..Üçüncü duruşmada da Cemre'nin iddaları soktuk mu?Tamamdır.

Eylül:Umarım..

Serkan:Neden yüzün düşüyor senin?

Eylül:Biraz hastayım galiba Serkan..Seninle alakalı bir şey değil.

Serkan:Ee yarın ki program iptal mi yani?

Eylül:İyi olursam gelirim..Sen önce git ayıp olmasın..

Serkan:Ama sensiz ne yapayım?

Eylül:Aşkım git..Bende gelmeye çalışırım..

Serkan elimi tutup bir buse bıraktı..

-Bölüm Sonu

Merhaba bu bölümde böyle bitmiş olsun..
ustasd12

-Esraa

MERTEBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin