Haera's P.O.VХүндээр амьсгалалт, уруул нийлэхийн авиа харанхуй өрөөг бүхэлд нь бүрхэнэ. Нэг л мэдэхэд бид хоёр уруулаа ч салгалгүй явсаар Жиминий өрөөнд орж ирсэн байлаа. Бэлхүүсээр нь ороож байсан гар нь цамцны доогуур орж хөхийг минь базлан, тэнүүчилнэ. Бид амьдралынхаа сүүлийн мөч бүрийг нандигнан алдахгүйг хичээж буй хосууд шиг бие биенийгээ шунаглан үнсэлцэж байлаа.
Жимин миний өмсөж байсан нимгэн цагаан цамцны товчийг таслах нь холгүй татаж тайлаад энгэрт минь наалдан зөөлөн амьсгалан, хамаг биеийг минь ирвэгнүүлж байлаа.
"Чи." Тэрээр гүнзгий амьсгал аван цээжийг минь үнэрлэн, сөөнгөтсөн бүдүүн хоолойгоор аяархан хэлэв.
"Зөвхөн" Толгойгоо өргөн над руу ширтэнэ. Өмнө нь миний хэзээ ч харж байгаагүй, хэзээ ч төсөөлж байгаагүй харц. Намайг хэтэрхий гүн дурлуулж байх шиг.
"Минийх" Тэр ахин ямар ч сануулгагүйгээр намайг үнслээ. Уруул нь минийхийг хазаж, озон байхад би ч хариуд нь хүчтэй үнсэлцэнэ.
(+ хэсэг хассан болно.)
Би хажуу тийш эргэн Жиминий тэвэрт орж тэр бид хоёрын дээгүүр хөнжил нөмөргөж, урдуур орсон хөлстэй үсийг чихний минь ардуур хийн хайраар дүүрэн харцаар ширтэж байх нь олон мянган мэдрэмж төрүүлж тэр дундаас надад хамгийн их таалагдаж байсан нь догдлол гэдгийг нуух нь юун.
Бид хоёр өөд өөдөөсөө ширтэлцэж, хязгааргүй сансар огторгуйд хоёулханаа хөвөн нисч буй мэт санагдана. Бид хоёр мэдрэмжээ үгээр бие биендээ ойлгуулахын шаардлагагүй хангалттай мэдэрч байсан юм. Жиминий ойртон духан дээр минь үнсээд нөгөө л нэг өхөөрдөм, сэтгэл татам инээмсгэлэллээрээ харах нь яагаад ч юм юунаас ч илүү намайг тайвшруулж байв.
"Ширүүн байсан бол уучлаарай хонгор минь" Тэр тэврэлтээ улам чангалж толгойг минь илнэ.
"Харин ч гайгүй зөөлөн байсан юм биш үү?" Би доогтой нь аргагүй хэлэн жаргалтайгаар инээнэ.
"Миний гүнж хатуухан бололтой шүү." Жимин уруулан дээр минь шоб хийтэл үнсээд хүзүүнд минь нүүрээ наахад гижиг хүрэн жаахан охин шиг хөхрөв.
"Унтацгаах уу?" Тэр хүзүүгээр минь тоглохоо болиод ийн хэлэхэд нь гайхан,
"Үнэхээр үү?" Тэр юу ч бодоогүй царайлан харах нь үнэхээр эгдүүтэй харагдуулж байсан юм.
"Чи чинь намайг шийтгэнэ энээ тэрээ гээд байгаагүй билүү?" Би сахилгагүйгээр хэлэн хруугаа цээжээр нь гүйлгэн улам доошлуулахад Жиминий хацар бүдэг бадаг ягаарсан нь харагдаж байлаа.
"Хэра-" Миний гар тэрний доотхыг бариад авахад ахин хатуурч байгаа нь надад мэдрэгдэж байв. Тэрний амьсгал нь бага зэрэг хурдсаад эхлэхээр нь тэрнээр тогломоор санагдан түүний доотхыг нь огт барилгүйгээр тойруулан илж байв. Жиминий тэвчээр нь барагдаад эхлэхэд зүггүйтэн инээвcхийлээд итгэлтэйгээр тэрний дээр гаран өөрийнхтэйгөө тааруулан хийж суугаад,
"Бяцхан охиндоо итгэ. Одоо би чамайг жаргаах болно" гээд ажилдаа орлоо.
YOU ARE READING
Stay With Me || PJM || Completed
ActionХоёр том хүчтэй мафын төлөөлөгчдийн хайрын түүх. Тэд яагаад ч цуг байж болохгүй. Энэ бол гашуун үнэн. 《Mafia AU》 Start date: 2018.04.05 End date: 2018.07.07