Haera's P.O.V
"Наадхыг чинь дардаг юм байгааздээ, мэдрэл юм уу чи"
"Хэн мэддэг юм, энэ чинь их тоотой л байнашд"
"Дадраар наад арвыг чинь дарж л таараашд, яасaн хөлдүү толгойтой авгай вэ чи.." Юнги үглэнэ. Ядаргаатай юм. Түрүүнээс хойш лав 30минут үглэж байна энэ.
"Чулуун доор амьдарч байсан юм уу хаашаа юм. Яахлээрээ хөзөр тоглож чаддаггүй байна аа." Тэр гартаа байгаа мод руугаа харан шогширч сууна.
"Тоглож байгаагүй л юм байгааз, чи мундаг юмаа болсон уу. Сүнс шиг царайлчихаад яасан хэрүүлч юм."
"Өө за, сүнс болгоод байгаарай чи, гэрээс хөөчихнө шүү."
"Өө за, больчихоё за больчихоё, яваад өгье энэ гэрээс чинь. Би ямар хүссэндээ энд сууж байгаа юу айн?"
"Хөөе та хоёр одоо больчихоочдээ, наадхаа хэд давтах гэсэн юм. Тэгээд л нэг нь яв гээд л нөгөөх нь явлаа гээд л хэдэн хэдэн цаг дараалаад хэрэлдчих юм. Жаахан хүүхдүүд байгаа бишдээ ямар." Түрүүнээс хойш бид хоёрыг харж суусан Хусог санаа алдан хэллээ.
"Юнги чи Хэрад заагаад л өгчихнө биздээ, муухай аашилж үнэд орж гэнэ."
"Тэгээд би ямар энэ адсага шиг ааштай юманд чинь заагаад сууж байхуу тэ? Зүгээр байгаарай."
"Хөөе юу гэнээ чи? Адсага шиг ааштай ийн? Чи муу адсагны ааш аягийг нь мэддэг их овоо юм тээ? Аятайхан байхгүй бол арчаад хаячихна шүү булдок минь" Би Юнги рүү байдгаараа муухай харлаа.
"Хэн нь хэнийгээ арчихыг нь харж л байя Шин Хэра." Өөдөөс зөрүүлж муухай харж гэнэ. Хялайчаад.
"ХӨӨЕ ОДОО БОЛНО ШДЭЭ, ТОЛГОЙ ЗАДРАХ НЬ" Жин гал тогооноос ориллоо.
"Хоол болтол жаахан чимээгүй байчихаж болохгүй юу айн Мин Юнги, Шин Хэра? Битгий хэрэлдээд бай сүүлд нь карматнашүү та хоёр. Нэг мэдсэн хөтлөлцөөд явж байх вий."
"Би энэний муухай хүйтэн гарных нь чигчий хуруунд нь ч хүрэхгүй заюу."
"Би ч гэсэн хүрэхгүйдэг. Тэгснээс буудуулж үхсэн минь дээр"
"Хэн чамаас асуусан юм"
"Хэн чамд хариулсан юм"
"Ёооё, арайчдээ нээрээ. Нэг л өдөр та хоёр хөтлөлцчихсөн явж байна за, харж л байгаарай" Юнги бид хоёр зэрэг Жин лүү дэр шидлээ.
"Хөөе хоёр мэдрэлээ, шөл асгалаа шдээ. Би яасан юм, үнэнийг л хэлж байхад."
---
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stay With Me || PJM || Completed
AçãoХоёр том хүчтэй мафын төлөөлөгчдийн хайрын түүх. Тэд яагаад ч цуг байж болохгүй. Энэ бол гашуун үнэн. 《Mafia AU》 Start date: 2018.04.05 End date: 2018.07.07