38.Bölüm

361 39 23
                                    

EYLÜL
Doktor kontrolüm vardı, Kader benimle geleceğini söylemişti ama gelmemişti, zaten ben de bir süre onun yanımda olmasına tahammül edebileceğimden emin değildim, bir yandan iyi olmuştu gelmemesi.

Cemre : artık ameliyatını yapabiliriz Eylül. Haftaya bugüne randevu versem nasıl olur?

Eylül : önümüzdeki hafta mı? Hemen mi yani?

Cemre : evet... yeniden görebilmeye hazır mısın?

Eylül: evet... tabii ki...

Cemre : o zaman haftaya bugün sabahtan burda ol. Ameliyatın biraz uzun sürecek, ama ince ve temiz bir operasyon olacak... hiç şüphen olmasın...

Eylül : peki ameliyattan ne zaman sonra görebilirim?

Cemre : birkaç gün bandajlı kalacak, sonrasında açtığımızda görmeye başlayacaksın...

Eylül: yani iki hafta içinde birazcık da olsa yeniden görebilicem öyle mi?

Cemre : evet canım...

Eylül: çok teşekkür ederim...

Sarıldık...

SERKAN
Gözlerimi açtım, başım çatlıyordu... Nerdeydim ben?

En son bardaydım... Kader'le takılıyordum... sonra taksiye bindik... evine gittik... hayır hayır hayır..bunu yapmış olamam hayır... Eylül'ün kuzeniyle... hayır olamazdı...

Etrafa baktığımda evimde olduğumu farkettim... ben ne ara buraya gelmiştim?

Flashback
Serkan, Kader'in elbisesinin fermuarını bulduktan sonra durur ve ayrılır...

Kader : nooldu?

Serkan : yok olmaz... olmaz yapamam... ben gidicem

Kader : nereye?

Serkan : evime

Kader : neden ki?

Serkan : olmaz... bu çok yanlış...

Kader : ne?

Serkan : ben sevdiğim kıza... sen kuzenine ihanet ediyorsun... olmaz ben yapamam...

Serkan apar topar çıkar evden... ilk gördüğü taksiye biner ve evine gider...

Flashback sonu...

CEMRE
Eylül'e bir sürprizim vardı aslında. Ama o bunu ameliyattan sonra öğrenecekti...

Öğle molası için odamdan çıkacakken odamın kapısını açıldı birden, kafamı kaldırıp kimin geldiğine baktığımda Güney'i gördüm....

Cemre : odamdan çıkar mısın? Yemek yemeye gidicem...

Güney çıkmayınca kapıya yöneldim ama o benden önce davranıp kapıyı ittirdi...

Cemre : nooluyo? Naaptığını sanıyorsun sen?

Eli boynuma gitti... kolyemi görmüştü...

Güney : yüzük mü bu? Ciddi ciddi evleniyosun demek... neden parmağına takmadın?

Cemre : seni ilgilendirmez

Güney: ah maviş... neden böyle yapıyorsun? Gizlimiz saklımız mı var? Söyle...

Cemre : ona düşeneceğimi söyledim

Güney : reddettin yani

Cemre : reddetmedim, cevap için zaman istedim

Güney: ama reddedeceksin

Cemre : nerden çıktı bu?

Güney : eğer kabul etçek olsan o an ederdin. Zamanı sadece ona nasıl hayır diyeceğini düşünmek için istedin. Sen o teklifi kabul etmeyeceksin çünkü kafan karışık. Çünkü sen beni istiyorsun.

Cemre : kapıyı açar mısın?

Güney: kaçıyorsun çünkü her söylediğim doğru dimi? Hepsi doğru... sen de beni istiyorsun... ben de seni... biz bunları hissediyorken neden bize acı çektiriyorsun maviş?

Cemre : saçmalama da aç şu kapıyı

Güney beni kendisiyle kapı arasında bıraktırmıştı. Kaçacak bir yerim yoktu.... dudaklarını dudaklarıma yapıştırdığında yine kendimi ona bıraktım... ona karşı gelemediğim için, her seferinde Gökhan'a ihanet ettiğim için kendimden nefret ediyordum...

Güney: bu dudakları yalnızca ben öpebilirim....

Elleri belime kaymıştı...

Güney: bu vücuda yalnızca ben dokunabilirim....

Gözleri gözlerimdeydi.... tekrar öpmeye başladı, ben de ona karşılık vermeye başladım... yanlış olduğunu biliyor, içinde bulunduğum ihanetin farkındaydım ama yine de içimdeki bu hisse engel olamıyordum.

Alınlarımızı birleştirdiğinde ikimiz de nefes nefeseydik...

Güney : o seni öpünce, sana dokununca bunları hissetmiyorsun dimi?

Kafamı hayır anlamında iki yana salladım...

Güney: işte bu yüzden biz birlikte olmalıyız... bak, çıkışta seni bekliyorum maviş... bir kere de fazla düşünmeden bana gel... bu sefer pişman olmayacaksın... söz veriyorum sana

Kapıyı açıp hiçbirşey olmamış gibi çıkmıştı. Benimse elim dudağıma kaymıştı... neden unutamıyordum? Üzerimi düzelterek ben de arkasından odadan çıktım....

Gidecek miydim? Bilmiyorum...

Gökhan'ın teklifini kabul edecek miydim? Bilmiyorum....

Gökhan'a bunları anlatacak mıydım? Bilmiyorum...

Güney haklı mıydı? Evet... her dediğinde haklıydı...

BayanYazar___ az biraz tatmin olduğunu umuyorum 🙊❤️ evet, yine sıkıldım ve yine ders çalışmamak için depodan bölüm gönderdim, sırf o yorumları okuyabileyim diye.

Kalp GözüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin