SERKAN
Ahmet Beyi yani Eylül'ün babasını eve çağırmıştık, evleneceğimizi söyleyecektik hem de en kısa zamanda... zaten ona daha önce evlenme teklifi edeceğimi söylemiştim o da sevinmişti. Bu yüzden zor olmayacaktı...Babası gelmek üzereydi, ben de Eylülle evde oturuyordum...
Eylül : sence sevinir mi?
Serkan : tabii ki... zaten sevinse de sevinmese de bir an önce halletsek iyi olur.. sonrası düşündürücü olabilir... karnın hep böyle kalmayacak...
Eylül : haklısın.. sadece biraz gerginim...
Serkan : biliyorum ama sakin ol tamam mı?
Eylül : tamam...
Kapı çalmıştı, gelenler Cemre, Güney ve kızları Ada'ydı...
Ada : Seykan!
Ada birden bacağıma yapışınca onu kucağıma aldım ve yanağından öptüm...
Güney : al işte, Serkan'ı gördü, bizi unuttu... naapıcaz biz bu kızla?
Cemre : biraz dinlenirsin işte, fena mı? Sabahtan beri koşturup yordu bizi zaten...
Güney : öyle valla...haklısın... gelene kadar tutturdu o bebeği... şimdi unuttu bak...
Ada : Seykan! Seykan!
Serkan : efendim prenses
Ada bana sarılmıştı, ben de güldüm...
Güney : oğlum naaptın sen benim kızıma? Ne buluyo ki sende? Anlamadım gitti...
Serkan : birşey yapmama gerek yok abi, biliyorsun kızlar bana zaten hasta...
Eylül : şuna bak! Dediği lafa bak...
Cemre : Ahmet amca gelmedi mi daha?
Eylül : hayır, otogara inmiş, birazdan gelir...
Oturdum, Ada da kucağımda kafasını göğsüme yaslamış, minik parmaklarıyla gömleğimin düğmesiyle oynuyordu... güldüm ve saçlarını okşadım.. sanırım ben de kızım olsun istiyordum. Eylül'e benzeyen güzeller güzeli bir kız...
Ahmet amca da gelince Eylül yanıma oturmuş, ciddi bir şekilde ona bakıyordu... Çok gerilmişti farkındayım, elini tuttum...
Eylül : babacım, biz sana çok ciddi bir şey söylemek istiyoruz... yani bizim için önemli birşey...
Ahmet amca bize baktı ve güldü...
Ahmet : sonunda torun mu geliyo?
İkimiz de öksürdük. Bu adam nasıl biliyordu? Güney de tabii rahat, bize gülüyordu...
Eylül : baba...
Ahmet : kızım anlamıyorum mu sanıyordun? Senelerdir ne zaman gelsem illa ki birşey görüyorum. Ya dolapta erkek kıyafetleri oluyor, ya bir erkek parfümü.. bazen banyodaki iki diş fırçası görüyorum... sürekli birlikte kaldığınız çok belliydi... çocuğu nereye gönderiyordun ben geldiğimde?
Serkan : Ahmet amca bakın bi-...
Ahmet : sonuçta koca koca insanlarsınız, sizin kararınız,karışamam. Ama bana sorarsanız, pek hoşuma gittiğini söyleyemem. Serkan, geçen geldiğimde evlenmek istediğini söylediğinde anlamıştım...