I

30.1K 974 58
                                    

ÖNEMLİ: Hikayelerimi kaldırmıştım çünkü birkaç yıl önce yazdığım için artık gözüme çirkin gözüküyorlardı. Yine de Kıvırcık'a kıyamadım. Biraz düzenleyip tekrar yayımlamak istiyorum, en iyi işim olmasa da biraz daha düzgün olacak.

Çoğu Wattpad eşcinsel hikayesi daha küçük olanlarımız tarafından yazılıyor ve yanlış imgeler kullanılıyor, ilişki öncesi taraflar arası şiddet gibi. Bunun en küçük olanlarımızı yanlış etkilediğini düşünüyorum. Kıvırcık'ı en son yazdığımdan beri uzun bir same-sex ilişki yaşadım ve artık sağlıklı ilişkiler yazmak istiyorum. Kıvırcık öyleydi, diğer kitaplarım değildi. O yüzden sadece bunu tekrar yayımlayacağım.

İyi okumalar :)

*

Geceler, onu sevmeye başladığımdan beri günün en sevdiğim zaman dilimi oldu. Onun yüzünde hiç oluşmayan gülümsemeyi göz kapaklarımın arkasına çiziyor, asla atmadığı kahkahaları besteliyorum zihnimde. Gecenin karanlığı, beni asla sevmeyecek bir adama olan utanmaz aşkıma can suyu oluyor.

Bazen gözlerinden geçen karanlık gölgeleri görüyorum. Solgun yüzündeki donuk ifadeye ne sebep olmuşsa, onları hatırlıyor. Ve biliyorum ki taştan maskesinin ardında acı çekiyor. Bense, onun acısına ağlayacak kadar seviyorum onu. Ulaşmak istiyorum ona, kollarıma alıp ne yaşadıysa unutturmak. Yapamıyorum. Beni iteceğini biliyorum.

Kıvırcık || bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin