XXXII

10.2K 591 71
                                    

Uzun saatler alan ve test kitaplarıma suçlu bakışlar atmama neden olan bir stalk sonrası Arda Başaran hakkında edindiğim bilgi, harcadığım vakte değmemişti. Kocaeli'de yaşayan bir asker olduğunu, fiziksel olarak Aras'a benzediğini (ki çok da şaşırtıcı değildi) ve genel olarak sosyal medyada çok aktif olmadığını öğrenebilmiştim sadece. Yine de öğrendiklerim, gözümü korkutmaya yetmişti. Daha önceki konuşmalarımızdan Arda'nın Aras'ı babasından daha çok korkuttuğunı hatırlıyordum. Üstelik askerdi... İstese beni üç saniyede öldürebilirdi herhalde.

Galiba boyumdan büyük bir işe bulaşmıştım.

Ertesi gün sınıfa girdiğimde test çözen Lena ve Doğaç'ın kitaplarının üstüne dramatik bir şekilde yattım.

"Cenazemde ağlamazsanız hortlarım."

"O kadar mı kötü?"

Başımı salladım.

"Aras ne diyor? Konuştun mu?"

Omuz silktim. "Bugün okula gelmedi ki." Zaten konuşmanın iyi bir fikir olduğunu düşünmüyordum. Arda'nın konuşma şekli, Aras'ı suçlamadığını düşündürüyordu. Ama eğer gidip onu karıştırırsam başı derde girebilirdi.

Sanırım burası, iyiliği için ondan vazgeçmem gereken yerdi. Ama hayır, bu kadar basit değildi. Ondan bu kadar kolayca vazgeçemezdim, yapamazdım. Belki bencilceydi onun incinmesini göze almam, ama bir ihtimal uğruna onu bırakamazdım. Kendime ne zarar gelirse gelsin onu bırakmazdım, orası ayrıydı. Ama Arda'nın Aras'a zarar vermeyeceğinden nasıl emin olabilirdim?

Cevap basitti: Olamazdım.

Ne yapmalıydım peki? Hiçbir şey yapmadan duramazdım. Her şey olabilecek en güzel noktaya ulaşmışken bunun elimden uçup gitmesine göz yumamazdım. Aramızdakilerin daha başlamadan bitmesine sebep olmadan, ikimizi de Arda'dan korumanın bir yolunu bulmak zorundaydım.

***
Arkadaşlar duyduğum kadarıyla bildirimlerinize sıçıyormuşum fkjdkd yani sanki hepsini güncellesem aynı anda gene aynı sayıda bildirim gelmicek. Nese hepsini atıyorum bitsin gitsin. Tşk

Kıvırcık || bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin