XXIII

11.7K 698 264
                                    

 lenaaa: Date night!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lenaaa: Date night!!

(12 saat önce)

***

dehakolejidedikodutayfası: @selintheprincess aman da aman, büyümüşsün de boynuzların mı çıkmış senin? Sevgilin de tüm okuldan sonra öğrenir, hiç bakmaz buraya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dehakolejidedikodutayfası: @selintheprincess aman da aman, büyümüşsün de boynuzların mı çıkmış senin? Sevgilin de tüm okuldan sonra öğrenir, hiç bakmaz buraya. O yüzden etiketleyelim 😈 @arasbasaran çocuğun adı Doğaç Çetiner, çıkaramadıysanız diye söylüyorum hani.

(7 saat önce)

***
Mars: Ne bok yedin lan sen?

Mars: Gidip Selin'i niye öptün?

Mars: Aq kızı da ne bok yemeye bizimle aynı bardaysa

Mars: Oğlum görüyorsun mesajları cevap versene.

Mars: Aras'ın şu anda nasıl bir halde olduğunu düşünemiyorum bile.

Mars: Gerizekalı ne yaşadın da öyle bir şey yaptın? Seni tanıyorum lan ben. Asla böyle davranmazdın.

Doğaç: Abi ben ölüyorum.

Doğaç: Çok canım yanıyor lan.

Doğaç: İt gibi seviyorum da söyleyemiyorum.

Doğaç: Ben ona dokunamıyorum da başkaları dokunuyor ya

Doğaç: Her saniyesinde geberiyorum.

Doğaç: Gülüyor doya doya bakamıyorum.

Doğaç: Ağlıyor gözlerini silemiyorum.

Doğaç: Abi ben Lena'ya çok aşığım.

Mars: Oğlum mal mısın? Neyin aşk acısı neyin draması durup dururken bu?

Mars: Kız seni bekliyor. Gidip başkalarıyla vakit geçiriyor ama bir kere sevgili olduğunu gördün mü?

Mars: Senin onu sevdiğini düşünürken yanılmaktan, senin başkasını sevmenden ödü kopuyor. Sen ondan gitmeden önce o senden vazgeçmeye çalışıyor.

Mars: Tanımıyor musun sen onu? Duygularından korkar o.

Mars: Ayrıca bu, neden Selin'i öptüğünü açıklamıyor hala.

Doğaç: Derin'le buluşmaya giderken fotoğrafını atmış.

Doğaç: Gözüm döndü abi, niye yaptım ben de bilmiyorum.

Doğaç: Gittim içkileri almaya. Baktım Selin orada, arkadaşlarıyla oturuyor. Kafa gitmiş, sarhoş. Benimle flörtleşmeye başladı. Karşılık verdim.

Doğaç: Sonra bir baktım öpüşüyoruz. Biri fotoğrafımızı çekti, duyunca ayrıldık. Kafası ayıldı birden, itti beni. Ben de sizin yanınıza geldim sonra zaten.

Mars: Peki bunu görünce Lena'nın ne düşüneceği aklına geldi mi hiç?

Doğaç: SİKTİR

Mars: Git konuş hemen.

(Doğaç çevrimdışı.)

***

Aras: Hey.

Aras: Hatırlıyor musun, bir keresinde mesajlaşıyorduk ve bana dedin ki, kalbimin surlarını senin için yıktığımda beni incitmeyecektin.

Aras: Bu günden sonra, kendime yaklaştırdıktan sonra beni incitmeyecek kimsenin kaldığına inanmıyorum.

Aras: Niye kendime kimseyi yaklaştırmadığımı sormuştun.

Aras: Bu okula geçmeden önceki yıldı. Dokuzuncu sınıf. En iyi arkadaşımı, babasının arabasını birkaç saatliğine çalıp gezmeye ikna ettim.

Aras: Başta hiç istemiyordu. Ona oyunbozan dedim, yemek ısmarlamayı teklif ettim, aklıma gelen her şeyi yaptım. 15 yaşındaki iki çocuğun güvenli bir şekilde araba kullanabileceğini düşünüyordum nedense.

Aras: O sürüyordu. Gece vaktiydi, ortalıkta kimse yoktu. Güya bir tur atıp gelecektik ama gaza gelip uzaklaştık. Virajlı bir yola geldik. Virajı alamadı. Uçurumdan yuvarlandık.

Aras: Uyandığımda kan içindeydim. Hava aydınlanmak üzereydi. Başım kanıyordu. Bacağım sıkışmıştı. Dönüp iyi olup olmadığına baktım. Değildi.

Aras: Birileri beni bulana kadar, saatlerce cesediyle yan yana oturdum. En sonunda geçen bir aile arabayı görüp yardım çağırmış. Beni kurtardılar. Ama Can ölmüştü. Benim kurtulmam bir anlam ifade etmiyordu.

Aras: Bacağımın çok zarar gördüğünü, bir daha kullanamayacağımı, kesmek zorunda olduklarını söylediler. Onlara umursamadığımı, kaybedebileceğim en önemli parçamı zaten kaybettiğimi söyledim.

Aras: Benim sevgim onu öldürdü. Onun yokluğu beni ölümden beter etti. İstemese de beni terk etmişti.

Aras: Sevgi yıkımdan başka bir şey değil. Beni sevme. Seni sevmeme de izin verme.

***
Olaylar olaylar

Ben?? Gazımı alamayıp yeni hikaye yayımladım?? Bi bakın isterseniz kdkd öptüm hepinizi

Kıvırcık || bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin