"Mars? İyi misin?"
Endişeyle bana bakan Doğaç'a baktım.
"İyiyim."
Lena'yla bakıştılar. Bir şeylerin ters gittiğini anlamışlardı ama umrumda değildi. Gözlerimi tekrardan telefonuma çevirdim.
Bir süre daha Instagram'da gezindikten sonra sabahtan beri gelen birkaç mesaja cevap vermemin gerektiğini düşündüm. Kimseyle konuşasım da yoktu gerçi. Bildirim panelinden bakarken Aras'ın sabah mesaj attığını gördüm.
Gönderen: Aras Başaran
Edebiyat projesinden çekiliyorum. Jale Hoca'nın haberi var. İstersen başka partner bulabileceğini ya da yalnız çalışabileceğini söyledi. Kusura bakma.
Yüzümdeki tüm kan çekilirken donup kaldım. Acaba... Acaba benim mesaj atan kişi olduğumu anlamış mıydı? Engelledikten hemen sonra projeyi bırakması tesadüf olabilir miydi?
Peki nasıl anlamıştı? Numaradan bulabilir miydi? Kendi ismimle de almamıştım oysaki. Bir ipucu mu vermiştim farkında olmadan?
"Mars, bembeyaz kesildin?"
Lena'ya cevap vermek yerine telefonumu ona ittim. "Dün- dün de mesaj attığım numarayı engellemişti," dedim titreyen bir sesle. Mesajı okuduktan sonra telefonu Doğaç'a verdi. Doğaç da hızlıca okuyup bana döndü.
"Tesadüf olabilir," dedi her zamanki sakin ve mantıklı tavrıyla. "Seni nereden bulacak ki zaten?"
"Neden projeden çıksın ki durup dururken?"
Her zaman düşünürken yaptığı gibi alt dudağını ısırdı. "Belki kötü bir şey olmuştur. Kafa dinlemek istiyordur."
"Aynen," diye destekledi Lena. "Zaten sanırım okula da gelmedi."
"O daha mı iyi sanki anasını satayım? Bir şeye üzülmesindense kim olduğumu öğrensin daha iyi."
Tırnağımı yiyerek ne olmuş olabileceğini düşünmeye başladım. Aklımdan bin bir senaryo geçiyordu. Ofladım. Çok içim sıkılmıştı.
"Doğaç ya, gidip kahve alsana bize. İçim sıkıldı, sigara içmiyorum kahve içeyim bari."
Başını sallayıp masadan kalktı. Yazık, üç tane kahve kilitlemiştim çocuğa. Bana ve Lena'ya iyi dayanıyordu, sabır taşı gibi çocuktu.
"Akşam içmeye mi gitsek?"
Lena bana bakıp gözlerini devirdi. "Abartma istersen Mars. Hem sizin akşama antrenmanınız yok mu?"
"Doğru, bir de o var, unutmuşum."
Bir sessizlik çökerken aklım olasılık senaryoları üretmeye yeniden başladı. Ne olmuş olabilirdi cidden? Acaba sevgili yapmıştı da kız mesajları mı okumuştu? Sonra hem beni engelletmiş, hem de etrafındaki erkeklerden onu uzaklaştırmak istemiş olabilirdi. Ya da belki-
Aniden kaburgalarıma yediğim dirsek darbesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Başımı kaldırdığımda kantine giren Aras ve Selin'i gördüm.
El ele tutuşuyorlardı.
***
Og okuyucular buraları biliyordur ama olmayanlar için... özür dilerim födksLütfen oy yorum :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık || bxb
Teen Fiction"Bence birilerinin sana ulaşmasını istiyorsun. Sadece yeterince kararlı biriyle karşılaşmamışsın. Ama inan bana, o kişi ben olacağım Aras. Tek bir gülümsemen için aylarca uğraşmam gerekse bile." Not: Texting ve eşcinsel hikayedir. Rahatsız olacaklar...