Kapıdan içeri girer girmez, Cem'in ne yaptığını anladım.
Sınavlar bitmişti ve okul da kapanmak üzereydi. Buna rağmen bizim okul hep epey kalabalık olurdu, son günlerde yapılan etkinlikleri kimse kaçırmak istemezdi. Ve şu an bu kalabalığın en az yarısının gözleri üstümdeydi.
Venüs'le bakıştık. Kimsenin bana kötü davranmasına izin vermeyecekti, bunu bakışlarından anlıyordum. Derin bir nefes aldım ve başlarımız dik, gözlerimiz ileri bakar vaziyette, üstümüzdeki gözler sıradanmışçasına yürümeye başladık.
Kantine girdiğimizde belirgin bir sessizlik oldu. Gözler, az ilerideki bir masada Derin Kara'yla oturan Aras'ın ve benim üstümde gidip geldi.
Göğsüm sıkışıyordu, nefes almakta zorluk çekiyordum. Venüs kendi arkadaşlarının yanına giderken hızlı adımlarla kahve almak için kantin sırasına girdim. Bugün normal bir günmüş, hiçbir değişiklik olmamış gibi davranacaktım. Burası liseydi, en büyük olaylar bile birkaç güne eskirdi. Sadece birkaç gün, ve sonra atlatacaktık.
Kendime, Lena'ya ve Doğaç'a birer kahve aldıktan sonra onların oturduğu masaya geçtim. Endişeyle beni süzdüler. Onlara aldırmadan kahvemin yarısını tek yudumda içtim ve kafeinin sihrini yapmasını beklemeye başladım.
Ellerim titriyordu. Anksiyetem, uzun zamandır olmadığı kadar kötüydü. Niye kafeinin iyi bir fikir olduğunu düşünmüştüm ki?
Telefonumu çıkardım. Cem, bu yaptıklarının bir sonucu olmayacağını sanıyorsa çok yanılıyordu. Okulun en büyük dedikoducularından bir olan Gamze Kankıran'la arkadaşça bir ilişkim vardı, ve şimdi bundan yararlanmanın tam vaktiydi.
Mars: *ekran görüntüsü*
Mars: Bu, Cem beni öptükten sonra aramızda geçen konuşma.
Mars: Bunu yayabilir misin?
Gamze Kankıran: Tamam.
Mars: Teşekkürler.
Gamze Kankıran: Mars?
Gamze Kankıran: Aras'la ilişkinizi yayması için Cem'e yardım etmedim. İnsanların cinsel yönelimini yaymayı hoş bulmuyorum.
Gamze Kankıran: Eğer size aynısını yapmış olmasa, Cem'e de yapmazdım.
Gamze Kankıran: Sadece haberin olsun istedim.
***
Aras: İyi misin?
Mars: İyiyim. Sanırım.
Aras: Ben etrafında değilken biri bir şey dedi veya yaptı mı?
Mars: Hayır, sana?
Aras: Hayır.
Mars: Bize gelsene.
Aras: Neden?
Mars: Seni özledim?
Aras: Tamam, çıkıyorum şimdi.
Mars: Bekliyorum, sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık || bxb
Teen Fiction"Bence birilerinin sana ulaşmasını istiyorsun. Sadece yeterince kararlı biriyle karşılaşmamışsın. Ama inan bana, o kişi ben olacağım Aras. Tek bir gülümsemen için aylarca uğraşmam gerekse bile." Not: Texting ve eşcinsel hikayedir. Rahatsız olacaklar...