Jem'in günaydın demesiyle sıçradım.
-Öküz müsün ? Uyumaya çalışıyorum burdaa.
-Saat 1 ?
-Neee.Off.Ben bugün evdeyim.
Kalktım yüzümü yıkadim.
Aaaa ben size dünü anlatıyım benim için çok hoş bir gündü.Aras'la.Sahil kenarında gezdik bir gün boyunca.Kısacası ayaklarım felç.
Aras beni iyice sahiplendi cidden.Bu beni sevindirmiyo değil.Ama benim yapımda özgürlük var ben fazla gelemem öyle kıskançlığa.
Benimde iyice götüm kalktı ha sgsffagag
Egom tavan yaptı ^^
Neys.Kahvaltımı yaptım.Evde siyah taytımı üzerine de mavi Superman tişorümü giyindim.Çok şirin oldum :3 Saçımı da ev topuzu yaptım.Telefondan faceye girdim.Tumblr'da takıldım .Avicii - You make me dinliyip dansettim.
Kapı çaldı.Bu kim la şimdik diye düşünürken Aras'ı gördüm.Kapıyı açtım.Çok heyecanlı görünüyordu.
Koltuğa oturduk sessizlik.Ben daha dayanamadım.Televizyonu açtım.Hala sessizlik.Noluyo ya ? Bu çocukda kesin bişey var.
Göz göze geldiğimizde sonunda sessizliği bozup "Duru"dedi bende "Haaa" dedim.çok odunum ya .Genetik bunlar hep genetik !
Sana bişey söylicem."?" bakışı attım.
-Ben sana karşı bişey hissediyorum.Lütfen birşey deme.Sadece dinle.Ben senden hoşlanmaya başladım.Ama korkuyorum senin beni sevmemenden. .Söyleyemiyorum. Korkuyorum seni kaybetmekten.Bende ilk başta kendime inanmadım.Ama cidden senin yanında çok eğleniyorum.Senin ne hissettiğini merak ediyorum .Duru ?
Sanırım gözlerim dolmuştu.Evet. evet .İnanmıyorum ufak bi çocuk gibi ağlayacak mıydım? Hayır..Asla..Bütün gözyaslarımı geri çektim.
-Ben tuhaf hissediyorum.Senin yanında çok eğleniyorum.Ama yapabilirmiyim bilmiyorum.Ama deneyebiliriz sanırım ?
Vay anası nasıl konuştum lan ben? Benim edebiyatım iyi zaten :D Şaka bi yana.Basit kız olmadım.Onu sevdiğimi söylemedim.Ama gittikçe ona aşık oluyor gibiyim.Ben ilk defa bi erkekten böyle sözler duyuyorum.Benim için de garip bi duygu tabi.Farklı.Hoş bir duygu.Belki o benim ilk ve son aşkım.
Hani şu masallardaki gibi beyaz atlı prensim Aras mıydı benim ?
Saçmalayıp selfie çekilen sevgilim Aras mı olacaktı ?
Üstüne kahve döküp yaktığım yine o mu olacaktı ?
Belki evleneceğim ?
Tamam fazla ileri gitmemeliyim.Gidemem.Belki onun için geçici biriyim.Benden gerçekten hoşlanmıyorsa ? Ona bağlanmamalıydım.Bunun için kendime söz veriyorum : ona bağlanmayacağım!
Ne yani sonuçta o bir erkek ! Evet orası kesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd