Tekne qeyfii

389 17 6
                                    

Aras'la çok az birlikte olduk hatta başbaşa hiçbir şey yapmamıstık.Belki de gitmesi iyiydi benim için.Onu hiç üzmezdim mecburen ayrılacaktık.

  Bugün annemler geliyor.Gece 11'de gelecekleri  için bizim fantastik 4'lü yine toplandık.Aras arkadaşının teknesine bizi götürecekmiş.

  Bugün ilk defa kendim kalktım.

Hem de 11'de ! Gelişme gösteriyorum anlaşılan :)

Hazırlanmak için 2 saatim var.Ben yine bi Nutella kaçırıyım odama.Mişyın Kompleyt. Kahvaltıyla yetinmeyen midem için halay zamanı.

HALAY BAŞI BENİM LOO. TİLEY TİLEY.

Saçmalaşdıktan ve nutellayı sömürdükten sonra saate baktım 2:38 ! Hazırlanmalıyım hem de 22 dakkaya.

Pudra pembesi pantalonumun üzerine kolsuz beyaz bebe yaka gömleğimi giyindim.Güneş gözlüklerimi taktım.

Gözlüklerim rayban , Çekil önümden hayvan sfzhfss Ben iyiyim tamam.

Cool olduktan sonra ayaklarıma beyaz babetlerimi geçirdim.Saçlarım at kuyruğuydu.Bahçeye çıktım.Bi 5 dakika bekledim.Geldiklerinde arabaya atladım.

-Tünaydıın.

-Tünaydın :)

Herkes çok mutlu görünüyordu .Garipsedim benim bilmediğim birşey mi oluyordu yoksa ? Aman Duru neyse ne.Sen rahatına bak.

-İsteee geldik burası arkadaşımın teknesi .

-Vaay çok güzelmiş

-Aslında ben 2 günde bir uğrarım.Fakat bahsetmedim.

-Cidden çok hoş Aras

-Bencede sevgilim.

Sırıttık.Elini belime sardı ve tekneye doğru yürüdük.Birden bir çocuk belirdi.Sanırım buydu Aras'ın meşhur arkadaşı.Saçları sarıydı.Gözleri ela.Yapılı vücudunun üzerine onu havalı gösterecek birçok dövmesi vardı. En çok ilgimi çeken boynunda kocaman olan kırmızı bir ejdarha dövmesiydi.Cidden yakısıklıydı.Üzerinde kolsuz gri bir tişört altında şört mayosu vardı.

-Merhaba evime hoşgeldiniz.Ben Deniz.

-Hoşbulduk dedik 3'müz hep bir ağızdan.

-Sen Aras'ın yavuklususun galiba. dedi beni göstererek.Sırıttım ve "Evet" diye yanıtladım.

Aras herkesi tanıştırdıktan sonra bir masaya oturduk.Ben Aras'ın karşısına oturdum.Cansu benim yanımdaydı.Aras'ın yanında  Deniz oturuyordu.Gargamel'i soracak olursanız o gelemedi.Evde maç izlicekmiş.Sevgilisini maç için sattı Beşiktaşlı kuzen sdshaf Zorladım fenerbahçeli yapmak için olamadı salak.Neyse onun kaybı hem hıh ! Aras maçları çok sevmez.Ben severim ama beşiktaşın maçını niye izliyeyim mal mal oynuyolar.Fener bahçe yoksa o maç , maç olmaz abi!

Her neyse biz devam edelim.Teknede ne yenir yani  BALIK !

Bizde doğal olarak balık yedik.Yemekten sonra teknenin en uç kısmına gidip titanik yaptık sfgdjs Cansu'yla tabi Aras gelmedi pislik.

Birden motor çalıştı.Tabi benim denizle aram pek iyi değildir.Ama kimin umrunda ? Peh.

Bende kız kaçırıyolar aneey diye bağırdım.Deniz zor ağzımı kapattı.

-Duru kaçırdığımız falan yok ne saçmalıyorsun ?

-1.si Saç malanmaz taranır bikere.2.si derhal bu tekneyi durdurun.

Alay geçercesine kahkaha attı .2. maddeyi emir olarak söyledim.Sanki durdursalar denizin ortasından kıyıya kadar yüzebilecektim.Denizden hiç hoşlaşmam .Ne o öyle tuzlu tuzlu.Havuz var mis gibi.

2dakika bakıştık.Aniden tekne durdu denizin ortasındaydık.

-Evet durdurdum.

Aklım almıyordu.Nasıl durdurdu kumandayla falan mı ?

-Şimdi karaya doğru sürün.

Güldü.Sinir olmuştum.Hem Aras neredeydi.

-Başka bir emrin var mı ?

-Evet ! Aras'ın nerede olduğunu söyle !

-Hayır.

Onu öldürmüşmüydü.Yada parmağını kesip denize mi atmıştı böylece köpek balıkları kana daha çabuk gelecek ve ölümü daha hızlı gerçekleşecekti.

-Hayır onu öldürmedim.Parmağınıda kesmedim.Denize de atmadım.Hayal gücün çok güçlü :)

Sesli düşündüğüme inanmıyorum.Şuan utancımdan denize atlayasım var.

Motor çalışmaya başladı.Aras'ın sesi duyuldu.

-Evet motoru hallettim şimdi daha iyi .

-Aras ben...ben eve gitmeliyim geç oldu.

Saate bile bakmadım ama hava zaten kararmıştı.Denizde gezinmek istemiyordum. Evde oturmak daha iyiydi.Pijamalarımla <3

-Saat 9.Ama sıkıldıysan gidelim.

Sıkıldım diyemezdim.O sırada Cansu araya girdi beni kurtardı.

-Bencede gidelim Aras.Duru'yu deniz tutuyor.

-Söylemen yeterdi Duru.Bilseydim seni getirmezdim.Üzgünüm

-Sorun değil.

Deniz'le gözgöze geldik.Anlamadım.Beni süzüyordu.Bu bakışlar hoşuma gitmemişti. Deniz'den pek hoşlanmamıştım.Onu boşverip önüme döndüm.Tekne durdu.Cansu'dan sonra karaya ayak bastım.Denizden daha iyiydi.

İşin garip yanı denizde Deniz'le tanıştım shsfhags Cümlenin telefuzu galp ben <3

Deniz'le vedalaştık.

-Yine görüşmek üzere.

-Umarım.

Arabaya yürüdük.Arabaya bindiğimizde yol boyunca Aras Deniz'i nasıl bulduğumuzu sordu.İyi bir çocuk gibi şeyler saçmaladım.Beni eve bıraktı.

-Hadi görüşürüz Cansu , Aras !

-Görüşürüz !

-Cansu'yi bıraktıktan sonra yanına gelirim.

-Hayır cidden gerek yok.Yinede saol sevgilim :)

-Sen bilirsin sevgilim. :)

Eve girdiğimde Gargamel bi adama küfür savuruyordu.Geldiğimi bile farketmedi.

Ona oyun oynamayı düşündüm.

-Ceemm annemler geldi.

O anki yüz ifadesini görmeliydiniz korkudan yüzüne nur inmiş gibi bembeyaz oldu.Salonda göz gezdirdiğinde yalan söylediğimi anladı.Ve o an içimden ,

Euzubillahimineşşeydanirraciim Bismillahirrahmanirrahiim dedim.

Kaçmaya fırsat vermeden beni koltuğa attı ve gıdıklamaya başladı.Kahkalarımla ev doluyordu.

-Seni yalancı cadı.Beni korkurtmaya çalışmanın cezası.Geber pisliikk !

Zar zor kahkalarımın arasından konuştum

-Ahahhahah tamam özür aghahahhagagahha Pardon ahahhaha ölüyooom hahhaha komşular yetişiiin ahahahah

Gözlerimden yaş gelene kadar gıdıkladı.Sonra bıraktı.Odama çıkıp pijamalarımı giyindimm

Hem de Hello Kitty'lisinii <3 Sfafagaf

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin