"Yoo."

221 10 3
                                    

Odamda kafama göre dans ederken kapı açıldı. Bu mal hareketlerimi gören şanslıyı merak ediyorsanız.Cevabını daha fazla meraklandırmadan vermek isterim ;

DENİZ !

Maalesef ki ben aynı kişiye bir kez daha rezil oluyorum.Ben konuşmaya başlamadan o ağzını açıyor,

"Pijamadan sonraki facia da bu hareketler mi?"

"Dans ediyordum." dansı bastırarak söyledim. Dalga geçer ifadesini takınarak devam etti.

"Yaptığın kesinlikle bir dans değildi." gülmeye başladı.Yanaklarım kızarmış yanıyordu.Görüntüme gizlice aynamdan baktım.Yüzüm berbat görünüyordu. Yanaklarımı kapatmaya çalışarak Deniz'in yanından uzaklaştım.Banyoya girip yanaklarımı soğuk suyla yıkadım. İyi gelmişti.

Sonra Deniz'in yanına geldim.Hala kıkırdıyordu.

"Hey tamam şunu kes !"

karnına yumruk geçirdim.Gülmesi kesilmedi.

"Ya yeterince dalga geçmedin mi ?"

Gülmeyi bırakıp ciddileşti.

"Bi müjdem var !"

Gözleri neşeyle parladı.Korkuyordum. Zeynep'in de onu sevmesinden,sevgili olmalarından korkuyorum.

"Ne ?"

endişeyle sordum.

"Zeynep'le sevgiliyiz."

Korktuğum başıma geldi.Olamaz.Sevgili olamazlar.Kabul etmiş olamaz.

"Na-nasıl ?"

"Aradım buluştuk hislerimi söyleyince o aşık olduğumu söyledi.Zeynep'te bana karşı boş olmayınca birlikte olmaya karar verdik."

"Numarasını nerden buldun ki ?"

"Şey senden almış olabilirim."

"Ne zaman ? Seni pislik bana sorabilirdin ! "

"Sürpriz yaptım işte ! "

Tamamen hayal kırıklığı yaşıyordum. Bütün hücrelerim delirmiş.Yerinde duramıyordu. Bu benim dengemi bozmama neden oldu.Yere kapaklandım.Deniz bileğimden tutup kaldırdı, Elini elime dokundurmamaya dikkat ederek. Bi an için Zeynep'in yerinde olmak istedim. Ama yalnızlıkta güzel.

HEEE BOK GÜZEL.

Lanet olsun.Biri geldi ve hayatımı mahvedip gitti.Buna izin verir miyim ? Asla.

Bir şeyler yapmam gerekti.Ama ne ?

"İyi misin ?"

"İyiyim ya taşa takıldım da ondan şaaptım."

"Evdeyiz.Ne taşı ?"

Sahte bir şekilde güldüm.

"Toka da olabilir."

Tüm dişlerimi gösterdim.

"Ben gidiyorum.Akşam seni alıcam."

"Neden ? Sevgilinle takılsana "

Gözlerini devirdi.

"Sevgilimin emri "

Göt olmuştum cidden.Diyecek bisey bulamadım.Kesinlikle gidecek ve onları yalnız bırakmayacaktım. Gittiğinde akşama giyeceklerimi ayarlamak için odama çıktım.Zeynep'i aradım.

-Alo naber Durucum

+İyi akşam nereye gidiyoruz ? Kıyafetimi ayarlıcamda

-Şık bir lokantada olucaz.

+Tamam.Bu arada tebrikler

-Teşekk-

Lafını bitirmeden kapattım.Tebrik ettiğime şükretsin o.Kırmızı sırt dekolteli mini elbisemi askıdan çıkarıp siyah rugan babetlerimi altına ayarladım.Siyah taşlı bir kolye ve eklem yüzüklerimi de kombin yaptım.

Aşağıdan ses geldiğinde annem ve babamın geldiğini anladım.Zorla izin aldıktan sonra hazırlandım.Saçlarım sıkı bir topuzdu.Sırt dekoltem böylelikle daha da çok göze çarpıyordu. Hoş olmuştum.Siyah saçımla uyum sağlayan babetlerimi ayaklarıma giyinince annemin sesini duydum.

-Oooo prenses Harika görünüyosun !

-Teşekkür ederim annem

gülümsedim.

-Osmaaaan gel de bi kızına bak.Genç kız olmuş.

Annem bağırınca babam geldi bana bakıp gülümsedi

-Sen baya büyümüşsün.

Kahkaha attım.Annem bana eşlik etti. Sonunda araba geldi.Deniz ve Zeynep önde otuyordu. Bende arkaya geçtim. Kendimi çocuk gibi hissettim.Belkide öyleyim ama Deniz ve Zeynep'in çocuğu olmak kötü.Töbe Allam ben ne diyorum ?

Lokantaya gittiğimizde Deniz ve Zeynep karşılıklı oturdu.Ben Zeynep'in yanında oturuyordum.Kabartmalı duvar kağıtları ve spot ışıklarla cidden lokanta çok lüks görünüyordu.

Kıyafetlerim de ortam uyum sağlıyordu.  Zeynep siyah dar mini etekli bir elbise giyinmiş ve saçları balık sırtıydı.

Siparişleri verip beklemeye başladık.

"Beğendiniz mi ?"

Zeynep'in sorusuna yanıt vermek için Deniz ağzını açtı;

"Harika bir yer " Beğeniyle sırıttı.  Bende kafamı sallayarak onayladım.

Zeynep'e fısıldadım

"Lavobaya gidiyorum.Gelir misin ?"

"Evet bende geleyim."

"Hadi "

Masadan kalktık.Zeynep'i takip ettim. Dağılan saçlarımı tel tokalarla toparlayıp daha iyi bir görünüme sahip oldum. Zeynep'le işimiz bittiğinde çıkıp masaya geldik.Deniz kendi tavuk şişini yemeğe başlamıştı bile.Terbiyesiz.

Bende kendi tabağımdaki piliç pirzolayı yedim. Lezizdi.Zeyzey ağzının tadını iyi biliyor. Yemekten sonra çayları içerken sohbete başladık.

"Yemeklere bayıldım.Hepsi mükemmeldi. "

"Aynen burayı beğendim." dedim Deniz'e katılarak.

"Bende burayı severim." memnuniyetle gülümsedi.

Çaylar bittiğinde hesapları Deniz ödedi. Arabaya bindik.Öncelikle Zeynep'in evine geldik.

Konuşmaya başladılar.

"Bu gece çok güzeldi sevgilim" Zeynep bu sözü üzerine Deniz'in cevap vermesine fırsat tanımadan dudağına öpücük kondurdu. Gözümden 1 yaş düştü ardından 2. yaş ve diğerleri..Sanki yanaklarımda yarış içerisindeydiler.Kalbim zaten iflas etmişti.

Deniz rahatsızlıkla kıpırdandı. Benim önümde böyle bi hareketinden dolayı utanmıştır,utansın da .Tek olmayı tercih ederdi sanırsam..

Soğuk bir tavırla 'İyi geceler Zeynep'dedi.Bende isteksizce iyi geceler dedim.Arabayla oradan uzaklaştık.

"Utandın sanırım ?"

Deniz'in yüzüne bakıp sorumu sormuştum.Cevap gecikmedi.

"Hayır.Sadece böyle bir şey beklemiyordum."

"Bende" diye mırıldandım.

"Bişey mi dedin ?"

"Yoo."

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin