Okulda bad boylar mutlaka vardır

225 7 0
                                    

MULTİDEKİİİ SÜDE (Süde ben oluyorum. Bu nedenle benim resmim, güzel değilim kb jdhdjdhsj :*) Yıldızı yakarsanız bu çirkini sevindirir ve sevap alırsınız zkjsjsj⭐

Evet işte evdeyim. İlk günün nasıldı diye sorarsınız evet beklediğimden iyiydi. Sınıfta yakışıklılar yok değil ama şu filmlerdeki hani bad boy olanlardan ararsanız 11. sınıflarda vardı. Havalı ve gayet pürüzsüz bi cilde sahip. Bir de ne oldu dersiniz.

Yoo hayır düşmedim de Eda ile sınıfımız aynı değil ve yine yalnızım. Pek şasırtıcı değil belki de. Artık yalnız olmayı seviyorum.

Sınıfımıza gelirsek evet samimiler.İlk günden vatsap grubu açtık

Sonraa şimdi gelelim sınıftakileree. Mal bi kız var adı Yaren. Sonra bi mal daha var Sezin. Bunlar sınıfta anlaştığım kişiler olacak gibi. Mal gibi gözüken insanlar genellikle kafa dengim çıkıyor. Neden acaba ?

Öğretmenlere gelecek olursak sıradan tipik öğretmen tipleri var. Ha bi coğrafyacımız var kıroo. Bayram adı zaten ne beklenir. Bi de seçime katılmış. Sloganı da şu;

İZMİR'E 'BAYRAM' GELECEK !

***

-Günaydın Duru

+Günaydın Eda

Sınıftakilerden bahsederek okula girdik. Benim sınıfım kolidorun sonundaydı. Onu sınıfına bıraktım, devam ettim. Sınıfın kapısında bi çocuk duruyordu. Ve bunu dün görmemiştim. Yüz hatlarını pek inceleyemesem de tatlıydı. Ve de yakışıklı. İlk aklımdan geçen şey "Bu yaratık bu sınıfta olursa okulu sevebilirim." oldu.

Sırama gittim.Ah tabi tek oturuyorum deli misin ? Ddhsjs. Yanıma adını Sude olarak bildiğim kız oturdu.

-Çekici değil mi ?

+Sanırım.Iı Sude ?

Sırıttım.

-Evet.Iı Deniz ?

DENİZ Mİ ?!

+Hayır hayır Duru.

-Pardon Duru. Eee Tarık'tan bahsediyorduk.

+Hee evet.Tarık.Çekici gibi.Sence ?

-Hayır :)

+Ne şu kapıda duran tipten bahsetmiyormuyuz ?

-Evet de benim sevgilim var. Ondan başkasını tatlı bulamıyorum hehehee üzgünüm.

~hehehee gülüş bu arada hehehee~

+Hmm. Bu liseden mi ?

-Evet

+Bu sınıf ?

-Hayır hehehe 11. sınıf.

+Tenefüste tanıştırırım. Duru sanırım sen geçen yıl burada değildin.Simâ yeni geldi.

-Evet geçiş yaptım bu yıl jdhsjsh

~jdhsjsj da bir gülüş djhsjs hatta bi adı var arkadaşlar inanabiliyo musunuz ? Adı da random dkhhjs~

İşte başlıyoruz ilk iki ders, DAN (dil anlatım) sıkıcıı. Derste yanıma Sude oturdu. Ben ona Süde demeye başladım o ayrı. Derste sevgilisinden bahsetti. O bad boy Süde'nin sevgilisi miydi ? Bence değil çünkü o BENİM.

Süde'ye bakmaz ki sanırım yani jdjsj. Süde siyah saçlı ve kahverengi gözlü ayrıca gözleri gerçekten güzel. Saçları da güzel yani. Güzel bi kız ama çok abartılı değil..

Son dersten çıkınca Süde ile kendimi yakın hissediyordum. Sevgilisi de şu bad boy değil kızlar skhsjshsj. Ama sarışın ve kız güzelliğinde biri. Adı Meriç.

O bad boy'un adı daa ATEŞ *-*

Vay anasını satıyım adı bile cool ✌

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin