Arkadaşlar lütfen oylayınız.Benim için çok değerlisiniz.Sizleri seviyaam <3 Yorum da yaparsanız cevap verir ve dileğizi yerine getirmeye çalışırım. :* :3 <3.
Sabah uyandığımda herşey çok güzeldi.
Alt kattan Cansu'yla Cem'in sesleri geliyordu. Höst lan napıyolar öyle.Tipimi düzeltip aşağı indiğimde (tipimi düzeltmeden inince horlak geldi sanıp çığlık atıyorlar.Böylede güzelim yani shfsgaga )
Cansu'nun korkudan bembeyaz yüz ifadesini görünce direk telefonun kamerasından kendime baktım.O kadar da berbat gözükmüyordum.Benden korkmamıştı sanırsam.Birden Cem'in kahkahalarını duydum.Ödüm patladı.Bundan korkmuş olacak garibim . Alışmalı böyle salak bir sevgiliye.
-Ayy seni gebertmessemm banada Canzemzem demesinlerr.Öldürcem seni Ceeğm öldürcem.Beynini rendeleyip çorbana karıştırıcam sonra sana içirticem bah gör seğn.
Evet Cansu da benim gibi psikopat biz böyleyiz olom . Ayıqs.
-Noluyo ya Jem naptın lan yinee
Jem Cansu'dan kaçarken bende evlatlık gibi evde noluyo amk ? havasında dolasıyordum.
-Salak Cem ya bu tam bi dümbelek malı !Sabah sabah beni maskeyle korkuttu ödümde dalağımda akciğerimde kara cigerimde patladı haa.
-Ahahhaha deli Gargamel işte naparsın :D
-Gülme Duru gülme !
-Tamam bea.
Kapı çaldı kapıya koştum yani uçtum da denebilir.
-Hoşgeldin Aras :))
-Hoşbulduk !
Nesi var bunun dengesiz yemin ediyom dengesiz bi good boy bi bad boy !
Ne ayak?
-Neyin var senin ? Kafan mı iyi?
Diyene kadaar bi başladı taramalı tüfek gibi saydırdı:
-Neyim mi var ! Dün gece neredeydin.O Ferraride ne işin var senin.Ayrıca o yanındakinin tipi hiç hoşuma gitmedi.
-Seni ilgilendirmez ! Bana hesap soramazsın.
-Neee beni il-gi-len-di-rir!
Her heceleyişinde duvara yumruk atıyordu.Korktum.Cidden.
-Sakin ol Aras ! Ona böyle diyemezsin.O benim çok yakın arkadaşım.Arkadaşlarıma karışamazsın.
-Onun hareketleri neydi öyle sana yaklaşmaya çalıştı Duru.Kim benim sevgilime bunu yapabilir kim o Duru döveceğim onu.
Beni takip etmişti.Bizi izlemişti.O zaman ona karşılık vermediğimi de görmüştü.Neden orada dövmedi ki Berk'i.Cidden bu işler karışdı.
-Aras bak sana herşeyi anlatacağım.
Evet sonunda ona herşeyi anlattım.Şimdi Anlayışla karşilayacağına emindim ki öyle olmadı.
-Tamam ama bir daha bensiz dışarı çıkma bana haber verebilirdin. Sevgiline ?
-Üzgünüm.Aklıma bile gelmediniz beyfendi.
Alayla söylediğinden alınmadı bana sarıldı beni kendine çevirdi.Bende ona iyice sokuldum.Öylece birkaç dakka kaldık. Duş almam gerektiği aklıma geldi.Kollarından kurtuldum.Duş aldım.
Duş bana iyi geldi.Kendimi daha hoş hissettim.Bugüne hiçbir planım yoktu.Uyumak herzaman cazip gelir.Bende pijamalarımı giyip (evet evet hello kittyli -_-) yatağa girdim.Aras odama girdi.Ona uyuyacağımı söyledim.
Yanıma gelip kıvrıldı.Yatağım çift kişilik merak etmeyin arkadaşlar gsgagsg ben bi ucunda o bi ucunda uyuduk.Uyku benim için hiç bu kadar tatlı olmamıştı.^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd