Mutlu Günler ^^

630 34 6
                                    

Aras bana dedi dediki benimle çıkar mısın ? yani belki ben öyle diyorum.Ama dedi seni öptüğüm kısım dedi güzeldi dedi.Bu da bi tür çıkma teklifi sonuçta .

  Ama tabi arkasından evaat diye bağırmadım.

  Odama çıktım.Canusyla Cem ne halt yerse yesin.Umrumda değil şuan.

    Telefonuma mesaj gelmiş.Kesin avea.Neee kayıtlı olmayan numara :

+05.......

 

Merhaba küçük hanım.Ben şu cips sırrını saklayan  sinemadaki çocuk ;) Adım Berk.

ufak bi kahkaha attım.Sürekli sırıtıyordum.Bu saate neden attıysa .Belki geç çıkmıştır.Aman be banane.

Merhaba :D Bende Duru.

Evet bu olanları Cansuya kesinlikle anlatmalıyım diye düşünürken telefonum titredi.Yine bilinmeyen numara ah kaydetmedim.'Sinemadan Berk' diye kaydettim.

Kimden:Sinemadaki Berk

Memnun oldum.Umarım uyandırmamışımdır tatlı şey :)

Uuuuu tatlı şey mi :D Sinemadaki çocuk olduğuna emin oldum.Zaten başka kim olacak Duru ? Mal mısın yavruumm...

Kime:Sinemadaki Berk

Hayır uyumuyordum.Bu arada bende memnun oldum :)

Sonra mesaj gelmeyince yatağa uzandım içeriye Cansu girdi Aykut Elmas'ın vinelarını izlemeye başladık.Sonra Cansu'ya Aras'dan tut Berk'e kadar anlattım.Çığlık attık.Anırdık :D

   Cansu benim için çok önemli.Onu çok seviyorum çünkü onunla çok mallaşıyoruz.

-Duru ben gideyim annemi biliyorsun umarım uyumuşlardır 1'de geldim uyumuştunuz falan dicem.Yoksa 3'de gittiğimi duyarsa biliyorsun ne yapar

-Tamam Canzemzem.Ben seni geçiriyim.Yarın görüşürüz yine

Sarıldık ve ardından evine gitti.Ben Jem'e bi baktım horlayarak uyuyor.Bende üstüne bişey örtüp odamda uyudum.

*******

-Ay ben uyucaam bıraksana zalimin gızığ

-Galksana lan uğraşamıcam şimdi başından aşağı dökcem suyu

-Tamam Jeeğğm.Diyip kalktım çünkü su dökme ihtimali vardı.

Dün olanları düşünüp düşünüp düşünüp sırıttım.Sfshfsta Çok mutluyum ya.Neden acaba :)

Elimi yüzümü yıkadım.Saçlarımı düzelttim.Bu tip ne ya agagagga neden ben o filmlerdeki gızlar gibi güzel değilim Bella gibi , şu kaçak gelinler deki Kainat yada Şebnem gibi ?Neden neden ?

-Duru bugün için benim Cansu'yla planlarım var.Sende evden çıkma.Dikkat et kendine.Kapıları da kilitle pencereleri de-

-Gargamel ! Sen iyimisin? Ben de evde durmak istemiyorum.Dışarı çıkıcam.

-Sen nereye olom ?Hem bi dakka kiminlen lan?

-Ben...ben Aras'la çıkıcam.Yani dışarı birşeyler yapacaz belki ne bilen?

-İyi iyi.Belki çocuğun başına saksı falan düşer hafızasını kaybeder sende biz sevgiliydik hatırlamıyon mu dersin anca sevgili olursunuz.

Karnına dirseğimi geçirdim.Kahkası hala durmuyordu.Sinir oldum.Bi kere ben çirkin değilim yani.Sanırsam ki galiba heralde.

-Tamam hadi Duru bayyyy Cansu beklemesin.

-Tamam kaybol kafir!

O da gittikten sonra Aras'ı aradım

-Alo

-Efendim Duru

-Bugün biseyler yapalım mı zaten Jem Cansu'yla gitti.Bende sıkıldım da.

-Dünki gibi şeyler mi ?

-Haa ? ..Anlamadım gerçeği nediyo la bu ?

-Seni öptüğüm gibi hani bugün biraz daha ilerletebiliriz istersen prenses?

-Hoop yavaş gel be.Sen sürekli bunu hatırlatcaksan ben planımı Berk'le yaparım. Hadi o zaman bay.

-Dur dur tamam hatırlatmam.5 dakikaya ordayım hazırlan.

-Tamam.diyip kapattım :D ahgsgsygsgs çok zekiyim ya ben bu zekilik fazla ^^

Güzel bir gün beni beklerrrr.Hadi hazırlanma zamanı.

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin