MULTİDEKİ DURU :D
Gözlerimi araladığımda yabancı bir koku alıyordum.Ama son derece harika bir koku. Deniz'i görünce toparlandım.Gözlerim hafif şişmişti.Teknedeydik.Telefonuma uzanıp saate baktım.Saat 5! Ne hemen eve gitmeliyim.Annem ve babam şimdi eve geleceklerdir.56 cevapsız çağrı mı ? Haa ? 12'si Cem'den.Geri kalanları da Cansu'dan. Merak edip Cansu'yu aradım.
-Alo Duru iyimisin ! Yaşıyonmu sen la!
-He Cansu he öldüm .Şuan ruhlar alemindeyim.
Deniz yanımda kahkaha attı.Utandım.
-Yanında kim var ?
-Hiç..hiçkimse.
-Neee benden mi saklıyosun o kim ya ?
-Eve gidince konuşuruz o konuyu.Sen niye aradın o kadar ?
-Özledim.Niye açmadın bakıyım seen
-Uyuyordum Cansu
-Tamam o zaman.Merak ettim.
-Tamam hadi sana iyi eğlenceler kapatıyoruum bay öptüm
-Bay bay bende öptüüümm
Telefonu kapatıp hemen üzerimi düzelttim.
-Ben gideyim.Sana rahatsızlık verdiğim için üzgünüm.
-Hayır hiç rahatsızlık vermedin.Ayrıca dün ettiğin küfürlere çok şasırdım .
-Neden ben küfür edemezmiyim
-Hayır sen cici kızsın sonuçta ağzına hiç yakışmadı. :)
-Cici kız mı ?
-Evet
-Takma adım oldu şimdi diyip kahkaha attık.
-Sanırım evet cici kız.;)
-Görüşmek üzere Deniz.
-Görüşürüz cicikız.
Bu çocuk cidden beni güldürüyor.Cici kızmış ha :D Yürürken hep Deniz'i düşündüm nasıl oldu bilmem ama bana Aras'ı unutturmuştu. Evin önüne geldiğimde kapıyı çaldım.
-Kimo ?
-Benim
Annemin sorusunu hep böyle yanıtlardım.O da kızardı.Bir gün açmayacağim diye tehtid etmişti.Ama hala böyle diyordum.Ne yani ses tonumdan tanırdı.Kızıyım sonuçta.
-Hoşgeldin. Cansu'yla birliktemişsiniz.
-Aaa evet onunla birlikte eğlendik :) Sahte bir şekilde güldüm.Ama yorulmuştum.Aras'ı soracak olursanız umrumda bile değil.Sadece yarın ondan ayrılacağımı nasıl söyleyeyim diye düşünüyorum.Odama çıkıp yatağama yattım.Yorgun değildim.2 saat uyuduktan sonra uykumun olmaması normaldi sanırım ama benim için değildi.Her zaman uyuyabilirdim ben . Sanırım kıyamet yaklaşıyo arkadaşlar. Deprem çantası hazırlayın.
Telefonumda takıldıktan sonra kapım çaldı.
-Giiir
-Duru?
-Hea ?
-İyimisin diye merak ettim.
-Çok iyiyim.Umrumda bile değil o pislik.
-Sevindim.Ve sana cips getirdim.
-Haaa hariksin!
Cipsleri aldık yatağıma oturduk.Tabletimden vine izlemeye karar verdik. Hemdee Hakan Hepcan.Cocumuyo sfsdg.Hakan aşkım ya.Dövmelerini varya yerim ben . Aklıma Deniz geldi.Lanet olsun ona sarılarak uyumuştum.Deniz'e ! Siktir. Onu tanımıyorum bile . Ama onu umursamamaya çalışarak vine izledik.Kahka attık.
Odam kokuşmuş çorap gibi kokuyordu. Annem cips yememe kızdığı için bütün pencereleri açtık.
-Neyse uyu annenler sabah erkenci oluyorlar.
-Aynen maalesef ki.
-İyi geceler
-Sanada :)
Kapım kapanınca direk yatağa girdim.Aklıma yine o Deniz geldi.
Cicikız.
Peh.Cici kızmış ben mi cici kızım ? Güleyim bari.
Uykum geldi.Gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd