Onu gerçekten sevmemişim.

386 17 1
                                    

Frozen'i 5. kez izledim ve hala Olaf'ın repliklerine kahkahalar atıyorum.

Ne biliyim öyle sıcaağkk güneeeğş sgafgafa(yazar yazarken koltuktan düştü sfsfa)

Keşke Olaf'la evlensem o kadar şeker ki :3

Düşüncelerimi Cansu'nun sesi böldü.Birlikte izlemiştik Frozen'i.

-Olaf'a ölücem.Ahahha Hans da kim yahu ?

-Hahhaahah aynen Olaf'la evlenmeyi düşünüyorum.

-Hoop kim kiminle evleniyo olom hayırdır ?

Bu ses tanıdıktı.Aras.Bizi dinlemiş cık cık cık çk ayıp Aras'cım seni ayıplıyorum cnm .s.s

-Bizi mi dinledin sen ?

-Yoo

Bana bakarak göz kırptı.Sırıttım.

-Lunaparka gidiyoruz hadi hazırlanın.

-Ne yapcaz lunaparkta Aras?

-Ne biliyim çarpışan arabalarda uyuruz falan.

-Evet sevgilim yaptığın espriden dolayı sana kütahya porselen takımı gönderiyorum. Güle güle kullan :)

-Yok kalsın.

Jem de geldi bizim grup tamam.

-Hadi şaka bi yana hazırlanın biz aşağıdayız.

-Tamam çıkın

Cansu daha eve gitmesin diye benim giysilerimden ayarladık.Cansu pijamalıydı.Neden diceksiniz ben Cansu'nun üstüne sıcak çikolatamı döktüm.Nihahaha kötülük !

Bende Aras'la uyumlu olmak için kotumun üzerine siyah "Isır beni" yazılı tişörtümü giyindim.Aras'la uyumluyduk.

Arabaya binmeden Aras bana doğru yaklaştı ve bir kolye taktı.Kolyenin soğukluğuyla ürperdim.Ama bu kolyeye bayılmıştım.Melek figürlüydü.Ona teşekkür ettim ardından arabaya bindik.Lunaparka geldiğimizde bütün kızlar Aras'tan gözlerini alamıyolardı. Kıskanmadım nedenini bilmiyordum ama kıskanmamıştım.

Ama bakılır yani böyle bi tipe.

Aras'ın yanına gidip elini tuttum."Aaa ne tatlı çocuk ama sevgili var yaa." diye cırlarken gülüyorüm kendimi tutamıyordum.Ama bu hoşuma gitmişti.

Nihahahha kötülük.

Jem gondolu işaret ederek "Kimin götü yer binmeye ?" dedi.Aslında korkuyordum.Bir kere babamla binişimi hatırladım sanırım kusmuştum. O gün olanları ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

Aras'ın üzerine kusmak eğlenceli olabilirdi. Sonra acıdım ve boş verdim.

Birseyin farkına vardım şu son günlerde kendimi Aras'a  çok yakın hissetmiyordum.

-Ben binmeyeceğim.

-Bende

-Aaa neden ama kızlar ?

-Siz Jem'le binin.

-İyi

-Tamam biz gişelerin oradayız.

Cansu ve ben gişelere ilerlerken bardakta süt mısırı gördüm.Canım çok pis çekti.Kokusu harikaydı.Resmen ağzım sulandı.

-Cansu çabuk bardakta süt mısır alacaaz.

-Çok leziz gözüküyo.Hadi alalım.

Gidip aldık.Büyük bir zevkle yedim.

Oruç oruç canınız çeksin.Benim de çekmiyor değil -‚-.

Bitirdiğimizde bardaklara işgence yaptık.Her zamanki gibi :D. Birden 2 dangalağın bize yaklaştığını gördük.Kim sizce tahmin edin.Zor değil evet evet Jem ve Aras.Sonra çarpışan arabalara bindik.Dönme dolaba bindik.Kısacası kafamıza göre takıldık .Çıldırdık. Ve tabi mallaştık.Karnımız açtı.

Aras "Sizi bi pizzacıya götürmek istiyorum"dedi.Bizde kafalarımızla onayladık. Yorgun argın arabaya atladık.10 dakikada gelmiştik.Sevimli bir yerdi.Küçük ama ferah .Bahçede oturduk.Telefonum çaldı.Ekranda annemin ismiyle karşılaşınca bir an duraksadım.Hayatım, annem ve babam yokken harika gidiyordu.Onlar gelince bu 4'lü pek de bir arada olmayacaktı. Düşüncelerimden sıyrılıp parmağımı yeşile kaydırdım.

-Aloo

-Ah tatlım nasıl gidiyor iyimisiniz Cem nasıl Cansu nasıl ? Yemek yiyorsun değilmi ?

-Anne evet evet hepsi çok iyi.Şuan birlikte pizza yemeye geldik.Bir sorun yok değil mi ?

-Hayır sadece sizi merak ettim.

-Biz iyiyiz , deyip kıkırdadım.Anneme neşeli olduğumu kanıtlamaya çalışıyordum.

-Ayrıca anne siz ne zaman geleceksiniz ?

-Ah özlediniz mi deyip kahkaha attı.

-Eveet hem de çook diye yalan attım.Annem ve babamı seviyorum ama hayatım şuanda harikaydı.Onlar olunca bir disiplin olacaktı. Rahat olamıyacaktım.

-Duru biz Pazartesi geleceğiz.

Nee olamaz bugün günlerden ne haberim bile yoktu.Okul olmayınca günlerden banane.Tatil tatildir.

Bu sırada pizza geldi ve Cansu beni çağırıyordu.

-Peki anne biz pizza yiyeceğiz yine görüşürüz.

-Tamam selam söyle onlara.Öpüyoruummm-

telefonu kapatıp yanlarına gittim.

-Bugün günlerden ne ?.Sorunu Aras cevapladı

-Cuma.Neden ?

-Neeeeyy hay sizin.Neyse.

-Hop hop noluyor arayan kimdi ?

-Annemdi.Pazartesi geliyorlar

-Hadi ya.Nolucak ki.Bu kadar sinirlenmeni anlamadım.

-Tatilde de olsak annemler beni hergün dışadı çıkarmaz.Ailecek vakit geçirmeye meraklılar .Bilirsin.

-Yani çok buluşamayacağız.

-Zaten Aras gidiyor.

-Ne nereye ?Bana neden söylemedin !

Aras gerilmişti.Cem'e sinirliydi ama ben Aras'a daha çok sinirliydim.Nereye gidecekti ve benim haberim yoktu !

-Duru bak çok da önemli değil.Sana söyleyecektim.

-Öyle mi Aras Bey.Nereye gidiyorsun !

-İstanbul'a. Temelli.

-Ne ! Ne zaman ?

-1 hafta sonra .

-Ve sen bana şimdi söylüyorsun.

-Senin buna üzülmeni istemedim.Yemin ederim seni düşünerek söylemedim.

Bu konuda haklı değildi bana ne olursa söylemeliydi.Gözlerim dolmuştu.Burada hıçkıra hıçkıra ağlamam gerekmiyormuydu ? Ama çok üzülmemiştim.Belki de onu gerçekten sevmiyordum.Bunun farkına şimdi vardım.Ona karşı hislerim sadece bir hoşlantıdan ibaretti.Vay amk.Ona hiç kızmamıştım.Yani normal olarak sinirlendim ama onu sorgulamadım.Sessizce pizzalarımızı yedik.Daha iyiydim.Çünkü her zaman yemek beni mutlu etmiştir.

Hepimiz doyduk sonra bizim eve gittik.Aras gitmesi gerektiğini söyledi.Yalandı.Biliyordum.

Ona kızdığımı sanıyordu. Benden uzak duruyordu.Sesimi çıkarmadım.Sadece sustum.

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin