Sonra bu tartı fazla tartıyo dersin

376 17 0
                                    

Deniz'le baya konuştuk.Annesi öldükten sonra babası başka biriyle birlike olmuş ama Deniz o kadından hoşlanmıyor.Genellikle teknede tek kalıyor.

  4'de eve geldim.Annemlerle keyifli bir akşam yemeği yedik.

Size bir iyi bir kötü haberim var.İlk önce iyisini söyleyeyim.Deniz yarın arkadaşlarlarıyla beni tanıştırmak istiyor.Aras gibi değillermiş merak etmeyin sjsjsj.

Kötü olansa annem yarın evde olacak.Ve birlikte alışverişe çıkacağız.Bu nedenle Deniz'in teklifini reddetmek zorunda kaldım.

Yarın harika(!) birgün beni bekliyoor.Erkenden yatağıma yattım uyumaya çalıştım.Pek uykum gelmedi.Wattpad'den kitap okumaya başladım.Sonra uykuya teslim oldum.

***

-Heeyyy

Biri beni yanağımı yalıyor. Bu köpeğimiz olmalı.Bi dakika!Bizim köpeğimiz yok ki !!

Gözlerimi aralıyorum.Gargamel karşimda beliriyor.

-Seni bir daha ben uyandırmayacağım.

-Ahhhh uykuuğm var.

-Ben iniyorum sende gel.

Ve ayak sesleri.Oh bea gitti.Uykum var beniiim.Bu saatte niye kalkıyoz ki biz !

Söylene söylene kalktım.Yüzüme 10 kez su çarptıktan sonra uykum açıldı.Şimdi daha iyi. Aşağı indim.Kahvaltımızı yaptık.

-Duru söylesene neden saat kurmayı hiç düşünmüyorsun ? Sürekli seninle ben uğraşıyorum.

-Kurmadığımı mı sanıyorsun ? Kuruyorum ama kapatıp tekrar uyuyorum.Yani bi anlamı olmuyor.Benimle uğraşmak zorundasın :)

Cem gözlerini deviriyor.Ve ben yemeğime geri dönüyorum.Doyduktan sonra babamı yolculuyorum. Annemin yanına gidiyorum.

-Anne

-Hı

-Saat kaç

-Körmüsün Duru işte saat.Saat , 9 buçuk.

-Pekiğğ biz AVM'ye ne zaman gidicez

-1 saat sonra gideriz.

-2 saat ?

-1 saat

-1 buçuk ?

-1:15 !

-1:20 ?

-Peki 1:20 olsun.

-1buçuk olmaz mı ?

-Sansini zorlama bence ! Şimdiye kadar uyurdun bile.Git uyu seni kaldırırım.

-Tamam.

Odama koşup yatağa giriyorum.Ve uyumaya başlıyorum.Uyumak bu dünyadaki en tatlı şey.

Aa tatlı şey derken aklıma Berk geliyor.Acaba o zengin züppe napıyor.Neyse uyumak herkesten önemlidir.Bu madde 1.'dir benim anayasamda.

-Duru hadi annem kalk.

-Tamam anne

Deyip kalktım.Saat 10.50 annem tam zamanında kaldırmış.Ah anne biraz daha uyutsaydın eyiydi.

Hazırlandım.Arabaya bindik ve AVM'ye gittik.

***

Şuan yorgunluktan geberiyorum. Güzel bir alışveriş olmuştu.Annemle bir mağazaya girip 2 saat oyalanıp hiçbirşey almadığımız için toplamda pek de bir şey almamıştık.Kendime bir elbise ve bir de sandelet aldım.Anneme de birşeyler almıştık.Ben evde elbiseyi denerken annem beni çagırdı.

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin