-Duru sen kafanada sim dök daha iyi olursun.Hatta kırmızı dök çok tatlığ.
-Kes be .Karşimin doğum gününü yani.Güzel olmak gerek.Hem sen pastayı masaya koydun mu ?
-Yok da koyarım şimdi.
-Hadi hadi goyy.Çabuk ol daha balonları şişirceksiniz.
-Şişirceksiniz?
-Aras'ı da çağırdım göt büyüteceğine gelsin yardım etsin.
Kapı çaldı.Jem bakmak için aşağı indi.Aras gelmiştir.
Evet arkadaşlar bugün Canzemzem'in doğum günüyy.17 yaşına basacak.Ah anacım ne çabuk büyüyolar :') Cansu'nun buzparmak yerken parmağını burnuna soktuğunu bilirim ahgsyagsggs.Ben de yapmadım değil.:)Çünki
mal olmaq bunu gereqtirir.
Askeme hediye olarak Forever New'de beyandiğimiz ama 400 lira olmasından dolayı alamadığımız o hayallerimizi süsleyen pudra pembesi inci detayları olan altı kabarık gelen elbiseyi aldım ^^ Evet karşimin hatrına aldım.Gerçi indirimliydi.(Etiketin yarısı arkadaşlar hsgsfgaga)
Bay Gargamel de ona kar tanesi figürlü bir kolye almış.Cidden hoş duruyo.Kıskanmadım da değil -‚-
Aras da Harry Potter tişörtü almıştı.Bizim Cansu HP hayranı.
Doğum günününü arkadaşlar arası yapacaktık.Cansu ve ben öyle kalabalıktan hoşlanan tipler değiliz.
Bende saçlarımın önününü su dalgası yaptım.Parlatıcımı sürdüm.Gözüme kalem çektim.Normalde yapmam ama bugün güzel olmalıyım. Sonuçta sefgulum var artık ahfsfafga.
Ben beyaz sırt dekolteli elbisemi giyinip bileklik ve küpe taktım.Topuklu giyinemediğimden babet giyindim. Cansu şuanda kesin uyuyordur.
Biliyorum çünkü o da öküz.Hagsgagah.
Telefonum titredi.Hay aklını seveyim Duruu .Berk var bi de ya.Mesaj Berk'ten.
Kimden:Sinemadaki Berk
Duru müsaitsen seninle buluşmak isterim.Bugün buluşalım mı ?
Kime:Sinemadaki Berk
Ah üzgünüm Berk.Bugün arkadaşımın doğum günü kutlayacağız istersen sende gelebilirsin.
Kahretsin ne ! Davet ettim umarım gelmez .Umarım gelmez.Umarım gelmez.Gelirse Aras'la aram bozulabilir.Cem beni gebertir!
Kimden:Sinemadaki Berk
Sizi rahatsız etmeyeyim :) Başka bir zaman görüşmek üzere Duru.İyi eğlenceler ;)
Kime:Sinemadaki Berk
Teşekkür ederim.Başka bir zaman görüsmek üzere Berk :)
Derin bi oh çektim . İyi kurtuldun zalimin qızı.
Cem ve Aras'ı bi kontrol ediyim.Onların sağı solu belli olmaz.Şimdi herşeyi mahvetmesinler. Aşağı indim.Balonları şişiriyorlardı.Aras beni görünce üstümü incelemeye başladı.
-Çok güzel olmuşsun prenses.
-Teşekkür ederim
Diyip güldüm.Aras da bana göz kırptı.Onu incelediğimde kotun üzerine asker yeşili bir penye giyinmişti.Yakışıklıydı saçları normalden daha düzgündü.
-Ben Cansu'yu almaya gidiyorum
-Ne diyecektin bakalım ?
-Duru bin kez sordun tamam ezberledim.Gözlerini bağlayıp getireceğim. Gözlerini açınca hep birlikte iyiki doğdun Cansu diyeceğiz.
-Aferin benim yakışıklıma
Sırıttım.O da sırıtıp arabaya doğru yürüdü.Birkaç balon kalmıştı bizde onları şişirdik.Çok güzel oldu.Evin bahçesinde kutlayacaz.Fikir benim fikrim sgsggsga
Hadi gidip yazı geri getireliim agsgsgaag
Aras'la hiç konuşmadan iş yaptık.Sessizliği ben bozdum:
-Hoş oldu değil mi ?
-Evet cidden çok güzel sevgilim.Kim yaptı değil mi ?
-Evet benim sayemde :)
-Ben olmasam balonları şişiremezdin
.Benim de katkımı unutma
-Balonları şişirmekte ne var ben yapardım.
-Senin nefesin yetmez ;)
-Beni hafife alma sevgilim
Araba sesi duyuldu.Evet Jem'le Cansu geldiler.Cansu'nun gözleri bağlı garibanim nolcağından haberi yok.
Biz yerimizi aldık.Jem gözlerini açtığında üçümüzde bağırdık
-İyiki doğdun Cansuuğğ İyiki doğdun Cansuuu
-Doğum günün kutlu olsun şapşikk.
Deyip ona sarıldım.O da heyecandan ne diyeceğini bilemedi.
-Ayyy hepinize teşekkür ederim.Saol cadı :D
-Eee görevimiz.Hadi pasta keseliimm.
-Aynen ben acıktım lan .
-Duru karın gurultun herşeyi ele veriyor zaten.
-Hıh sanane be.Açız belki töbe töbe .
Jem'le tartışmama son verip Cansu'nun kestiği pastayı yemeye başladım.Immm karamelli.
Herkes pastasını yiyip tabağı yaladıkdan sonra (bende dahil sgsgafa )
Hediyeleri vermeye başladık.En son sevgilisi vercekmişde.Özelmişte.Sanki son verince özel olcak . Hediye hediyedir aga.
İlk ben verdim çığlık atıp sarıldık.
-Ayyyyy cadı bu çok güzel . Teşekkür ederim
-Senin için değer Canzemzem .dedim :D
Herkes hediyesini verdikten sonra
Jem sen git kızın dudağına yapış.Ay bide gözümün önünde.Cık cık cık çk ayp .s.s
Gözler günahkâr shsggagag Manzaramı bozdunuz kafirlerr derkene
Aras dudaklarıma yapıştı !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd