İhanet.

352 14 0
                                    

Annemler dün geldi.Ve saat 9'da beni uyandırdılar.

9 da düşünebiliyor musunuz ?

Nedenmiş hep birlikte kahvaltı yapacakmışız. Hay Allam ya.Benim uykum var be kadın ! Neyse şuan ikiside işte zaten.Annem iç mimar.Babamsa diş doktoru.Evet ailem zengin panpa sdfdhjs.

Bugün Cansu bize gelemeyeceğini söyledi. Cansu ailesiyle kampa gidecekmiş belki yarın da  kalabilirlermiş.Ben de Aras'ı çağırmadım.Evde Jem ve ben oturduk.Jem'le biraz tartıştık.Her zamanki ufak tatlı tartışmalardı.Ama Cem'in bir cümlesi altında kalamadım ve kavga büyüdü;

-Seninde götün kalkmış iyice.

-Ne demeye çalışıyorsun Cem?

-Aras diyorum onunla sevgili oldun olalı bana yüz vermiyorsun.Erkekler sevgililerine değer verir belki ama sende iyice fırsatçı çıktın.

-Bunu bana sevgilisini satıp maç izlemek için evde duran biri mi söylüyor ?

-Bak Duru o kadar safsın ki hiçbirşeyi anlamıyorsun.Aman neyse boşversene

-Anlamadığım şey ne Cem !

-.....

-Ceem bana cevap ver !

Sesimi yükseltmiştim.Sandığımdan daha da yüksek ve öfkeli çıkmıştı sesim.

-Bak Duru Aras benim sayemde seninle birlikte oldu.

-Neeee! Kelime kelimesine anlatmanı istiyorum.

-Birgün Aras'la otururken Aras'a Cansu'yla bizim yanımızda yalnız kalmanı ve üzüldüğünü söyledim.Sana bir sevgili bulmalıyım falan dedim.O da istersen ben onunla sevgili olurum dedi bende tamam dedim.Sen üzülme diye yalnız kalma diye.

Dehşete düşmüştüm.O da beni sevmiyordu demek.

-Başka ne oldu ?

Hernekadar korksamda tüm şeyi öğrenmek istiyordum.

-......

-Bak Cem birşey varsa ve söylemiyorsan seninle bir daha konuş-

-Tamam tamam.2 gün önce.

Devam et işareti yaptım.

-Aras'ı bir kız öpmek istiyordu.Aras beni görünce kızı ittirip yanıma geldi.Onu güzelce dövdüm.Kavga büyüdü. Zorla durduk.Hali berbattı ama bana hiçbirşey olmamıştı 1 kaşımın patlaması dışında.

Yutkundum.Onu sevmesem de üzülüyordüm. Devam etti;

-Sonra sana hiçbirşey söylemememi böylece seni üzmeyeceğini söyledi.Zaten ayrılacaktınız.Bende hiçbirşey demedim Ama dün de gelerek hiçbirşey olmamış gibi davranamazdım.

Bir şey diyemiyordum sadece kelimeler aklımda tekrarlanıyordu.

Aras benim sayemde seninle birlikte oldu.

O seni sevmiyor.Seni kim sevecek ki Duru söylermisin ? Peh.Ben kimim ki zaten.

Aras'ı ben çok farklı görmüştüm belki de toz pembe.Hiç beklemezdim böyle bir gerçeği duymayı.Aras'ı bulup ona ana avrat sövecektim.Tokat atacaktım.

Hazırlanıp üzerimi giyindim.Tam dışarı çıkacakken Cem'e seslendim.

-Ben hava alıcam.Annemler sorarda Cansu'lardayım.

-Peki dedi kısık bir seste.Korkmuştu o da.Ama Cem beni düşünmüştü.Aras beni bir gıdım düsünseydi o kızla- Her neyse .

Aras'ı nerde bulabilirdim.Evini bile bilmiyorum

Birden dün teknedeki sözleri aklıma geldi

Ben 2 günde bir buraya gelirim.Size çok bahsetmemiştim.

Tekneye doğru yürüdüm.Bizim eve gayet yakındı.Umarım Aras'ı bulabilirim.İlk önce onu aramak aklıma geldi.Aras'ı bulup aradım. Çalıyor çalıyor çalıyor .

Ah hadi aç şu telefonu cevap yok.Telefonuma cevap vermiyor ha ? Bari bi insan yerine koyun be ! Tekneye geldiğimde Deniz karşıma çıktı.Gülerek bana doğru geldi.

-Bir gün buluşacağimizi biliyordum. :)

-Aras içerde miii. O lanet herif teknen demii

-Hey hey sakin ol.Aras'ı ne yapacaksın

-Gördüğüm yerde geberticem.

-İnsan sevgilisine böyle mi davranır ?

-Sen ne saçmalıyorsun yaaa.Aras nerde diyorum teknedemi ?

-Bana hala cevap vermedin.

Onu kenara ittirip tekneye girdim.Aras'ı ararken küfürler savurdum.Ama teknede değildi. Benden bu kadar mı nefret ediyordu ? O kadar da mı değerim yok be.Bi telefonumu bile açmamak nedir ? Kalbim çok ağrıyordu. Sanki kalbime bir ok saplanmış orada sıkışmıştı.Onu sevmesemde belki ihaneti bana acı verdi.Evet.Bu..bu kesinlikle İHANET.

Teknenin içerisinde yere doğru yığıldım. Ardından yanıma doğru Deniz geldi.Yanımda oturdu.

-Neden ağlıyorsun ne yaptı Aras şerefsizi!

Ağladığımın farkına şimdi vardım.

-Boşversene.

Sesim kısık çıkmıştı.Normalde kükreyen bir aslandım.Ama şu an yeni doğmuş bir yavru kediye dönüşmüştüm.

Deniz beni kendine doğru bastırdı.İlk başta karşı çıktım.Sonra bende yorgunluğumdan pes ettim.Gözlerimi kapattım.Her yerden ihanet sesleri geliyordu.Kulaklarımı ellerimle kapattım.Ve uykuya teslim oldum..

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin