BU ARADA MULTİDE YİNE İNCİR VE DURU'NUN SELFİESİ VAR :)
İncir'le 3'ten 4 buçuğa kadar oynadım ama doymadım.Yarın tekrar getirmesini söylesemde Miray izin vermedi.
Akşam olmuş güneş batmıştı.Etraf karanlıktı. Yağmur yağıyordu.Yağmurun yağması ve kara bulutlar benim canımı sıksada bundan daha çok canımı sıkan okulların 5 gün sonra açılıyor olmasıydı. Okul olmasaydı ne olurdu sanki ? Valla tam olarak ne olur bilmem ama bütün çocuk ve gençlerin mutlu olacağı kesin.
Pencere kenarından ayrıldım.Telefonum titreşti.Mesaj gelmişti gönderen Semih'ti.
Kimden:Semih
Selam :)
Ah kusura bakma ama hiç seninle konuşasım yok.Cevap veremem.By .
Annem odama geldi.
-Günün nasıldı tatlım ?
-Gayet güzeldi.
-Seçmeli dersler de bu yıl seçilecek mi ?
-Bilmiyorum.
-Ne demek bilmiyorum ?
-Bilmiyorum işte !
-Araştır o zaman.Okula gidecek olan sensin ben değil.
-Tamam arkadaşlara sorarı-
Aniden durdum.Annem odamı kokluyordu.
-Anne neyin var ?
-Bu kokuda ne ! Köpek kokusu mu ?
Hayır hayır yakalanamam.Kıvırmam gerek.
-Hayır anne.Köpek değil sıçan kokusu.
-Sıçan mı ?
-Eveet sıçan yaa !
-O nereden çıktı ?
-Miray'la sıçan yakaladık dün.O zamandır kokuyor.Emin olabilirsin.Miray'a sor istersen.
Odadan çıktı.Bende arkasından koştum.Annemin beni görmemesi için merdiven altında saklandım.Annem mutfaktaki Miray'la konuşmaya başladı.Tam soruyu soracakken Miray'ı aradım.'Neden arıyor bu salak ' ifadesiyle merdivenlere baktı. O sırada Miray'a aç diye işaret ettim.Anlamış olacak ki anneme arkadaşım arıyor diyerek bahçeye çıktı.Telefonumu açtı.
-Miray
Fısıltıyla konuşuyordum.
-Neler oluyor ?
-Annem odamda köpek kokusu aldı.Bende ona dün seninle sıçan yakaladığımızı ve sıçanın koktuğunu söyledim.Sen de ona böyle anlat.
-Olamaz.Ya anlarsa.
-Anlamayacaktır.Sen dediklerimi yap !
Kapattım.Miray mutfağa girdi.Ben konuşmalarını dinliyordum.
+Miray,Duru'nun odasında dün sıçan yakalamışsız bu doğru mu ?
-Evet.Ama çok büyük değildi.
+Benim neden şimdi haberim oluyor ?
-Aa ben söylemedim mi ? Tamamen aklımdan çıkmış.
+Tamam herneyse bir daha böyle birşey olmasın lütfen.
-Peki.
Bende sessizce yukarı çıktım.Yatak odasına tuvaletlere baktım babam yoktu.Neredeydi ?
Annemin yanına gittim.Çiçekleri suluyordu. Bu koca bahçeyi tek seven oydu.Bu tür şeylerle ben uğraşmayı sevmezdim.Babam da öyleydi. Ama annem bizim bahçemizi güzelleştirmişti. Güzel bahçemizi ona borçluyduk.
-Anne.Babam nerde ?
Birden suratında hüzün belirdi.Gözleri dolmuştu. Bana göstermemek için elinden geleni yapıyordu. Babama ne olmuştu ?
-İyi misin
Cevap vermeyince Müge Anlıya katılıp babamı bulmam gerektiğini hissettim.Sonra kendi espirime gülüp anneme odaklandım.
-Bunu daha sonra konuşsak daha iyi olur tatlım.
Onu zorlamak istemezcesine eve girdim. Babamla kavga mı etmişlerdi yoksa başına kötü bir şey mi gelmişti ?
HİÇBİR FİKRİM YOKTU DOĞRUSU -_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd