İyi bahane

220 7 0
                                    

-Neredeydin sen Duru !

-Dışarıda 

-Tanrı aşkına ne yapmaya çalışıyorsun.Beni sinirlendirmeye çalışıyorsan kazandın tamam.Bitir şu oyunu.Saatin kaç olduğunu nasıl bilmiyordun ?

-Bakmadım anne.Uzatmasak ?

-Bilmiyorsan söyleyeyim saat gecenin 3'ü !

-Miray'a geç kalacağımı söylemiştim.

-Bu kadar olduğunu nasıl bilebilirdi.Emin ol bilseydi asla izin vermezdi.

-Lütfen anne yorgunum.Uykum var.

-O halde yarın sabah konuşucaz.Bence iyi bir bahane bul yoksa ceza alacaksın.

Yatağıma girip yattım.Bahane falan bulmadım.Beynim başka seylerle meşguldu. Gitmişti. Ve benim gözlerimin önünde. 

  Düşünmemeye çalışsamda butun hucrelerim onun adını sayıklarken duymamazlıktan gelemezdim. Sonunda uyuyakalmıştım.

Rüyamda masmavi bir deniz görmüştüm. Her gordugum dalgalı deniz bana onu bana hatıralatmak zorunda mıydı ki ?

Uyandığımda kendimi enerji dolu hissediyordum ta ki annemin beni sorgulamasına kadar. Annem ne Deniz'i nede ona olan tanımsız hislerimden haberdardı. Sadece konuşuyordu. Sadece konuşmayı biliyordu.Anlamaya  çalışsa da anlayamazdı tabii. Ama yine de haklı değildi. Benimle ilgilenmezdi.Ama hesap sormayı bilirdi.

Bu sinir bozucuydu.

Dışarı çıktım. Ama sahile gitmedim. Bu sefer Semih'le buluşmaya gitmiştim. İncir için buluşmuyorduk. Sadece bana destek olmasını istiyordum. Ya da beni kollamasını. Bilemiyorum belki de bir omuza ihtiyacım vardı. Rahat bir omuza.

Ne boktan hayallerim  vardı.Tanrım! Benim hayatım ne zamandır böyle! Onu bir daha göremeyecek olmanın hissi sanırım. Hadi ya elimi sallasam ellisi. Başka erkek mi yok bana?  Var tabiki ve simdi Deniz'i unut.

"Duru ?"

"Hı dalmışım pardon "

"Fazla dalıyorsun."

"Unutmaya çalışıyorum tamam mı ?"

"Kimi ?"

"Birisini işte."

"Yani...sıradan birisi mi ?"

"Evet !"

"Neden bu kadar aklına giriyor şu sıradan bir kişi ?"

"Boşversene"

"Tahminlerime göre bir erkek."

Gözlerimi devirdim.Dalgasına alkışladım.

"Ve sen ona...vurulmuşsun ?"

Birden alkışımı durdurup gözlerimi yere çevirdim. Bu sefer utanmamıştım. Sadece onla konuşurken domatesleşiyordum.

Ah Duru ah

İmkansız kişilere bağlanmamalıydın.

"Haklı olabilirsin."

"Ama neden unutmaya çalışıyorsun bi tür plotonik aşk mı ? "

Sırıttı.

"Peh sayılır...Seninle eğlenerek bunu unutmak için buradayım Semih "

"Imm ne yapmak istersin ?"

"Bilmem."

"Bence değişikliğe kendinden başlayabilirsin. "

"Nasıl yani ? Saç tarzımı değiştirmek gibi mi ?"

"Aynen. "

"Kuaför bulmalıyız ! Bu fikri sevdim. Aslında saclarımı kestirmek istiyordum. Bu bana bir fırsat. "

"Kısa saç sana eminim yakışıcaktır ten rengin vee yüz hatların...aslında sen fazla güzelsin."

Gözlerimi yere diktim. Sonra rahatsız olduğumu anlayıp:

-Sanırım bir kuaför buldum , dedi.

Onu takip ettim. Kuaföre girip saçlarımın kesilmesini istedim sıra yoktu. Dışarıda beni bekliyordu. Kesildiğinde bu değişim beni pek tatmin etmedi. Saçlarım düzdü bu nedenle fön çekilmesini makyaj yapılmasını istedim.Keyfim gerçekten yerindeydi. Sıcak çikolatamı yudumlarken bir şey düşünmemeye çaba sarfediyor ve başarılı oluyordum.Semih'i bekletmemek için hızlı yapmaları gerektiğini söylemiştim.İşleri bittiğinde aynadakinin ben olabileceği ihtimali bile beni mutlu etmeye yetiyordu.Tanrım ben cidden güzelmişim. Sana şükürler olsun !

Semih beni görünce tebessüm etti.Ben de bir kaç şımarıklık yaptım ^^

İçimden ona teşekkürler Semih diye fısıldıyordum. Ona minnettardım yanımda olması beni sevindiriyordu. Tuhaf biriydi.İlk günden beri.Ama beni güldürüyordu.Gülümsemeyi özlemiştim son günler...

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin