Gizli hayranım

190 7 0
                                    

"Seni seviyorum.."

-Oha inanmıyorum bu bana mı ?

-Ne bileyim ben.Kapınızın onunde buldum.

-Ama kim olabilir ki bu

-Çok salak biri olmalı

-Ne alaka

-Seni seviyorum diye not bırakıp kaçmış yani bir ergen gibi. Gizli hayranın da olabilir.Fazla saçma bence.

-Kıskanma Semih!

-Peh ne kıskanıcam be

-Kim acaba bu gizli hayranım

-Seni kim sevebilir ki ?!

Şaşkın ifadeyle bana bakarken yanağıda sertçe bir tokat attm

-Sevilecek bir kız olmadığımı biliyorum

Gözlerimi devirerek eve girdim. Arkamda oldugunu biliyordum. Beni takip ediyordu bende arkamı donmeden "Yerinde olsam ayakkabılarımı çıkarırdım.Birazdan gelecek annemin azarını işitmemek için. " dedim. Odama çıktım. Yatağıma yatıp o notu inceledim. Kağıt bir not defterinden özensizce yırtılmıştı. Yazısı gayet güzeldi. Tanrım benim yazım bile bu kadar düzgün değil. Kabulleniyorum mükemmel bir yazısı vardı. Tahminen parmakları inceydi. Bu yazıyı yazmak için ince parmaklar gerekirdi.

Belki bir kız sadece bana oyun oynuyordu. Kapıma bir not yazıp bırakmıştı. Belki de rüzgar ile bu not kapımıza kadar gelmişti. Garip..Kendimi ünlü bir dedektif gibi hissediyordum.

Hislerimde bir kıpraşma oluyordu. Beni seven birinin olması ve haberim olmadan beni takip etmesi evimi bilmesi çok hoş bir şeydi.

Semih'in odamda oldugunu farkedip ona döndüm. Çevreyi inceliyor küçüklük fotoğraflarımın olduğu albümün sayfalarını karıştırıyordu. O albümde çok rezil hallerim vardı.Ah hayır görmüş olamaz. Hızlıca albümü elinden aldım. Kıkırdadı.

"Çok şebekmişsin."

"Bir şeyler içer misin ?"

"Hayır ben gideyim sadece bu notu uçmadan sana göstermek istedim."

"Teşekkür ederim Semih.Görüşürüz! "

"Görüşürüz."

Evde saf saf oturmuş televizyon izliyordum. Annemin gelmesiyle yerimden kalkıp Miray'dan önce kapıyı açtım.

-Hoşgeldin Sultanımm

+Hoşbulduk bitanem.

+Nasıl hissediyorsun yarın okullar açılıyor ?

-Ah hatırlatmak zorunda değildin. Moraller sıffır sıffır.

Annem dişlerini göstererek sırıttı.

+ihtiyacın olan şeyleri bana söyle gidip alayım. Sonra evde silgi , kalem arama.

-Geçen yıldan kalanlar var. Gerek yok anne

+Sen bilirsin.Ha sana ne dicem. Yandaki boş eve yeni birisi taşındı. Senin yaşında bi kızı var aynı liseye gidiceksiniz. Sabah onunla birlikte çıkarsınız.

-İyi ya tek kalmıycam. Adı neydi kızın ?

+Eda mıydı neydi ?

-Aynen aynen Eda.

Annem odasına çıkarken onun arkasından bağırdım:

"Babam ?"

Duraksadı ama arkasını dönmeyince bende devam ettim:

"Hâla anlatmayı düşünmüyor musun ? Bak anne ne olursa olsun bana anlatmalısın."

"Ama Duru ..."

"Ne anne ne ?!"

"Biraz daha sabretsen , havamda değilim bitanem." Bana doğru yaklaştı alnımdan öperek fısıldadı "uyu artık geç oldu."

Tekrardan onu sorgulamadan yatağıma girdim. Telefonumu kontrol ettim. Mesaj gelmişti. Canzemzem'di. Ah sen çok özledim deli kız ! Yanımda olsan en azından bana fikir verirdin.Şimdi çok boşluktaymışım gibi geliyor. Ve gerçekten de boşluktayım.

Kimden:Salaq Cansu

Her şey berbat gidiyor.

Kime:Salaq Cansu

Sen bir de bana sor.

Kimden:Salaq Cansu

Noldu kızım?

Kime:Salaq Cansu

Deniz İzmir'den gitti. Yarın okullar açılıyor. Başka ne diyebilirim ki . Sende neler var?

Kimden:Salaq Cansu

Cem'den ayrıldık. Ama çok kötü olaylar oldu. Burda Emre diye bi çocuk var tamam mı. Bu çocukla iyi anlaşıyodum ama öyle değil. Kanka gibi olduk. Snap atarken Emre'yle olan fotoğrafımı yanlışlıkla Cem'e attım. Sonra olanlar oldu işte. Yarın annemler telefonumu alacak okullar açılıyor. Ah hayatım iğrenç olmuş durumda. Kimse senin gibi değil. Okuldakilerle anlaşacağımı sanmıyorum.

Kime:Salaq Cansu

Alışırsın. Ama benim gibisini bulamazsın tabi. Cem 'le olanlar cidden kötü olmuş.Seni bende özlüyorum salağım. :*

Kimden:Salaq Cansu

Uyumalıyım cici kız. Seni seviyorum :*

~~~

-Günaydın.

+Günaydın.

-Eda'yı bekletme hadi. Çabuk üstünü giyin.

+Biraz dahaa.

-Hayır biraz daha yok. İlk günden geç kalma!

+Tamam ya tamam.

Kalktım herzamankinden daha da boktan bir gün olduğu aklıma geldikçe midem bulanıyordu. Not defteri ve bir kalem aldım. Kotumun üstüne bordo kazağımı giyindim.

Saçlarımı özenerek taradım.Umarım kafama göre takılacağım birini bulurum.

-Eda ben , uzatmış olduğu elini sıkarak "Duru" dedim.

Giyindiği kıyafetlere baktığımda şık bir giyimi olduğunu anlamıştım. İyi birine benziyordu. Ama iyi anlaşacağımızı sanmıyorum. Çılgın değil bir hanımefendiydi o. Cansu gibi değildi. Zaten kimse onun gibi olamıyacaktı.Hiçkimse !

Cici kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin