-Haaayır anne hayırrr
+Evet Duru eveeet
-Hasta olmaktan nefret ediyorum.
Yataktan kalktım.
+Emin ol bizde hasta olmaktan hoşlanmayız.Hadi şimdi hazırlan yoksa randevuya geç kalacağız.
Evet evet hastayım.Dün gece baya rahatsızlandım.Ama hastaneye gitmemek için iyiyim demiştim. Annem sabah bu halde görünce durur mu hiç ? Ah pardon sabah dedim.SABAHIN KÖRÜ !
Ben bağırmıyorum.Yalnızca sinirliyim.Saat henüz 7.Anlamıyorum doktorlar neden bu saatlerde uyumak yerine randevu veriyorlar.Deliler desem adam zeki ki doktor olmuş yani.Kafamda deli sorulaar . Kotumun üzerine yeşil palmiye desenli tişörtümü giyindim.
Annemle arabaya bindik.Araba sürüyor olması çok iyi. Çünkü hiç otobüsle veya metroyla gidemem ben.
Hastaneye gidince yazılan ilaçları eve dönerken aldık.Şansımıza hastanede sıra yoktu. Gerçi herkes sabahın köründe doğal olarak uyuyordu. Herneyse eve gelince kahvaltı yaptık.
+İyi olacaksın tatlım.Miray dediğim gibi ilaçlarını hep hatırlat.Duru sen de ilaçlardan sonra uyursan kendini iyi hissedersin.
-Zaten uykusuzluktan ölüyorum.
Hapları yutup uyudum.
***
"İyi misin canım ?"
Gözlerimi zar zor araladığımda Zeynep bana bakıyordu.
"İyiyim."
Miray'ın da eli başımdaydı.
"Ateşin düşmüş fakat bu ilacı yine de iç.Önlem almalıyız."
"Pekala."
Hapı elinden alarak ağzıma attım.İğrenç tadının üzerine 1 bardak suyu içtim.Yatağın diğer tarafında Deniz'i gördüm.O da gelmişti. Tamam hastalığım geçti :).
Eliyle ensesini tutuyordu.Sırıttı.Ben hala aptalca onu izliyordum.
"Nasılsın ?"
"Gayet iyiyim."
"Vücudunun askerleri fazla güçsüz mü ne ? "
Tebessüm ettim.
"Galiba."
Miray araya girdi.
"Kahvaltını iyi yapmazsan hasta olursun gibi bir ders daha çıkardın.Değil mi ?"
"Evet evet kesinlikle bu dersi çıkardım."
Güldük.
"Hadi kahvaltıya ! Herkes kahvaltıya katılacak. İtiraz yok lütfen."
"Cidden teşekkür ederiz ama biz kahvaltıya davetliyiz.Size afiyet olsun. Hadi Deniz biz gidelim."
"Geliyorum.Geçmiş olsun Duru."
"Saol.Deniz."
Gittiklerinde baya bi yemiştim ki karnımın gurultusundan bunu anlayabilirdiniz.Ah iyiki midem konuşamıyor.Yoksa bana isyan edeceklerinden şüphem yok.
Kahvaltıda SICAK limonlu çay içtim SICAK börek yedim SICAK su içtim ve bir kaç sıcak şey daha var .Yazdayız.Biri şunu anneme ve Miray'a hatırlatabilir mi ? Canım soğuk birşeyler istiyordu.Sessizce mutfağa indim.Ortalık temiz.Miray çöpleri atmaya gitmiş.Mükemmel zamanlama Duru . Dolabın kapağını açmamla soğuk çilekli krem şantiyi görmem ve almam bir oldu. Ayak sesleri duyduğumda arka kapıdan dışarı çıktım.Merak etmeyin kaşık aldım :D Arka bahçede kasedeki soğuk hazineyi yedim.Çok ferahlatıyordu.
Dünya varmış !
Salondaki koltuğa uzanıp televizyondan Sürekli Dizi'yi izlemeye başladım.Mordekayl ve Rigbi <3 Hey ingilizcem iyi değil ve yazılışlarını bilmiyorum bikere tamam mı ?
Bittiğinde diğer kanallarda oyalandım.Kapı çaldı.Saat 2'ydi.Annem izin mi almıştı ? Cidden mi Duru ! Anneni tanımıyorsun gibi konuşma.Onun işi herşeyden öncedir.Yapma lütfen.
Miray kapıyı açmak için gittiğinde onu durdurdum ve kapıyı ben açtım.Karşımda Selin ve Burak duruyordu.Tamamen aklımdan çıkmışlardı.
+Duru bizi içeri alacak mısın ?
-Ah tabi tabi gelin.Hoşgeldiniz
+Hoşbulduk.
*Hoşbulduk
( Duru'nun konuşmaları - , Selin'in konuşmaları + , Burak'ın konuşmaları * )
*Bizi unuttun galiba ?
-Yoo sadece günlerim yoğun geçiyor
+Bu arada geçmiş olsuun bitanem.
*Geçmiş olsun Duru.
-Teşekkürler çocuklar.
+Şimdi iyi görünüyorsun.
-Evet ilaçlardan sonra düzeldim.
Burak elindeki karpuzu mutfağa bıraktı.
-Beni mahçup ediyorsunuz.Gerek yoktu.
Koltuklara oturduk.Miray karpuzu kesip getirdi.Bir güzel yedik.Tadı güzeldi.
-Karpuz güzelmiş.Kim seçti ?
Gülerek sordum.
*Selin seçti.Çok şanslıdır benim hayatım.
+A evet öyleyim.
Kahkaha attık.Biraz daha sohbetin ardından gitttiler.İkiside çok iyiydi.Onları seviyordum.
-Duru sana söylemeyi unuttum.Deniz ve Zeynep de sana çikolata ve çiçek getirdiler.Çiçekleri suya koydum.Salona çok yakıştı.
Parmağı ile işaret ettiği yere baktım.Salonla uyum sağlıyordu.
-Sonra onları da arayıp teşekkür ederim.Miray sen çikolataları getir çikolatalarıı
Sırıttım.
Bir paket çikolatayla geldi.Harika görünüyorlar.Bitter çikolata almak için elimi uzattım.Miray çikolata paketini çekti.
-Hey benim çikolatalarımı veer.
-Önce sıcak bir çorba içmelisin.Hemde en sevdiğin çorbayı yaptım.
Biraz düşündükten sonra küçük bir çocuk pamuk şeker almış gibi zıpladım ve 'Dometes Çorbasııı!' diyerek bağırdım.Bu çorbaya bayılıyorum.
-Kaşar da rendeledin değil mi ?
-Kaşarsız olur mu hiç ?
EVEET MULTİDE ÇİLEKLİ KREM ŞANTİYİ GİZLİCE YİYEN DURU VAR. ŞŞT KİMSEYE SÖYLEMEYİN.YOKSA DURU FENA HALDE AZAR İŞİTECEK ! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cici kız
RandomCidden çok samimi bir şekilde yazdım.Ayrıca Esprilerim ve ben çok tatlıyız :Dd